Kweek numero uno: The church.

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • thelos
    Bong Master
    Lucky Member
    • Jun 2008
    • 306

    #1

    Kweek numero uno: The church.

    Korting op 420shop
    Hallo iedereen , ik heb gisteren gratis een plantje van the church gekregen van een kennis, en maak hierbij mijn eerste kweekverslag . Ik ga proberen een foto-update iedere vijf dagen te maken, aangezien nog korter op elkaar mij vrij nutteloos lijkt.








    Ik vroeg me wel iets af , ik weet niet of het een probleem is , maar het zaadje is heel raar ontkiemd , en de wortel is slechts een milimeter onder de grond en de lobblaadjes zijn schuin daardoor . de plant zelf heeft zich al rechtgetrokken, maar ik vraag of dit geen invloed zal hebben op de stabiliteit van mijn plant ?

    Hier is een foto met het pad van de wortel in het geel , ik heb er wel al wat aarde over gedaan zodat hij tenminste bedekt is.
  • okke
    Ultra Stoner
    MemberLucky Member
    • May 2008
    • 123

    #2
    Re: Kweek numero uno: The church.

    ik zou er nog wat extra aarde over doen, het kan zeker geen kwaad dat je plantje nog wat dieper staat en ik denk da t het beter is voor je wortels want die houden namelijk niet van licht.
    komt wel goed hoor.

    succes! okke

    Comment

    • westport
      Wicked Grower
      420 MemberLucky Member
      • Aug 2008
      • 3847

      #3
      Re: Kweek numero uno: The church.

      Bij het overpotten ingraven tot aan de lob blaadjes.

      Grtz
      420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle

      Comment

      • thelos
        Bong Master
        Lucky Member
        • Jun 2008
        • 306

        #4
        Re: Kweek numero uno: The church.

        ik dacht eerst dat het slecht ging aflopen met dit plantje door het aanhoudende slechte weer , maar vandaag was er weer een beetje zon en ik zag dat er 2 nieuwe bladeren vormen en de plant dus niet stilstaat . Ze had een klein gat erin door bladluis denk ik, maar ik heb belladonnas raad opgevolgd en een afkooksel van munt gemaakt en het lijkt opgelost.

        foto's volgen(ookal is het verschil nog niet zo groot tegenover twee dagen geleden natuurlijk )

        Comment

        • markster
          Ultra Grower
          MemberLucky Member
          • Jul 2008
          • 2151

          #5
          Re: Kweek numero uno: The church.

          je plantje ziet wel een beetje geel,misschien door dat ze te nat staat.tenminste dat lijkt zo op je foto

          Comment

          • thelos
            Bong Master
            Lucky Member
            • Jun 2008
            • 306

            #6
            Re: Kweek numero uno: The church.

            Weet ik , ik heb mijn plant al 2 dagen geen water meer gegeven en de grond is nog nat... typische beginnersfout i guess... maar de plant is in het echt wel iets groener. Mijn foto-apparaat doet hem iets bleker lijken.

            Comment

            • markster
              Ultra Grower
              MemberLucky Member
              • Jul 2008
              • 2151

              #7
              Re: Kweek numero uno: The church.

              zolang t maar niet te lang te nat staat want hierdoor kunnen je wortels gaan rotten met alle gevolgen van dien.ik zou haar goed in de zon zetten zodat de grond wat droger word .voor de rest ben ik wel benieuwd naar je kweekje.is dit de church van greenhouse ?

              Comment

              • thelos
                Bong Master
                Lucky Member
                • Jun 2008
                • 306

                #8
                Re: Kweek numero uno: The church.

                ja idd , een maat van mij had deze plant vorig jaar buiten en was er heel tevreden van aangezien hij 250gram van 1 plant had dmv alleen water te geven.De zaden zijn goedkoop en deze plant is schimmelresistent wat ik ook een groot voordeel vond, zeker omdat dit mijn eerste kweek ooit is.

                Comment

                • thelos
                  Bong Master
                  Lucky Member
                  • Jun 2008
                  • 306

                  #9
                  Re: Kweek numero uno: The church.



                  foto-update , nog maar 2 dagen geleden , maar er vormen zich 2 nieuwe blaadjes . Het lijkt misschien belachelijk maar ik probeer zoveel mogelijk fotos te nemen dat ik ze daarna in een diashow kan zetten zodat ik van het begin tot einde per dag zie groeien .

                  Comment

                  • thelos
                    Bong Master
                    Lucky Member
                    • Jun 2008
                    • 306

                    #10
                    Re: Kweek numero uno: The church.

                    is nu al een kleine week geleden, door het slechte weer is hij niet zo veel gegroeid, maar ik heb er wel vertrouwen in dat het goedkomt.



                    ik ga in een week of twee meteen over naar 100 liter cementkuip, want ik ben bang voor overpotten als er iets mis gaat.

                    Comment

                    • CelisMan
                      Junior Grower
                      MemberLucky Member
                      • Jun 2008
                      • 561

                      #11
                      Re: Kweek numero uno: The church.

                      tis nochtans een mooi plantje hoor!
                      euh, honder liter??
                      40is al meer dan genoeg hoor...
                      grow da weed, smoke it's buds

                      Comment

                      • Flip Hasjkip
                        Wicked Grower
                        420 MemberMemberLucky Member
                        • Sep 2008
                        • 3595

                        #12
                        Re: Kweek numero uno: The church.

                        Ziet er al mooi uit, zeker gezien het slechte weer van de laatste tijd.

                        Kijk je wel uit dat je ze niet te nat zet ? Zo te zien is de grond echt doorweekt ?

                        Je kunt eventueel een soort van wigwamtentje eromheen maken met 4 bamboes en een stuk zeil.
                        Een dag zonder wiet kent Flip niet.

                        Comment

                        • thelos
                          Bong Master
                          Lucky Member
                          • Jun 2008
                          • 306

                          #13
                          Re: Kweek numero uno: The church.

                          grond lijkt zo doorweekt, maar eigenlijk is het gewoon vernevelde muntoplossing tegen mineervliegen, want in mijn tuin krioelt het op alle planten met mineervlieglarven op de bladeren, ik word er behoorlijk paranoid van >.>

                          Comment

                          • thelos
                            Bong Master
                            Lucky Member
                            • Jun 2008
                            • 306

                            #14
                            Re: Kweek numero uno: The church.

                            Foto update: alweer een tijdje geleden en er is veel gebeurd....
                            Eerst had ik 5 kanaaltjes van mineervliegen op mijn plant ,ben meteen naar de boerebond gekoerst achter pyretex van bayer. Tot nu toe geen ene last meer van een dier gehad.
                            Gisteren merkte ik dat de wortels al vanonder uit mijn potje kwamen , en dat mijn bladeren aan de rand licht geelachtig worden, ik vermoed dat dit is omdat mijn grond (gewone volledig onbemeste veenaard niet meer genoeg kan bieden voor de plant.

                            Heb nu dus overgepot op 25 liter pot met goede grond en bemesting ,
                            ill keep u up to date.

                            Comment

                            • weedeveryday
                              Retired
                              • Feb 2009
                              • 458

                              #15
                              Re: Kweek numero uno: The church.

                              komt goed man en als de wortels te zien zijn is het zeker goed maar opletten want een pot kan rap te klein zijn.
                              grtz laat ze maar gaan

                              Comment

                              Bezig...