Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Eerste kweek : Indica mix greenhouse seeds.

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #31
    Re: Eerste kweek : Indica mix greenhouse seeds.

    Je pakt het mooi aan, succes er mee, ik volg je!

    Comment


      #32
      Re: Eerste kweek : Indica mix greenhouse seeds.

      Ik denk het wel hoor Nepal.
      PK 13/14 is deftig voedingmiddel, maar geef ze in het begin ook niet direct teveel he. Bouw dat rustig op. Enfin, valt allemaal af te lezen op je fles he

      Comment


        #33
        Re: Eerste kweek : Indica mix greenhouse seeds.

        Oorspronkelijk geplaatst door organic View Post
        Ik denk het wel hoor Nepal.
        PK 13/14 is deftig voedingmiddel, maar geef ze in het begin ook niet direct teveel he. Bouw dat rustig op. Enfin, valt allemaal af te lezen op je fles he
        Tnx voor een snel en duidelijk antwoord! Kga da zeker rustig opbouwen, heb mijn lesje al geleerd. Zou ik met 2 flessen toekomen denk je (250ml/ dosering 1-3ml/l) ? voor 3 redelijke dames en 2 dwergjes...

        Merci!!! ciaooo

        Comment


          #34
          Re: Eerste kweek : Indica mix greenhouse seeds.

          Gho man, zijt maar zeker dat je gaat toekomen....
          Moest je uw bestelling nog plaatsen; koopt U nog een capsule supervit van Hesi.
          Dat is met druppeltjes.

          Een druppeltje op 4.5L en dat zit boordenvol met sporenelementen en aminozuren.
          Dat kost echt zo goed als niets dat tuubje en ik gebruikt het standaard bij mijn voeding. Ook bij het spoelen.

          Dat is geen noodzaak, maar tga zeker mogelijke tekorten inkorten.
          Just a tip e

          Comment


            #35
            Re: Eerste kweek : Indica mix greenhouse seeds.

            Terug van weggeweest.

            Update :

            Week 6 + Week 3 the church :

            Himalaya gold :



            Cheese :



            El nino :


            The church (a) :


            The chuch (b) :


            Het heden :

            Himalaya gold :


            Cheese &
            El nino :






            The church (a) :


            The chuch (b) :


            En ?? Zien ze er een beetje goed uit ?? De onderste bladeren tonen bij allemaal gele verkleuring.. Kheb nogal problemen gehad met die universele groeistof, nooit meer dus.. Ook op sommige bladeren beetje witte verleuring & dan voornamelijk bij de cheese.

            @ organic (& andere ervaren kwekers) : welke bloei voeding zou jij me aanraden ? Plagron, canna of hesi ? of wat gebruiken jullie ? Een leek met twijfel...

            Keep growin' guys! grtzzz
            Last edited by Nepal; 25 July 2009, 17:58.

            Comment


              #36
              Re: Eerste kweek : Indica mix greenhouse seeds.

              Plagron ga ik zeker proberen
              Maar werk nu twee jaar achter elkaar met Hesi outdoor en dat macheert perfect, en is ietske betaalbaarder dan Plagron.

              Zowiezo kan niemand voor u beslissen welke voeding je best haalt... Maar je kan wel stiekem met de ogen stelen in de vele verslagen uitgespreid op het forum hier.

              Staan er wel mooi bij hoor. Zou je niet direct zorgen maken... als je in de bloei bloeivoeding gaat geven, gaan ze u meer dan dankbaar zijn.
              Maar zowiezo gaan er nog bladeren sneuvelen.

              Uw vergeling onderaan: (hebben er bijna allemaal wel mee te kampen hoor)
              Ik denk dat dat is omdat ze nu meer energie nodig hebben, voorbereiding bloei. Ze merken op dat de dagen inkorten en maken zich klaar. Vraagt wat meer van hen, stikstof. Maar naarmate dat gaat vorderen en de vruchtvorming komt bouw ik altijd de stikstof af en bouw ik de fosfor en kali op. Maar dat gebeurt automatisch aangezien ik het voedingschema van Hesi opvolg. Zowiezo de maateenheid blijven respecteren he.

              EDIT: ow bedoel je die vergeling op laatste foto? JA is een ander paar mouwen, dat is wss door teveel. Volgend jaar ook best je grond uitzeven zodat je enkel grond overhoudt en die takjes etc eruit zijn. Gewoon water geven nu.
              Last edited by organic; 25 July 2009, 20:21.

              Comment


                #37
                Re: Eerste kweek : Indica mix greenhouse seeds.

                Oorspronkelijk geplaatst door organic View Post
                Plagron ga ik zeker proberen
                Maar werk nu twee jaar achter elkaar met Hesi outdoor en dat macheert perfect, en is ietske betaalbaarder dan Plagron.

