Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Eerste kweek : Indica mix greenhouse seeds.

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: Eerste kweek : Indica mix greenhouse seeds.

    Update : Foto's zijn van 01/06 plantjes zijn 13dagen oud.
    Opvallende dingen : Blaadjes van de el nino krullen om. De cheese heeft langs de binnekant van de grootste blaren een zeer licht gele verkleuring. De el nino is het sterkst bezig, de stam is al bijna dubbel zo dik als de andere 2 en ze is ook het grootste. Ik zou ze dit WE in de batmix steken ? ze zijn dan 2,5 weken oud.

    Volgende foto reeks is met 5,0 mp camera, nu dus met gsm bij gebrek aan...

    jow

    Himalaya gold :




    Cheese :



    El nino :



    Last edited by Nepal; 2 June 2009, 18:33.

    Comment


      #17
      Re: Eerste kweek : Indica mix greenhouse seeds.

      Mooie start
      Als die potjes doorschijnend zijn, wikkel ze dan liefst in met zilverpapier/alminiumfolie.

      Zo vangen de wortels geen licht = minder stress

      Comment


        #18
        Re: Eerste kweek : Indica mix greenhouse seeds.

        Hey,

        Zien er mooi uit.
        Wel wat voor wind zorgen. Zodat ze een beetje heen en weer wiegen, dan worden ze steviger.
        Geel kan wijzen op een overvoeding. Misschien is die de overgang niet gewoon. Maar zal wel wegtrekken me de tijd.

        Succes!

        Greetz

        Comment


          #19
          Re: Eerste kweek : Indica mix greenhouse seeds.

          Update. Overvoeding kan het niet zijn want ik ben vandaag pas begonnen met voeding.
          Opvallend : Hymalaya gold nog steeds beetje gelig (zie foto) Cheese en el nino staan heel mooi vind ik zelf. El nino is echt al een stevige madam aan het worden.

          Week 3 :

          Himalaya gold :




          Cheese :



          El nino :


          Cheese en hymalaya gold in draagbakken (30L, met homemade watergaatjes) , el ninio in 65L mortelkuip.
          Er zijn ook nog 2keer the church op komst deze gaan in 12L emmers.

          Hoe doen ze het ? Ze hebben wel een tijdje in te kleine pot gezeten. Zijn ong 3weken oud nu.

          Peace!
          Last edited by Nepal; 12 June 2009, 22:48.

          Comment


            #20
            Re: Eerste kweek : Indica mix greenhouse seeds.

            ziet er goed uit! ze hebben een mooi kleurtje en als ze in van die mortelkuipen staan zullen ze wel groot worden!

            succes nog, okke!

            Comment


              #21
              Re: Eerste kweek : Indica mix greenhouse seeds.

              Oorspronkelijk geplaatst door okke View Post
              ziet er goed uit! ze hebben een mooi kleurtje en als ze in van die mortelkuipen staan zullen ze wel groot worden!

              succes nog, okke!
              Tnx okke!
              Ik moet zeggen ik geniet echt van m'n eerste kweekje. Had nooit gedacht dat met plantjes bezig zijn zo leuk kon zijn En na de verzorging van mijn dames zelf in't zonnetje eentje opsteken, heerlijk is dat!

              Keep on growing you guys!

              Comment


                #22
                Re: Eerste kweek : Indica mix greenhouse seeds.

                mooi kweekje man...
                grow da weed, smoke it's buds

                Comment


                  #23
                  Re: Eerste kweek : Indica mix greenhouse seeds.

                  Gisteren 2de maal voeding gegeven heb hierbij de dosis opgetrokken naar de aangerade hoeveelheid van op de fles. Had de eerste keer maar de helft gedaan.. (Universele voeding : NPK 6-5-5 met sporenelementen, 25ml op 4,5L) Nu vandaag staan ver alle bladeren van mijn 3 planten die de voeding hebben gekregen vol met wit-beige-achtige stipjes. Op sommige bladeren ook enkele zwarte stippen. Iemand die weet wat dit is want ik vind dit echt niet leuk =( ? Foto zal helaas pas voor morgen zijn; wordt je uit de omschrijving niet veel wijzer kan je morgen is komen kijken naar de foto's. Ben diegenen die mij helpen of geruststellen 1000* dankbaar!!!

                  grtzzz
                  Last edited by Nepal; 17 June 2009, 16:55.

                  Comment


                    #24
                    Re: Eerste kweek : Indica mix greenhouse seeds.

                    Sorry voor de late reply Nepal,

                    Zwarte stipjes heb ik standaard op mijn outdoor planten. Dat is vliegenstront man

                    Maaaaaarrrrrrrrrrr ik zeg niet dat dat bij u het geval is... je hebt hier op de symptomen af te gaan idd te maken met een ander probleem.
                    Witte-Beige stippen... Je hebt hopelijk direct na de symptomen die voeding uit je medium gespoeld?

                    25ml op 4.5L water lijkt mij al geen "halve dosis" zenne man.
                    Weet natuurlijk niet met welke voeding we hier te maken hebben... maar ik geef in't begin nog geen 12ml op 5L water.

                    Edit: oei met universele voeding
                    Ik betrouw die spulletjes voor geen haar.

                    Comment


                      #25
                      Re: Eerste kweek : Indica mix greenhouse seeds.

                      vette soortjes man ik volg je

                      Comment


                        #26
                        Re: Eerste kweek : Indica mix greenhouse seeds.

                        Thank you god the almighty! Foto's van die stipjes zijn dus nog niet gelukt omdat mij laptop nu compleet de geest heeft gelaten, ik krijg de foto's vanop mijn fototoestel niet op pc aangezien ik het n moet stellen met een beest van bijna 10jaar oud : geen bluethoot, usb poorten naar de zak.. Leuk is anders
                        Anywho genoeg gejankt morgen/vanavond doe ik een update met pc van een vriend.
                        Er is trouwens al iemand met meer growervaring komen kijken en die vertelde me dat ik me geen zorgen hoef te maken..

                        peazz!

                        Comment


                          #27
                          Re: Eerste kweek : Indica mix greenhouse seeds.

                          Plantjes zijn vandaag precies een maand oud. Alles lijkt mij goed te gaan. Het geel achtige van de H.G. is zo goed als weg getrokken. Ze groeien mooi en de stipjes maak ik mij geen zorgen meer over..

                          Week 4 + Week 1 the church :

                          Himalaya gold :



                          Cheese :



                          El nino :



                          The church (a) :


                          The chuch (b) :


                          Groepsfoto's :

                          Comment


                            #28
                            grow da weed, smoke it's buds

                            Comment


                              #29
                              Re: Eerste kweek : Indica mix greenhouse seeds.

                              Gaat goed zien er mooi uit hoor
                              God was never on your side..

                              Comment


                                #30
                                Re: Eerste kweek : Indica mix greenhouse seeds.

                                ^^Thanks dude!
                                @Celisman : Ben zelf ook het meest benieuwd naar de cheese, schijnt een zeer potent soortje te zijn.

                                Even een vraagje : Binnenkort bestel ik mijn bloeivoeding. Mijn oog is gevallen op PK 13-14 van plagron. Is dit genoeg voor de hele bloeiperiode of is dit eerder een soort supplement? Goede ervaringen met andere bloei stimulators komen ook altijd van pas!

                                grtzz

                                Comment

                                Bezig...
                                X