Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

eerste "guerilla kweek" 5* Lemon Skunk

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    eerste "guerilla kweek" 5* Lemon Skunk

    Korting op 420shop
    Lemon Skunk wordt erg hoog en geeft een grote opbrengst. Hij produceert relatief veel bloemetjes en weinig blad. De toppen hebben een sterke, karakteristieke geur, en zijn in de regel lichtgroen met dikke oranje haartjes.

    Onderscheidingen: HighLife 1e plaats 2007.
    Genetica: Old school Skunk, vanuit de underground van Amsterdam…
    Effect: Zachte citrus smaak, veelzijdig effect, gebalanceerd en lang aanhoudend.
    Bloeitijd binnenkweek: Klaar na 8 weken bloeien, maar een week extra zal het terpens gehalte in de hars dramatisch doen stijgen, wat resulteert in een veel rijkere smaak. Onder de juiste omstandigheden is productie van 600 gram per vierkante meter mogelijk.
    Bloeitijd buitenkweek: Begin oktober klaar voor de oogst. Goede weerstand tegen botrytis-rot. Mogelijke opbrengst van 800 gram per plant.



    heb bij dutch-headshop 5 feminized lemon skunk zaadjes besteld, vandaag waren ze na 2 dagen al ontkiemt. meteen in potjes gezet in potgrond.

    nu mijn 1ste vraag : vanaf hoeveel (lob)blaadjes mogen ze licht hebben
    dus vanaf wanneer mogen ze buiten in het wild geplaatst worden?

    thnx

    foto's volgen nog is nog niveel speciaal


    1. update

    de plantjes staan nu 1 etmaal onder tl lamp 18/6
    dit is ervan gekomen:






    deze zijn blaadjes komen nog niet uit het zaadje, ze groeien wel en deze morgen lag hij neer, hoe kan dit komen?




    hier zie je ook de tweede onderaan dat er nog een bolletje opzit (deze lag vanmorgen neer)


    foto van vanmorgen





    als er dingen/opmerkingen zijn gelieve dan te melden, hoe ik dit of dat beter kan doen
    ben nog een beginner

    jowkes
    Last edited by kennyibanez; 13 June 2009, 21:19.

    #2
    Re: eerste "guerilla kweek" 5* Lemon Skunk

    je kan ze direct buiten zetten, wel zou ik ze de eerste weken in een bloempot houden zodat ze nog wat beschermd zijn en dat je ze nog kan verplaatsen moest het stormen ofzo.. hoe vroeger je ze buiten zet hoe minder ze zullen stretchen en hoe sterker ze gaan worden.

    succes, okke!!

    Comment


      #3

      Comment


        #4
        Re: eerste "guerilla kweek" 5* Lemon Skunk

        Gewoon in het licht zetten, anders weten ze niet waar ze naar toe moeten groeien .
        Denk maar aan de natuur. Daar is het toch ook niet altijd donker?
        Die plantjes hebben licht nodig

        Groete

        Comment


          #5
          Re: eerste "guerilla kweek" 5* Lemon Skunk

          ok ze staan nu al twee dagen 18/6 en ik zie de eerste blaadjes al tevoorschijn komen

          Comment


            #6

            Comment


              #7
              Re: eerste "guerilla kweek" 5* Lemon Skunk

              Welkom Kenny

              Eerste tip die je al meekrijgt: dat houten bakje, bekleed dat met zilverpapier of iets reflecterend. Dat is extra meegenomen, op hout kan er weinig tot niets weerkaatsen.
              Dat is niet nodig, maar het is wel extra meegenomen. Uw TL kan al gerust ne cm lager. Tot vlak erboven, dan bijsturen wanneer ze er bijna tegengaan.

              Ik zou die nog niet buitenzetten hoor. Enfin, mijn persoonlijke nederige mening.
              Wat ik wel zou doen is ze al klaarmaken voor het buitenweer en dat een beetje nabootsen met en ventilator. Al laten voelen dat ze met windstroom te maken gaan hebben zo gaan ze er zich op voorbereiden.
              Dat in combinatie met wortelstim is een gegeven som voor een sterke stam.
              Dan als je met je vinger even tegen de stam tikt en je voelt dat ze sterk doorwortelt is, dan kan je hen geregeld bij goed weer buitenplaatsen.
              Je zal zien dat ze een spurt gaan krijgen en dan kan je ze definitief buitenplaatsen omdat ze dan "gehard" zijn.

