White Widow (Asta)

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • D0RDT
    Wicked Stoner
    • May 2009
    • 215

    #46
    Re: White Widow (Asta)

    Maak daar maar een paar maandjes van

    Comment

    • Asta
      Chronic Stoner
      MemberLucky Member
      • May 2009
      • 193

      #47
      Re: White Widow (Asta)

      Niet letterlijk opnemen wat er geschreven staat
      Zit nu in de tweede week bloei, hoop dus +/- 8 weekjes (i.d.d. paar maandjes) klaar te zijn.

      Comment

      • misty
        Expert Grower
        MemberLucky Member
        • Jun 2009
        • 1462

        #48
        Re: White Widow (Asta)

        Ziet er prachtig uit daar asta,
        Uiteraard ben je er nog niet,maar dit beloofd iets moois op te brengen.

        En tegen de tijd dat je mag gaan oogsten ziet het er al wat minder mooi uit,das een ding waardoor je er dan wel afscheid van kan nemen...
        Hebben we wel nodig denk.

        Grts
        Daniella
        Geef een lach elke dag,je zal er vaak een voor terugkrijgen.

        Misty's ABC

        Comment

        • Macready
          Advanced Stoner
          Member
          • Jun 2009
          • 62

          #49
          Re: White Widow (Asta)

          Oorspronkelijk geplaatst door Asta
          En weet je wat nou het moeilijkste is, dat je weet dat je ze over een aantal weekjes moet gaan KILLEN.
          Ik vind ze er nu zo mooi bijstaan.
          Wel, als je het moeilijk gaat vinden kun je ze ondertussen al knakken enz..
          Ik had een vrouwelijke plant zodanig geknakt dat die tak er af gevallen is
          Daar heb ik dagen mee ingezeten. Nu nog moet ik knakken en knakken want ze groeien tot aan de lamp.
          Maar toch nog eens zeggen dat je super plantjes hebt!

          grts mac

          Comment

          • Macready
            Advanced Stoner
            Member
            • Jun 2009
            • 62

            #50
            Re: White Widow (Asta)

            Oorspronkelijk geplaatst door Asta
            Zo ik heb even me camera getest en een paar macro foto's gemaakt.
            Ze staan heerlijk in bloei en zien er erg gezond uit, al zeg ik het zelf.
            Vraagje, waarom zet je ze op een extra pot?

            Comment

            • Asta
              Chronic Stoner
              MemberLucky Member
              • May 2009
              • 193

              #51
              Re: White Widow (Asta)

              Omdat anders mijn monster in de tuin heel de dag stoned rondloopt! (de hond)
              Deze kan er nu net niet bij

              Comment

              • Asta
                Chronic Stoner
                MemberLucky Member
                • May 2009
                • 193

                #52
                Re: White Widow (Asta)

                En even een korte tussenstand.
                Heb wat foto's gemaakt van de topjes die nu her en der beginnen door te komen.
                Begint nu serieus te worden.
                altijd leuk om een paar mooie foto's te hebben toch?
                De dames staan nu lekker te slapen in hun hok, morgenvroeg weer opstaan rond 6.00 uur.
                Attached Files

                Comment

                • ijscoman1
                  Super Grower
                  MemberLucky Member
                  • Mar 2008
                  • 1768

                  #53
                  Re: White Widow (Asta)

                  Die zien er heel mooi uit Asta! Ze beginnen er inderdaad al serieus uit te zien. Dit gaat je zeker weten wat lekkers opleveren

                  Greetzz

                  Comment

                  • Macready
                    Advanced Stoner
                    Member
                    • Jun 2009
                    • 62

                    #54
                    Re: White Widow (Asta)

                    Oorspronkelijk geplaatst door ijscoman1
                    Die zien er heel mooi uit Asta! Ze beginnen er inderdaad al serieus uit te zien. Dit gaat je zeker weten wat lekkers opleveren

                    Greetzz

                    Idd mooie plantjes. Morgen neem ik fotos van de mijne

                    Comment

                    • OganicBlower
                      Retired
                      • Jun 2009
                      • 93

                      #55
                      Re: White Widow (Asta)

                      ziet er goed uit ben benieuwd voor het eindresultaat maar ik zal wel niet alleen zijn

                      Comment

                      • Asta
                        Chronic Stoner
                        MemberLucky Member
                        • May 2009
                        • 193

                        #56
                        Re: White Widow (Asta)

                        Ja ja, ik ben ook benieuwd!
                        Maar we zijn er nog niet, we hebben nog even te gaan.
                        Wel leuk denk ik om zo de topjes te zien ontwikkelen.
                        Je ziet nu op de blaadjes rond de topjes een soort dauw vormen, mag ik aannemen dat dit thc kristallen zijn?

                        Comment

                        • OganicBlower
                          Retired
                          • Jun 2009
                          • 93

                          #57
                          Re: White Widow (Asta)

                          als je wilt zeker spelen neem dan een foto want dauw is niet hetzelfde als hars voor mij

                          Comment

                          • Asta
                            Chronic Stoner
                            MemberLucky Member
                            • May 2009
                            • 193

                            #58
                            Re: White Widow (Asta)

                            Foto's staan 5 berichten terug waarop je bij de top de hars kan zien.
                            Klik even op de foto en daarna op het plusje dan zoomt de foto helemaal in.

                            Comment

                            • Macready
                              Advanced Stoner
                              Member
                              • Jun 2009
                              • 62

                              #59
                              Re: White Widow (Asta)

                              Volgens mij is dat thc. Kzou zeggen neem een vergrootglas of als laatste wrijf er over met je vinger

                              Comment

                              • Asta
                                Chronic Stoner
                                MemberLucky Member
                                • May 2009
                                • 193

                                #60
                                Re: White Widow (Asta)

                                Het zijn de Trichomen die je eventueel met een goed vergrootglas kan zien.

                                Comment

                                Bezig...