                Zowiezo kan niemand voor u beslissen welke voeding je best haalt... Maar je kan wel stiekem met de ogen stelen in de vele verslagen uitgespreid op het forum hier.

                Staan er wel mooi bij hoor. Zou je niet direct zorgen maken... als je in de bloei bloeivoeding gaat geven, gaan ze u meer dan dankbaar zijn.
                Maar zowiezo gaan er nog bladeren sneuvelen.

                Uw vergeling onderaan: (hebben er bijna allemaal wel mee te kampen hoor)
                Ik denk dat dat is omdat ze nu meer energie nodig hebben, voorbereiding bloei. Ze merken op dat de dagen inkorten en maken zich klaar. Vraagt wat meer van hen, stikstof. Maar naarmate dat gaat vorderen en de vruchtvorming komt bouw ik altijd de stikstof af en bouw ik de fosfor en kali op. Maar dat gebeurt automatisch aangezien ik het voedingschema van Hesi opvolg. Zowiezo de maateenheid blijven respecteren he.

                EDIT: ow bedoel je die vergeling op laatste foto? JA is een ander paar mouwen, dat is wss door teveel. Volgend jaar ook best je grond uitzeven zodat je enkel grond overhoudt en die takjes etc eruit zijn. Gewoon water geven nu.
                Merci voor de info man. Deeply appriciated! Kga dan voor de plagron voeding gaan. Die verkleuring onderaan.. ja.. Klote universele voeding.. tis de eerste en de laaste keer.. En grond volgende ronde wordt growshop aarde hoor, tegen dan zou ik toch wel al een auto moeten hebben,..

                Comment


                  #38
                  Re: Eerste kweek : Indica mix greenhouse seeds.

                  zien er goed uit

                  mvg

                  Comment


                    #39
                    Re: Eerste kweek : Indica mix greenhouse seeds.

                    DE BLOEI IS IN HET LAND !! :

                    Planten hebben nu helaas een week zonder voeding moeten doorstaan; morgen/overmorgen zou ik mijn Hesi bloeicomples + supervit moeten hebben














                    Foto's zijn paar dagen oud btw...

                    Iemand die zich aan een ruwe schatting durft wagen wat ik hier af haal ?
                    -3 grote planten zijn +-2m met pot
                    -2 Kleine zijn +-1m met pot

                    peazzzzzzzzz

                    Vanaf vandaag (14/9) ga ik proberen 2dagenlijkse update te doen. verwacht morgen maar al nieuwe pics.
                    Last edited by Nepal; 14 September 2009, 19:17.

                    Comment


                      #40
                      Re: Eerste kweek : Indica mix greenhouse seeds.

                      Met een beetje geluk haal je 2 tot 3 ons er wel vanaf

                      Comment


                        #41
                        Re: Eerste kweek : Indica mix greenhouse seeds.

                        3 zijtakken van de el nino hebben het begeven onder het gewicht van de regen..Geen optie tot zeil ofzo..

                        Foto van een top:



                        De geur is overheerlijk : Zoet hazy zou ik het beschrijven. De el nino gaat helemaal om zodra hij droog staat. Dan volgen deftige foto's.

                        Comment


                          #42
                          Re: Eerste kweek : Indica mix greenhouse seeds.

                          Vind die top al behoorlijk deftig hoor,
                          Let je goed op rot?het is heeel vochtig buiten.
                          Succes!

                          Grts
                          Daniella
                          Geef een lach elke dag,je zal er vaak een voor terugkrijgen.

                          Misty's ABC

                          Comment


                            #43
                            Re: Eerste kweek : Indica mix greenhouse seeds.

                            Tnx Misty. Ik kijk goed uit voor rot (en rupsen) elke dag hoor.

                            El nino is helemaal om. (Het begon net iets te sterk te ruiken bij ons (buren..) en de wind en regen van de laaste dagen hadden haar echt geen deugd gedaan...) Net iets te vroeg maar ik schat dat toch zowat 60-70% vd haartjes bruin zijn. Heb hier 25 zijtakken afgehaald en de hoofdtop natuurlijk. Gaat nog best veel zijn denk ik.

                            Mijn 2 churchen zijn intussen ook zo goed als klaar. Weet niet of het goed te zien is op de foto. (Brol camera nog steeds, zucht..) Echt wel een aanrader "the church" van greenhouse. Zeer goedkoop, uitstekend voor vochtige gebieden, stonden het eerst in bloei van al mijn planten, ziet/ruikt zeer potent, en voor zo laat gezet te hebben gaat dit mee zeker veel rookplezier opleveren..



                            Cheese en Himalayen gold zijn laat bloeiers en moeten nog zeker een week of 2 gaan.
                            Last edited by Nepal; 9 October 2009, 14:19.

                            Comment

                            Bezig...
                            X