2x pp balkon en 8 pp in bos

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • leipeshitouwe
    Retired
    • May 2009
    • 8

    #1

    2x pp balkon en 8 pp in bos

    Korting op 420shop
    ik heb 10 stekjes pp waarvan 2 op balkon en 8 in het bos.
    ik ben nu met de 5e week. ik heb vanaf 12uur smiddags volle zon tot 9uur savonds. op 4hoog. ik zet ze daarna in een oude klerekast met nog 3 uurtjes onder 2 spaarlampen en daarna 12 uur donker. ik heb nog geen fotos van in het bos ma die komen nog!
  • leipeshitouwe
    Retired
    • May 2009
    • 8

    #2
    Re: 2x pp balkon en 8 pp in bos

    weet iemand hoe ik fotos kan plaatsen??

    Comment

    • janleuri
      Retired
      • Oct 2008
      • 1131

      #3
      Re: 2x pp balkon en 8 pp in bos

      hey leipe, gelieve je eerste post te editen ipv een 2de post aan te maken, dit maakt je topic overzichtelijker.

      je upload je fotos op www.mijnalbum.nl

      je klikt op de foto en klik op eigenschappen en die link heb je nodig.

      als je en reply maakt of edit staat er naast het smilley iets, wel daarnaast staat er een icoon voor insert image. klik daarop en de rest gaat loopt op zichzelf uit.

      succes! benieuwd naar je guerilla kweekje!

      Comment

      • leipeshitouwe
        Retired
        • May 2009
        • 8

        #4
        Re: 2x pp balkon en 8 pp in bos

        Comment

        • leipeshitouwe
          Retired
          • May 2009
          • 8

          #5
          Re: 2x pp balkon en 8 pp in bos



          Comment

          • leipeshitouwe
            Retired
            • May 2009
            • 8

            #6
            Re: 2x pp balkon en 8 pp in bos

            en foto in de kast



            Comment

            • Weedy
              Ultra Grower
              420 MemberLucky Member
              • Jul 2008
              • 2248

              #7
              Re: 2x pp balkon en 8 pp in bos

              Zoals gezegd:
              [attentie]Dubbelposten is niet toegestaan. Pas je vorige bericht aan door de 'Edit / Bewerk' button te gebruiken.
              (Lees de FAQ a.u.b. eventjes door: http://jointjedraaien.nl/wietforum/faq.php
              )
              Mvg, Weedy.[/attentie]

              Ik zal je berichten laten staan ivm de foto's, maar let de volgende keer hierop.
              [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

              Comment

              • bearprolec
                Junior Grower
                MemberLucky Member
                • Aug 2008
                • 559

                #8
                Re: 2x pp balkon en 8 pp in bos

                die zien er mooi uit en je laat ze gelijk groeien dus eigenlijk op 12/12 , met die spaarlampen erbij is waarschijnlijk door je persoolijk schema in je leven en uit noodzaak of vergis ik me en doe je dit voor een andere berpaalde reden. zien er goed uit moet ik zeggen

                grtz

                Comment

                • leipeshitouwe
                  Retired
                  • May 2009
                  • 8

                  #9
                  Re: 2x pp balkon en 8 pp in bos

                  Oorspronkelijk geplaatst door bearprolec
                  die zien er mooi uit en je laat ze gelijk groeien dus eigenlijk op 12/12 , met die spaarlampen erbij is waarschijnlijk door je persoolijk schema in je leven en uit noodzaak of vergis ik me en doe je dit voor een andere berpaalde reden. zien er goed uit moet ik zeggen

                  grtz
                  ik heb eerste weken op 18/6 in de kast gezet en als het mooi weer is ff op balkon of vensterbank. nu laat ik ze 12 uur licht krijgen en dan 12 uur donker. als ik ze altijd buiten zet krijgt ie veel te lang licht en duurt het bloeiproces langer. nu moet ik ze wel steeds naar binnen n buiten zetten maar dat zal ik terugzien in de oogst! hoop ik! de plant doet het goed nu met deze lekkere dagen!!

                  Comment

                  Bezig...