Eerste kweek: zaadje bestelt via Azarius

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Freddy
    Wicked Stoner
    • May 2009
    • 221

    #151
    Re: Eerste kweek: zaadje bestelt via Azarius

    Het is wel een stevige plant, maar toch. Die bloei mag toch stilletjesaan is beginnen komen ze.


    Mvg

    Comment

    • Freddy
      Wicked Stoner
      • May 2009
      • 221

      #152
      Re: Eerste kweek: zaadje bestelt via Azarius

      Ze staat nu eindelijk goed en wel in de bloei, maar moet ik mij geen zorgen maken met het weer enerzijds de regen en anderzijds de nachtvorst dat kan optreden?
      En nog belangrijker hoe kan ik mij hier tegen wapenen? Gelieve zoveel mogelijk tips te geven? Morgen foto - update.


      Mvg

      Comment

      • GotJah
        Advanced Stoner
        Member
        • Mar 2009
        • 66

        #153
        Re: Eerste kweek: zaadje bestelt via Azarius

        Zeiltje spannen en elke morgen na de dauw of regenbui, uitschudden die handel!!!

        Comment

        • Freddy
          Wicked Stoner
          • May 2009
          • 221

          #154
          Re: Eerste kweek: zaadje bestelt via Azarius

          Hier terug een foto - update, we zitten nu in dag 140 en dag 4 van de bloei.
          De plant is nu ongeveer 2,40m groot een heeft een omtrek van 1,70 m.
          De topjes beginnen eindelijk goed zichtbaar te worden hopelijk blijft het weer wat mee zitten. We hebben juist de serre er terug over gezet. Dus droog zal ze hopelijk wel blijven, al ga ik voor de zekerheid dat productje tegen toprot ook nog aanschafen en gebruiken en dan maar hopen. Binnen 4 weken ga ik plagron green sensation beginnen gebruiken dus als alles goed blijft gaan heb ik er wel wat vertrouwen in. Alle reacties zijn welkom

          Mvg
          Attached Files

          Comment

          • Freddy
            Wicked Stoner
            • May 2009
            • 221

            #155
            Re: Eerste kweek: zaadje bestelt via Azarius

            allright, eindelijk een winkel gevonden waar ze bayer teldor verkopen. Het is wel een half uur rijden. Maarja kmoet er iets voor over hebben he, is dit echt de moeite?
            Kheb ze trouwens gisteren een LST beginnen geven aangezie ze overal tegen de serre begon te groeien en deze plastiek zeer vochtig is. Dus heb ik haar maar wat lans alle kanten naar beneden getrokken met touw, om zo ervoor te zorgen dat ze niet meer tegen de plastiek groeit. Dit kan toch geen kwaad tijdens de bloei? Graag enige meningen.

            Mvg

            Comment

            • Freddy
              Wicked Stoner
              • May 2009
              • 221

              #156
              Re: Eerste kweek: zaadje bestelt via Azarius

              Allright, morgen foto - update. De bloei zit er goed in ik hoop maar dat ze tijdig klaar is in verband met het weer. Want ik zou het echt zonde vinden dat alles voor niets is geweest.

              Comment

              • Freddy
                Wicked Stoner
                • May 2009
                • 221

                #157
                Re: Eerste kweek: zaadje bestelt via Azarius

                Hier dan mijn foto-update: We zitten aan week 22 en week 2 van de bloei, de serre die over de plant staat heeft al zeer goed zijn werk moeten. Ik moet juist zien dat ze niet tot tegen de rand komt, wan die is veel te vochtig. Maar ik hoop vooral dat het weer een beetje goed blijft want anders is al mijn werk voor niets geweest.


                Mvg
                Attached Files

                Comment

                • sixkiller
                  Banned
                  • Oct 2009
                  • 3

                  #158
                  Re: Eerste kweek: zaadje bestelt via Azarius

                  sixkiller vraagt:wie heeft ervaring met autoflowering zaadjes alle info is welkom.
                  greets:sixkiller

                  Comment

                  • Toothpick
                    Ultra Stoner
                    • Jun 2009
                    • 112

                    #159
                    Re: Eerste kweek: zaadje bestelt via Azarius

                    khoop dat deze het vol houdt tot de oogs
                    tzou een echte zonde zijn als die plant toprot krijgt.
                    heeft je plant de laatste dagen geen last van de kou

                    Comment

                    • Freddy
                      Wicked Stoner
                      • May 2009
                      • 221

                      #160
                      Re: Eerste kweek: zaadje bestelt via Azarius

                      denk het niet, hoe kan je dit zien? Ik hoop ook dat hij blijft volhouden. Alle tips zijn welkom om de plant eventueel te beschermen tegen de koude en toprot.


                      Mvg

                      Comment

                      • evel_smoker
                        Bong Master
                        • May 2009
                        • 328

                        #161
                        Re: Eerste kweek: zaadje bestelt via Azarius

                        last van kou kan je zien doordat ze dan paarse bladen krijgt aan haar toppen... dan kan je ook beter beetje fosor geve (P)... is ook goed voor een goede bloeizetting en goede afbloei.. bij avv heb je superfosfaat van asef voor maar 6euro heb je 4kg

                        Comment

                        • Freddy
                          Wicked Stoner
                          • May 2009
                          • 221

                          #162
                          Re: Eerste kweek: zaadje bestelt via Azarius

                          Vraagje: Onze plant staat momenteel in een zelfgemaakte serre tegen de regen, maar het probleem is dat het zeer vochtig is in deze serre. Ondanks het feit dat de 2 uitgangen steeds zo ver mogelijk open staan. Dus had ik gedacht om eventueel de vochtigheid in de serre naar beneden te halen met er een aantal potjes zout in te zetten. Nu, zou dit schadelijk zijn voor de plant?


                          Mvg

                          Comment

                          • misty
                            Expert Grower
                            MemberLucky Member
                            • Jun 2009
                            • 1462

                            #163
                            Re: Eerste kweek: zaadje bestelt via Azarius

                            Nee dat is niet schadelijk voor de plant,
                            Maar zorgen voor voldoende ventilatie is het belangrijkst van alles.

                            Grts
                            Daniella.
                            Geef een lach elke dag,je zal er vaak een voor terugkrijgen.

                            Misty's ABC

                            Comment

                            • Freddy
                              Wicked Stoner
                              • May 2009
                              • 221

                              #164
                              Re: Eerste kweek: zaadje bestelt via Azarius

                              ja, er is wel een trekgat al kan dit er niet voor zorgen dat de vochtigheidsgraad laag genoeg is

                              Mvg

                              Comment

                              • evel_smoker
                                Bong Master
                                • May 2009
                                • 328

                                #165
                                Re: Eerste kweek: zaadje bestelt via Azarius

                                luchtontvochtigers zullen handig zijn maar kosten hopen geld...
                                minimum 150 euro...

                                Comment

                                Bezig...