Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

mijn plantje vanaf begin mei !!!!

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #31
    Re: mijn plantje vanaf begin mei !!!!

    zien er goed uit lekkere stam alles.. suc6 nog verder..


    @ flash, las dat ze feminised zijn dat betekent dus vrouwelijk.

    Comment


      #32
      Re: mijn plantje vanaf begin mei !!!!

      begin mei en nu pas 2 blaadjes?
      Hoe ga je ermee om, waar staan ze, in welk grond, wat voor zaden?

      Maare, deze plant hier in dit topic groeit wel als kool zeg!
      Sheif, wat zijn dit voor planten?
      Mijn planten (sativa - nederwiet) nu 3 weken, maar pas bij de 5 of 6 verspringing (of hoe heet dat..)
      Net overgepot in 10L mischien gaan ze nu wat sneller..

      Comment


        #33
        Re: mijn plantje vanaf begin mei !!!!

        Oorspronkelijk geplaatst door snaaps View Post
        begin mei en nu pas 2 blaadjes?
        Hoe ga je ermee om, waar staan ze, in welk grond, wat voor zaden?

        Maare, deze plant hier in dit topic groeit wel als kool zeg!
        Sheif, wat zijn dit voor planten?
        Mijn planten (sativa - nederwiet) nu 3 weken, maar pas bij de 5 of 6 verspringing (of hoe heet dat..)
        Net overgepot in 10L mischien gaan ze nu wat sneller..
        feminized dutch passion zaadjes ; white widow ,power plant en durban posion
        ze staan meestal buiten en s'nachts binnen!! en het omgaan hehe elke avond worden ze van kop tot teen schoongemaakt maakt nie uit wa derop zit of lig gaat er vanaf en derna met munt en wa water bespoten voor bladluizen en heb ook munt dertussen staan in een pot appart voor ongedierte mss een tip heb ook wat ei schaal heel fijn gemaakt en boven op grond gelegt voor slakjes kruipen nie graag over iets scherp !!! ha euh regelmaat zeer belangrijk ben elke dag om 6 uur s'morgens op voor water of voeding te geven geef 2 maal voeding per week nu maar bij warm weer geef ik s'morgens en s'avonds water geen voeding !!! voeding wordt einkel bij eerste bewatering gegeven en de ph waardes ligge tussen 6.0 en 6.4 zeer belangrijk!!! En werk met alle producten van BIOCANNA ; rhizotonic ,vega ,flores en boost !!! beste product waar ik tot nu toe heb mee gewerkt om eerlijk te zijn !!!oh ze staan in universele potgrond dat ben nog vergeten!!! hier een foto waar ze gezellige samen staan in de tuin !!!
        Attached Files

        Comment


          #35
          Re: mijn plantje vanaf begin mei !!!!

          En weer is zijn gras afgereden se
          De botanie stroomt door uw vingers he?
          't is te merken aan uw dames!

          Ziet er meer dan ok uit!

          Comment


            #36
            Re: mijn plantje vanaf begin mei !!!!

            Zo! Dat zijn nog eens mooie planten!

            Ga zo door!

            Comment


              #37
              Re: mijn plantje vanaf begin mei !!!!

              Oorspronkelijk geplaatst door organic View Post
              En weer is zijn gras afgereden se
              De botanie stroomt door uw vingers he?
              't is te merken aan uw dames!

              Ziet er meer dan ok uit!
              zeg dat wel !!! kan nie wachten niemeer als maar snel laatste van augustus zitte hehe !!!

              Comment


                #38
                Re: mijn plantje vanaf begin mei !!!!

                Hmm der zit een goede kweker in jou verstopt ga zo door ben benieuwd naar hoe je planten het gaan doen en wat ze gaan op leveren mooi hoor
                God was never on your side..

                Comment


                  #39
                  Re: mijn plantje vanaf begin mei !!!!

