mijn plantje vanaf begin mei !!!!

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Xilvero
    Retired
    • Jun 2009
    • 208

    #46
    Re: mijn plantje vanaf begin mei !!!!

    Gaat goed, ben jaloers!

    Comment

    • Oblivion
      Wicked Stoner
      MemberLucky Member
      • Mar 2009
      • 245

      #47
      Re: mijn plantje vanaf begin mei !!!!

      Nog steeds prachtig!
      Je hebt blijkbaar dezelfde pH-meter als ik. Ben je er tevreden van? Bij mij geeft hij enkel rond base aan, zelfs bij zure grond.

      Comment

      • sheif
        Retired
        • May 2009
        • 26

        #48
        Re: mijn plantje vanaf begin mei !!!!

        ja dat had ik ook met zo een meter ma tes de de watermeter wat je ziet heb een fatsoenlijke phmeter gekocht digitaal veel beter!!! hehe. hier een update van mijn plantjes staan nu 24 dagen in bloei. er zijn enkele grote bladeren wel goed geel geworden en dit es nu over gehele plant bijna zou ik iets te kort hebbe geef thans voeding genoeg !!! want ph staat goed en toppen komen der goed op afve hier wat foto's grtz sheif
        Attached Files

        Comment

        • monty
          Banned
          • May 2009
          • 11215

          #49
          Re: mijn plantje vanaf begin mei !!!!

          Dat worden flinke knuppelen sheif, ug

          Comment

          • Smoking Fifi
            Expert Grower
            MemberLucky Member
            • Jan 2009
            • 1362

            #50
            Re: mijn plantje vanaf begin mei !!!!

            Oorspronkelijk geplaatst door Oblivion
            Nog steeds prachtig!
            Je hebt blijkbaar dezelfde pH-meter als ik. Ben je er tevreden van? Bij mij geeft hij enkel rond base aan, zelfs bij zure grond.
            Es opnieuw ijken of laten ijken in de gs
            Q. If there are two potheads in the back of a car, then who is driving?

            A. The cop!

            Comment

            • organic
              Psychonaut
              • May 2009
              • 739

              #51
              Re: mijn plantje vanaf begin mei !!!!

              Ja daar komt toch spontaan iet vertikaal van ...
              Schoon man, echtig waar. Dikke knatsers er al op ... dat beloofd

              Comment

              • Joinken
                Retired
                • Aug 2009
                • 2

                #52
                Re: mijn plantje vanaf begin mei !!!!

                Hallo, mijn plant is nu wel al iets groter dan de jouwe, maar staat nog altijd buiten. Dus kan ik zo ook al even goed in bloei zetten ?
                Maar hoe doe je dat dan precies?
                ik hoop dat jij me, ofwel nog iemand anders mij kan helpen.

                Joinken*

                Comment

                • monty
                  Banned
                  • May 2009
                  • 11215

                  #53
                  Re: mijn plantje vanaf begin mei !!!!

                  Oorspronkelijk geplaatst door Joinken
                  Hallo, mijn plant is nu wel al iets groter dan de jouwe, maar staat nog altijd buiten. Dus kan ik zo ook al even goed in bloei zetten ?
                  Maar hoe doe je dat dan precies?
                  ik hoop dat jij me, ofwel nog iemand anders mij kan helpen.

                  Joinken*
                  Misschien je vraag in je eigen topic stellen! Zo word het wel heel erg onoverzichtelijk.

                  Grtz

                  Comment

                  Bezig...