Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

2x pp balkon en 8 pp in bos

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    2x pp balkon en 8 pp in bos

    Korting op 420shop
    ik heb 10 stekjes pp waarvan 2 op balkon en 8 in het bos.
    ik ben nu met de 5e week. ik heb vanaf 12uur smiddags volle zon tot 9uur savonds. op 4hoog. ik zet ze daarna in een oude klerekast met nog 3 uurtjes onder 2 spaarlampen en daarna 12 uur donker. ik heb nog geen fotos van in het bos ma die komen nog!

    #2
    Re: 2x pp balkon en 8 pp in bos

    weet iemand hoe ik fotos kan plaatsen??

    Comment


      #3
      Re: 2x pp balkon en 8 pp in bos

      hey leipe, gelieve je eerste post te editen ipv een 2de post aan te maken, dit maakt je topic overzichtelijker.

      je upload je fotos op www.mijnalbum.nl

      je klikt op de foto en klik op eigenschappen en die link heb je nodig.

      als je en reply maakt of edit staat er naast het smilley iets, wel daarnaast staat er een icoon voor insert image. klik daarop en de rest gaat loopt op zichzelf uit.

      succes! benieuwd naar je guerilla kweekje!

      Comment


        #4
        Re: 2x pp balkon en 8 pp in bos

        Comment


          #5
          Re: 2x pp balkon en 8 pp in bos



          Comment


            #6
            Re: 2x pp balkon en 8 pp in bos

            en foto in de kast



            Comment


              #7
              Re: 2x pp balkon en 8 pp in bos

              Zoals gezegd:
              [attentie]Dubbelposten is niet toegestaan. Pas je vorige bericht aan door de 'Edit / Bewerk' button te gebruiken.
              (Lees de FAQ a.u.b. eventjes door: http://jointjedraaien.nl/wietforum/faq.php
              )
              Mvg, Weedy.[/attentie]

              Ik zal je berichten laten staan ivm de foto's, maar let de volgende keer hierop.
              [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

              Comment


                #8
                Re: 2x pp balkon en 8 pp in bos

                die zien er mooi uit en je laat ze gelijk groeien dus eigenlijk op 12/12 , met die spaarlampen erbij is waarschijnlijk door je persoolijk schema in je leven en uit noodzaak of vergis ik me en doe je dit voor een andere berpaalde reden. zien er goed uit moet ik zeggen

                grtz

                Comment


                  #9
                  Re: 2x pp balkon en 8 pp in bos

                  Oorspronkelijk geplaatst door bearprolec View Post
                  die zien er mooi uit en je laat ze gelijk groeien dus eigenlijk op 12/12 , met die spaarlampen erbij is waarschijnlijk door je persoolijk schema in je leven en uit noodzaak of vergis ik me en doe je dit voor een andere berpaalde reden. zien er goed uit moet ik zeggen

                  grtz
                  ik heb eerste weken op 18/6 in de kast gezet en als het mooi weer is ff op balkon of vensterbank. nu laat ik ze 12 uur licht krijgen en dan 12 uur donker. als ik ze altijd buiten zet krijgt ie veel te lang licht en duurt het bloeiproces langer. nu moet ik ze wel steeds naar binnen n buiten zetten maar dat zal ik terugzien in de oogst! hoop ik! de plant doet het goed nu met deze lekkere dagen!!

                  Comment

                  Bezig...
                  X