                  Oorspronkelijk geplaatst door belladonna View Post
                  Hmm der zit een goede kweker in jou verstopt ga zo door ben benieuwd naar hoe je planten het gaan doen en wat ze gaan op leveren mooi hoor
                  daar ben ik ook benieuwd achter !! werk normaal ook altijd met plantjes van 1 m40 of groter dit jaar het eens klein gehouden eens zien wat dit mij opbrengt??? de grootste es nu 73cm (durban posion) andere twee zijn pak 65 cm (power plant) ene 60cm (white widow) en 2 kleintjes 40 cm (white widow). iemand ervaring mss met deze grootte en welke opbrengst dit ongeveer geeft ???? (ongeveer zeg ik wel !!! ) moet wel zegge staan pas in bloei dus ze gaan nog een paar weekjes groeien !!!! grtz sheif

                  Comment


                    #40
                    Re: mijn plantje vanaf begin mei !!!!

                    heb paar fototjes getrokken van in tuin gezellig bij elkaar in warm zonnetje staan nu 4 dagen in bloei pas !!! onderaan beginne er paar bladeren zich geel/lichtgroen te verkleuren is dit nu van ze in bloei te zette en normaal of.... ? heb 2 maal voeding gegeven deze week al en geef 2 maal water per dag s'morgens en s'avonds!!! en een deel al!!! met deze warmte drinken gelijk gekke hehhe grtz sheif
                    Attached Files
                    Last edited by sheif; 4 July 2009, 20:18.

                    Comment


                      #41
                      Re: mijn plantje vanaf begin mei !!!!

                      hej! ziet er prachtig uit, mijne zijn nog maar 5 cm.. veel te laat begonnen..
                      maar jij zet ze kunstmatig in bloei ( dus vroeg naar binnen in een donkere kamer) ??
                      wat ik ook wel eens heb gehoord is dat je ze juist geen voeding moet geen tijdens de bloei. lees dit na, of vraag een ervaren kweker dit.
                      en waarom zou je ze niet laten groeien?
                      groetjes!

                      edit: ook dat de onderste blaadjes afsterven is volgens mij normaal. de plant meot het gevoel krijgen dat hij dood aan het gaan is (bloeien), hierdoor gaan de onderste blaadjes dood zodat er meer energie naar de toppen gaat.
                      ik ben geen ervaren kweker, maar kan mij herinneren dat ik dit heb gelezen!

                      Comment


                        #42
                        Re: mijn plantje vanaf begin mei !!!!

                        Oorspronkelijk geplaatst door robindebobin View Post
                        hej! ziet er prachtig uit, mijne zijn nog maar 5 cm.. veel te laat begonnen..
                        maar jij zet ze kunstmatig in bloei ( dus vroeg naar binnen in een donkere kamer) ??
                        wat ik ook wel eens heb gehoord is dat je ze juist geen voeding moet geen tijdens de bloei. lees dit na, of vraag een ervaren kweker dit.
                        en waarom zou je ze niet laten groeien?
                        groetjes!

                        edit: ook dat de onderste blaadjes afsterven is volgens mij normaal. de plant meot het gevoel krijgen dat hij dood aan het gaan is (bloeien), hierdoor gaan de onderste blaadjes dood zodat er meer energie naar de toppen gaat.
                        ik ben geen ervaren kweker, maar kan mij herinneren dat ik dit heb gelezen!
                        ja kunstmatig in bloei !!! je moet es elke schema nalezen van voedingsflessen wach ga der ene bijzette van die van mij bioacanna hier wordt dezelfde voeding gegeven enkel rhizothonic gaat omlaag van 40 ml naar 20 ml op 10l en biovega gaat omhoog van 10 naar 20 ml op 10 l dus en als der verschijningen zijn van de eerste bloemvormingen dan ga je pas bioflores geven !!!! ik volg gewoon mijn schema en moet zegge dat het der nie slecht uitziet!!!! grtz sheif
                        Attached Files

                        Comment


                          #43
                          Re: mijn plantje vanaf begin mei !!!!

                          hey, zit nu 8 dagen in bloei en gaat nie slecht vindt ik hier een paar foto's heb vandaag bioflores en bioboost gegeven nog !! grtz sheif
                          Attached Files

                          Comment


                            #44
                            Re: mijn plantje vanaf begin mei !!!!

                            How Sheif,

                            Dat staat al mooi in de bloei. Ziet er lekker uit. Ga zo door!

                            Grtz

                            Comment


                              #45

                              Comment

                              Bezig...
                              X