2X Purple Widow

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • iszo
    Retired
    • Jun 2009
    • 217

    #61
    Re: 2X Purple Widow

    bedankt nog aan de gene met reactie,

    tijd voor een updatetje,

    de kleinste die gisteren getopt is, weet het nog niet zeker maar volgens mij een mannetje!!?





    en het vrouwtje

    Comment

    • Mr_3ppozz
      Grower
      MemberLucky Member
      • Mar 2009
      • 659

      #62
      Re: 2X Purple Widow

      hou het in de gaten ze zien der wel mooi uit





      Vrouwelijk:


      Mannelijk:


      Bron: http://jointjedraaien.nl/wietforum/f...wtje-t615.html
      sigpic
      Kruimel um, draai um, steek um op en paas um door.

      Comment

      • SirSmokeAllot
        Super Grower
        MemberLucky Member
        • Sep 2008
        • 1968

        #63
        Re: 2X Purple Widow

        yo iszo!
        Denk dat je pecht hebt kerel. Toch nog beetje onduidelijk. Vaak kun je mannelijke voorgroei vlug ontdekken als je wat training hebt. Vandaag na 6 dagen op 12/12 duidelijk dat ik al 3 mannelijke white widows heb Wacht nog even voor de veiligheid, maar is zo goed als zeker.
        Zelf heb ik geen foto's maar heb hier een goeie gevonden op het web. Stole it


        Hoop dat ik het fout heb!!!
        Grtz $iR
        sigpic

        Comment

        • iszo
          Retired
          • Jun 2009
          • 217

          #64
          Re: 2X Purple Widow

          Oke, bedankt voor de reactie's, heb besloten het morgen nog even aan te kijken
          zal morgen ook proberen een paar close up shots te maken..

          Comment

          • monty
            Banned
            • May 2009
            • 11215

            #65
            Re: 2X Purple Widow

            , ben benieuwd naar die close ups, zal toch nie waar zijn dude, dont panic, keep it cool.

            Grtz

            Comment

            • iszo
              Retired
              • Jun 2009
              • 217

              #66
              Re: 2X Purple Widow



              ff 1 fototje alvast v/d 2 of 3de internode, ben nog steeds niet helemaal zeker..

              Comment

              • Xilvero
                Retired
                • Jun 2009
                • 208

                #67
                Re: 2X Purple Widow

                Ziet er mij uit als een vrouwke, maar ik ben daar niet zo ervaren mee.

                Comment

                • SirSmokeAllot
                  Super Grower
                  MemberLucky Member
                  • Sep 2008
                  • 1968

                  #68
                  Re: 2X Purple Widow

                  Hoy,
                  Idd silvero, zou nog niet te vroeg wanhopen hoor iszo! Denk dat op deze foto nog weinig te zien is, de foto van de getopte plant echter ziet er natuurlijk wel slecht uit... Heb toch de indruk, die eerste foto, dat je te maken hebt met mannelijke bloei. Check de nieuwe scheuten niet 2, 3 maar 10 keer!!!
                  Is het gefeminiseerd zaad? Overlaatst in gesprek met alien, het is effectief mogelijk een herma te hebben uit gefem zaad.
                  Volg het op man, want anders zit je dame vol zaad!!! Mannetjes direct verwijderen. Zwangere vrouwen hebben wel iets maar ik verkies toch een maagdje

                  Grtz $iR
                  sigpic

                  Comment

                  • iszo
                    Retired
                    • Jun 2009
                    • 217

                    #69
                    Re: 2X Purple Widow

                    Ik wacht het nog maar even af toch nog niet helemaal duidelijk!, het zaad is niet gefiminiseerd trouwens.. morgen foto update, bedankt voor de reactie's!

                    Comment

                    • iszo
                      Retired
                      • Jun 2009
                      • 217

                      #70
                      Re: 2X Purple Widow

                      Oke, tijd voor een update,

                      als eerste het "twijfelgevalletje"







                      en de vrouwelijke plant,





                      reactie's graag!


                      rustig

                      Comment

                      • Rustik
                        Retired
                        • Jul 2009
                        • 5

                        #71
                        Re: 2X Purple Widow

                        die man hea

                        Comment

                        • Rustik
                          Retired
                          • Jul 2009
                          • 5

                          #72
                          Re: 2X Purple Widow

                          Comment

                          • Rustik
                            Retired
                            • Jul 2009
                            • 5

                            #73
                            Re: 2X Purple Widow

                            sehhhhhhhhhhhhhh

                            Comment

                            • monty
                              Banned
                              • May 2009
                              • 11215

                              #74
                              Re: 2X Purple Widow

                              High,

                              Twijfelgeval is naar mijns inziens een dame. Wacht nog ff af zouk zeggen

                              Grtz

                              Comment

                              • iszo
                                Retired
                                • Jun 2009
                                • 217

                                #75
                                Re: 2X Purple Widow

                                @ monty ja je zou het bijna denken.. wil eerst witte stampers zien, of iemand die het met zekerheid kan zeggen en ook kan onderbouwen

                                ff een kleine update v/d kleine plant,





                                Oke dit was em weer, reactie's zijn welkom.

                                Rustig!

                                Comment

                                Bezig...