eerste "guerilla kweek" 5* Lemon Skunk

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • organic
    Psychonaut
    • May 2009
    • 739

    #16
    Re: eerste "guerilla kweek" 5* Lemon Skunk

    Hey Kenny,

    Nu ze in volle grond staan zal er wel schot in komen hoor
    Dat aan de randen zal er wel uitgaan.
    Benieuwd hoe ze gaan vlotten op de guerilla plek
    Veel succes man!

    Comment

    • kennyibanez
      Senior Stoner
      Member
      • Apr 2009
      • 43

      #17
      Re: eerste "guerilla kweek" 5* Lemon Skunk

      Oorspronkelijk geplaatst door belladonna
      Deze plantjes die jij zo ondersteund wil jij die in een bos gaan zetten hahah
      haal die stokjes weg en zet ze buiten je plant moet sterk worden en niet als een baby behandeld worden bescherm jij ze straks ook in het bos als het regen of waai
      eum ondertussen staan ze wel héél mooi

      Comment

      Bezig...