Kweek numero uno: The church.

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • thelos
    Bong Master
    Lucky Member
    • Jun 2008
    • 306

    #16
    Re: Kweek numero uno: The church.

    Update:
    Hallo iedereen , het plantje groeit goed! alleen maak ik me een beetje zorgen om enkele bladverkleuringen... gelieve te helpen indien mogelijk

    plantje zelf opt moment:


    Ingezoomt op het blad en de gele verkleuringen


    Deze verkleuringen komen overal op mijn plant voor , soms heb ik het gevoel dat ze verminderen en dan weer terug komen.... heeft iemand eventueel een idee wat het is?

    Comment

    • monty
      Banned
      • May 2009
      • 11215

      #17
      Re: Kweek numero uno: The church.

      High,

      Ben niet zoon bladexpert maar het lijkt me geen water teveel, dus eerder een tekort aan voedingstoffen. op welke grond staan ze¿

      Comment

      • thelos
        Bong Master
        Lucky Member
        • Jun 2008
        • 306

        #18
        Re: Kweek numero uno: The church.

        ff Foto-update: mijn plantje heeft heel veel genoten van het zonnetje de laatste dagen en groeit ook goed door , de onderste blaadjes die bruin werden blijven kapotgaan , maar alle nieuwe bladeren die erna gevormd werden zijn mooi groen en hebben geen problemen meer .

        Comment

        • thelos
          Bong Master
          Lucky Member
          • Jun 2008
          • 306

          #19
          Re: Kweek numero uno: The church.

          Sorry voor de hele maand geen nieuwe fotos te sturen maar ik zat te bakken aan de costa brava . Een maat van mij heeft mijn plant in de tussentijd verzorgd en hij gaat heel goed , de eerste haartjes beginnen te komen en voor de rest, de fotos spreken voor zich.

          Comment

          • Daggeroth
            Retired
            • May 2009
            • 522

            #20
            Re: Kweek numero uno: The church.

            Zo zo, die is hard gegaan!

            Comment

            • thejemghost
              Retired
              • Jun 2009
              • 187

              #21
              Re: Kweek numero uno: The church.

              Mooie volle plant is dat! Word vast een mooie oogst

              Veel succes ermee en houd ons verder op de hoogte he!

              Comment

              • Xilvero
                Retired
                • Jun 2009
                • 208

                #22
                Re: Kweek numero uno: The church.

                Inderdaad, dat bakken van jou heeft die plant goed gedaan.
                Hopoelijk nu wat meer update's..!

                Comment

                • CelisMan
                  Junior Grower
                  MemberLucky Member
                  • Jun 2008
                  • 561

                  #23
                  Re: Kweek numero uno: The church.

                  mooi plantje!
                  Ze schieten er echt vandoor met dit weer
                  grow, grow, grow!
                  grow da weed, smoke it's buds

                  Comment

                  • thelos
                    Bong Master
                    Lucky Member
                    • Jun 2008
                    • 306

                    #24
                    Re: Kweek numero uno: The church.

                    Ik ben voor te werken de volgende 4 dagen in wallonië , ik heb mijn mama toevertrouwd om op mijn plant te letten , zodra ik thuis kom , komt er een nieuwe foto-update en zal ik beginnen met bloeivoeding te geven met pk 20/25

                    Comment

                    • thelos
                      Bong Master
                      Lucky Member
                      • Jun 2008
                      • 306

                      #25
                      Re: Kweek numero uno: The church.

                      Hello everybody , ik ben sinds gisteren terug in ovl , en mijn moeder heeft goed voor mijn plant gezorgd en hij gaat goed!
                      Ziet er al bossiger uit en is + - 1 meter , ik heb wel het probleem dat er altijd 2-3 bladeren zijn die volledig verwelken , aangezien deze plant een gigantische struik wordt maakt het mij niet zo veel uit maar ik vroeg mij af of het kwaad kon? pls reply :p

                      Comment

                      • emiel_s
                        Grower
                        MemberLucky Member
                        • May 2008
                        • 694

                        #26
                        Re: Kweek numero uno: The church.

                        zo die is goed bossig mooie plant the church van the greenhouse
                        Schutto In tha house

                        Comment

                        • Xilvero
                          Retired
                          • Jun 2009
                          • 208

                          #27
                          Re: Kweek numero uno: The church.

                          Lekker hoor! Maak je geen zorgen over een paar blaadjes die afsterven, dat is normaal.

                          Comment

                          • westport
                            Wicked Grower
                            420 MemberLucky Member
                            • Aug 2008
                            • 3847

                            #28
                            Re: Kweek numero uno: The church.

                            Mooie bossige plant.

                            Grtz
                            420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle

                            Comment

                            • thelos
                              Bong Master
                              Lucky Member
                              • Jun 2008
                              • 306

                              #29
                              Re: Kweek numero uno: The church.

                              Foto-update! btw ik vroeg me af of het geen kwaad kan dat mijn plant nog niet aan het bloeien is? er zijn wel haartjes in alle internodes maar ik heb niet het gevoel dat er iets verder komt daar ...
                              Last edited by thelos; 20 August 2009, 09:29.

                              Comment

                              • westport
                                Wicked Grower
                                420 MemberLucky Member
                                • Aug 2008
                                • 3847

                                #30
                                Re: Kweek numero uno: The church.

                                Nog even geduld, en ze zal je op je wachten belonen.

                                Grtz
                                420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle

                                Comment

                                Bezig...