White Widow (Asta)

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Asta
    Chronic Stoner
    MemberLucky Member
    • May 2009
    • 193

    #31
    Re: White Widow (Asta)

    En weer even een tussenstand na 2 weekjes.
    Attached Files

    Comment

    • organic
      Psychonaut
      • May 2009
      • 739

      #32
      Re: White Widow (Asta)

      geeft gij die hormonen ofzo???
      Ze gaan wel heel snel bij u, maar dat is teken dat goed gaat he
      Mooi asta

      Comment

      • Asta
        Chronic Stoner
        MemberLucky Member
        • May 2009
        • 193

        #33
        Re: White Widow (Asta)

        hahahaha, ja aangezien Joury van Gelder ze niet meer nodig had heb ik ze opgelost in het water en aan de plantjes gegeven.

        Comment

        • Asta
          Chronic Stoner
          MemberLucky Member
          • May 2009
          • 193

          #34
          Re: White Widow (Asta)

          En weer een tussenstand na een week.
          Ik heb twee weekjes geleden geprobeerd om een stekje van een van de planten te maken.
          We zijn nu +/- twee weken verder en zie de resultaten op de foto!
          Ik had bij de hornbach een potje stekpoeder gehaald en een stekkenbak om ze in te zetten.
          Heb deze iedere morgen en avond met plantenspuit nat gehouden en het resultaat is verbluffend vond ik zelf.
          Is trouwens heel mooi om te zien als je 's-morgens naar je planten kijkt dat ze helemaal strekken, de bladeren staan helemaal strak en hangen niet meer zoals ze 's-avonds doen.
          Attached Files
          Last edited by Asta; 1 August 2009, 07:08.

          Comment

          • monty
            Banned
            • May 2009
            • 11215

            #35
            Re: White Widow (Asta)

            Ziet er gezond uit Asta, staan er fier op. De planten verstellen hun bladeren idd kijk maar eens naar dit filmpje.

            Comment

            • Asta
              Chronic Stoner
              MemberLucky Member
              • May 2009
              • 193

              #36
              Re: White Widow (Asta)

              Dat is een mooi filmpje Monty!
              Ik vind het altijd mooi m ze 's-morgens te zien staan, zo strak en wachtend op een dag met veel zon (wat vandaag helaas zal uitblijven als ik zo naar buiten kijk).

              Comment

              • Macready
                Advanced Stoner
                Member
                • Jun 2009
                • 62

                #37
                Re: White Widow (Asta)

                Mooie plantjes Asta! En geen enkel met zaden

                Comment

                • Asta
                  Chronic Stoner
                  MemberLucky Member
                  • May 2009
                  • 193

                  #38
                  Re: White Widow (Asta)

                  Nee dit zijn gefeminiseerde zaden geweest, daarvan kan je verwachten dat er dames uit zullen komen.
                  Echter als je de planten slecht behandeld dan kunnen ze twee slachtig (hermafrodiet) worden wat inhoud dat ze zowel mannelijke als vrouwelijke eigenschappen vertonen en zelfs zichzelf kunnen bevruchten!
                  Maar voorlopig zijn het alle drie dames.

                  Comment

                  • Macready
                    Advanced Stoner
                    Member
                    • Jun 2009
                    • 62

                    #39
                    Re: White Widow (Asta)

                    Oorspronkelijk geplaatst door Asta
                    Nee dit zijn gefeminiseerde zaden geweest, daarvan kan je verwachten dat er dames uit zullen komen.
                    De mijne ook

                    Comment

                    • Asta
                      Chronic Stoner
                      MemberLucky Member
                      • May 2009
                      • 193

                      #40
                      Re: White Widow (Asta)

                      Inmiddels weer een weekje verder en heb ik ze een week op 12/12 staan.
                      Het klinkt raar maar de middelgrote plant is inmiddels de grootste voorbij geschoten.
                      Ze gaan nu zo ontzettende hard dat er dagelijks verschil te zien is.
                      De bloei is heel mooi te zien nu.
                      Helaas heb ik ze al donker staan dus foto's volgen nog als ze er weer uit zijn.

                      Comment

                      • Macready
                        Advanced Stoner
                        Member
                        • Jun 2009
                        • 62

                        #41
                        Re: White Widow (Asta)

                        Oorspronkelijk geplaatst door Asta
                        Inmiddels weer een weekje verder en heb ik ze een week op 12/12 staan.
                        Het klinkt raar maar de middelgrote plant is inmiddels de grootste voorbij geschoten.
                        Ze gaan nu zo ontzettende hard dat er dagelijks verschil te zien is.
                        De bloei is heel mooi te zien nu.
                        Helaas heb ik ze al donker staan dus foto's volgen nog als ze er weer uit zijn.
                        Ik doe hetzelfde m8, niet aankomen als ze aan het slapen zijn. Eens het licht aan, dan de tent induiken

                        Comment

                        • Asta
                          Chronic Stoner
                          MemberLucky Member
                          • May 2009
                          • 193

                          #42
                          Re: White Widow (Asta)

                          Zo ik heb even me camera getest en een paar macro foto's gemaakt.
                          Ze staan heerlijk in bloei en zien er erg gezond uit, al zeg ik het zelf.
                          Attached Files

                          Comment

                          • Macready
                            Advanced Stoner
                            Member
                            • Jun 2009
                            • 62

                            #43
                            Re: White Widow (Asta)

                            Prachtig! Beter dan de mijne in ieder geval

                            Comment

                            • Weedie
                              Senior Stoner
                              • Jun 2009
                              • 29

                              #44
                              Re: White Widow (Asta)

                              ja deze zien der wel mooi uit zeg,
                              succes !

                              Comment

                              • Asta
                                Chronic Stoner
                                MemberLucky Member
                                • May 2009
                                • 193

                                #45
                                Re: White Widow (Asta)

                                En weet je wat nou het moeilijkste is, dat je weet dat je ze over een aantal weekjes moet gaan KILLEN.
                                Ik vind ze er nu zo mooi bijstaan.

                                Comment

                                Bezig...