Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

eerste buitenkweek 3 * AMS

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    eerste buitenkweek 3 * AMS

    Korting op 420shop
    hallo medekwekers, ik en een vriend zijn ong 2 weken geleden begonnen met de buitenkweek van AMS. Ik heb de zaadjes besteld op www.bazaar-roosendaal.nl

    benodigheden tot nu toe:
    - zaai en stekgrond
    - 3 * AMS
    - ong 0,5/1 liter pot.

    spullen die ik gebruik als de planten iets groter zijn:
    - Royalty-mix bemest aardemengsel 50 liter
    - 40/50 liter potten
    - groei & bloei voeding
    - vleermuizenmest
    BLAZE DIE HAZE!!
    Last edited by Wiet_D; 16 June 2009, 22:42.

    #2
    Re: eerste buitenkweek 3 * AMS

    hallo, ben een beetje laat begonnen met een topic, ik ga elke week foto's maken van mijn planten en hou jullie op de hoogte, heb de plantjes direct na uitkomst in de zon gezet en heb op het moment enkele problemen , maar hier is een overzicht van de laatste 2 weken van de plantjes....
    ADVIES IS ZEKER WELKOM!!!

    - BEGIN WEEK 1: dag van uitkomst




    - WEEK 1



    - BEGIN WEEK 2, bij de 3e foto kan je al goed de bladmisvorming zien, laatst had ik bladluis ontdekt in mijn plant en diezelfde avond gelijk spul erop
    gespoten, zou de misvorming van het blad komen door de bladluizen of hebben jullie een idee?


    -WEEK 2, de meeste bladeren beginnen nu een rare vorm te krijgen op 1 na, wat is de oorzaak en wat valt eraan te doen?




    BLAZE DIE HAZE!!
    Last edited by Wiet_D; 16 June 2009, 22:43.

    Comment


      #3
      Re: eerste buitenkweek 3 * AMS

      ik weet niet wat het is en ik weet niet wat je er aan kan doe

      MAAR... ik heb het vorig jaar ook gehad met mijn plantjes en het is er gewoon uitgegroeid naarmate ze groter werden.. ik hoop dat dit je mss kan geruststellen.
      mss is er iemand anders op het forum dat er meer over weer..

      grtz okke!

      Comment


        #4
        Re: eerste buitenkweek 3 * AMS

        Ehm denk dat er niks mis mee is je plantje is klein en groei ijk dat if is nooit goed zeker niet bij zo kleintje maar verder ziet het er normaal uit hoor
        God was never on your side..

        Comment


          #5
          Re: eerste buitenkweek 3 * AMS

          Oorspronkelijk geplaatst door okke View Post
          ik weet niet wat het is en ik weet niet wat je er aan kan doe

          MAAR... ik heb het vorig jaar ook gehad met mijn plantjes en het is er gewoon uitgegroeid naarmate ze groter werden.. ik hoop dat dit je mss kan geruststellen.
          mss is er iemand anders op het forum dat er meer over weer..

          grtz okke!
          oke tnx man , denk dat je wel gelijk hebt ik zie zowieso by 1 plantje al dat het al beetje wegtrekt deze week de plantjes eff in de grond van de growshop zetten en dan komt het wel goed denk ik

          Comment


            #6
            Re: eerste buitenkweek 3 * AMS

            plantjes groeien nu redelijk hard , bij 1 plantje zijn de bladeren nog niet helemaal in orde, gister naar de growshop gegaan en 3 zakken all-mix van 50 liter gekocht, moet alleen nog grote potten zien te regelen... 20 eu voor 40 liter bij de intratuin hieronder een picca van me beste plantje:

            Comment


              #7
              Re: eerste buitenkweek 3 * AMS

              Ziet er best mooi uit.
              Ik had in 2008 AMS van Greenhouse buiten (ik moet er nog eens een soortreview van doen in de soorten database) en was er toch wel dik tevreden over.
              Sterke plant moet het ook zijn aangezien er geen problemen zijn opgetreden naar rot toe enz... en het toch best een miezerige zomer was in 2008.

              Ik volg m alvast!
              Veel succes met je AMS!

              Comment


                #8
                Re: eerste buitenkweek 3 * AMS

                seee, al een tijdje niks laten horen,, ondanks dat het de hele week regent gaan mijn planten goed vooruit, de nieuwe laag bladeren ziet er goed uit en er komen er al meer, de stam is ook al dik aan het worden en er komen al wortels uit de onderkant, wou ze eigelijk deze week nog in grote potten zetten met grond van de growshop, maar dat gaat niet zo makkelijk als de grond nat is en nu het continu regent, dus afwachten op mooi weer... hieronder een paar nieuwe picca's iemand tips?

                Last edited by Wiet_D; 10 June 2009, 12:40.

                Comment


                  #9
                  Re: eerste buitenkweek 3 * AMS

                  eej man. Oke ik heb een account gemaakt

                  je planten zien der wel rustig uit toch vet groot vergeleken met toenk ze voor het laatst zag. Beter beginnen we die NLX die we nog hebben rustig op te smoken morgen man haha want das toch niet zo veel haha

                  Greets -Sjon

                  Comment


                    #10
                    Re: eerste buitenkweek 3 * AMS

                    yooo mensen, vandaag een mooie zoniige dag en omdat het er naar uitziet dat het komende dage mooi weer word heb ik vandaag de planten verpot naar 40 liter potten zitten jammer genoeg wat gaten in de bladeren... komt waarschijnlijk door de regen of hagel.. hieronder wat foto's.

                    Comment


                      #11
                      Re: eerste buitenkweek 3 * AMS

                      staan er goed bij! lekker laten gaan op deze manier komt het vanzelf wel tot een oogst...

                      Comment


                        #12
                        Re: eerste buitenkweek 3 * AMS

                        laat gaan met die banaan, gaat prima volgens mij, zien er naar mijn mening goed uit.

                        Comment


                          #13
                          Re: eerste buitenkweek 3 * AMS

                          yooo mensen, is al weer een weekje later, de planten zijn allemaal getopt en hebben lekker veel zon gehad, de twee grootste zijn 60 cm en de kleinste 40 cm, gaat goed volgens my ??

                          Comment


                            #14
                            Re: eerste buitenkweek 3 * AMS

                            Ze zijn mooi geworden man. Nog ff groeien en dan op naar de bloei!

                            komt zeker wel goed!

                            Comment


                              #15
                              Re: eerste buitenkweek 3 * AMS

                              Yo Wiet D
                              Niets op aan te merken he man, ziet er allemaal zeer puik uit!!!
                              Grtz $iR
                              Last edited by SirSmokeAllot; 14 July 2009, 15:35.
                              sigpic

                              Comment

                              Bezig...
                              X