              Ik laat ze nooit wennen aan het buitenklimaat, ik sterk ze binnen en plaats ze dan definitief buiten.
              Wel een belangrijk gegeven: ik sterk ze wel aan met wortelstim en wind.
              Ik heb nog NOOIT een stam moeten ondersteunen. Wat ik wel dikwijls toe is ze met behulp van een touw of rubber naar de andere kant toe plooien om ze nog meer te laten aandikken, maar dat is al een stapje verder.

              De speed devil heb ik ook vroeg buitengeplaatst, maar toen had ze al wel veel wortel en kreeg ze volle grond. Bij slecht weer plaatste ik daar een speciale kap over. Zo'n propdeksel dat past op 11L potten.

              Comment


                #8

                Comment


                  #9
                  Re: eerste "guerilla kweek" 5* Lemon Skunk

                  Bij het overpotten mag je ze ingraven tot aan de lob blaadjes.

                  Grtz
                  420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle
                  Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

                  Comment


                    #10
                    Re: eerste "guerilla kweek" 5* Lemon Skunk

                    ok morgen of overmorgen ga ik even foto's maken, heb gisteren wel een flater begaan

                    mijn plantje sstaan onder mijn bed onder die tl, nu gisteren ben ik gewoon veel t hard op mijn bed gesprongen zodanig dat de Tl veel te laag kwam en 1potje omvergestoot heeft
                    hij was geknakt niet helemaal door maar hij bleef van zichzelf niet overeind staan, dus heb hem nu steun gegeven met een stokje en alles staat er nu al wat beter bij, ik hoop dat hij erbovenop komt

                    kheb wel 2 ongelooflijk harde groeiers de rest blijft wat achter, traag maar zeker komen die ook op groei...
                    dus overmorgen ten laatste foto's

                    Comment


                      #11
                      Re: eerste "guerilla kweek" 5* Lemon Skunk

                      gisteren foto's gemaakt, en vandaag ben ik ze op hun geurillakweekplaats gaan zetten
                      foto's daarvan volgen nog

                      deze zijn van de laatste dag onder de TL:






                      sommigen zijn wat verkleurd aan de rand maar kdenk dat ik teveel water heb gegeven, anderen komen traagjes op gang maar ik denk dat alles goed komt


                      ze staan dus nu buiten sinds 16.00uur in de volle grond aan de bosrand (plaatselijk bosje waar niks van volk komt)
                      khoop dat ze het goed doen, ik ga alleen maandag slakkenkorrels halen en ga er ook een draadje rond zetten voor de konijnen.

                      als iemand nog tips heeft ze zijn welkom!


                      jookes K.

                      Comment


                        #12
                        Re: eerste "guerilla kweek" 5* Lemon Skunk

                        gisteren foto's gemaakt, en vandaag ben ik ze op hun geurillakweekplaats gaan zetten
                        foto's daarvan volgen nog

                        deze zijn van de laatste dag onder de TL:






                        sommigen zijn wat verkleurd aan de rand maar kdenk dat ik teveel water heb gegeven, anderen komen traagjes op gang maar ik denk dat alles goed komt


                        ze staan dus nu buiten sinds 16.00uur in de volle grond aan de bosrand (plaatselijk bosje waar niks van volk komt)
                        khoop dat ze het goed doen, ik ga alleen maandag slakkenkorrels halen en ga er ook een draadje rond zetten voor de konijnen.

                        als iemand nog tips heeft ze zijn welkom!


                        jookes K.

                        Comment


                          #13
                          Re: eerste "guerilla kweek" 5* Lemon Skunk

                          kan een mod 1 van de 2 updates verwijderen, ze staan er dubbel op; mijn excuses

                          Comment


                            #14
                            Re: eerste "guerilla kweek" 5* Lemon Skunk

                            ok morgen ga ik even foto's maken van de geurillaplaats
                            ondertussen is er eentje doodgegaan

                            morgen foto's!!


                            jowkes

                            Comment


                              #15
                              Re: eerste "guerilla kweek" 5* Lemon Skunk

                              Deze plantjes die jij zo ondersteund wil jij die in een bos gaan zetten hahah
                              haal die stokjes weg en zet ze buiten je plant moet sterk worden en niet als een baby behandeld worden bescherm jij ze straks ook in het bos als het regen of waai
                              God was never on your side..

                              Comment

                              Bezig...
                              X