Ganjarilla guerilla Black Jack en Dieselryder

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Ganjarilla
    Retired
    • May 2008
    • 78

    #16
    Re: Ganjarilla guerilla Black Jack en Dieselryder

    Wow toch zo veel geintereseerden maar spijtig genoeg heeft mijn zus het fototoestel kapot geflikt op ponykamp dus leen ik dat van een vriend.

    Ik hoop deze keer echt ook fotos te kunnen maken zaterdag, dan zal ik namelijk al de dieselryders oogsten. De BJ's doen het uitstekend, hoofd- en zijtakken allemaal getopt vandaag.

    Comment

    • monty
      Banned
      • May 2009
      • 11215

      #17
      Re: Ganjarilla guerilla Black Jack en Dieselryder

      we wachten in spanning af

      Comment

      • Xilvero
        Retired
        • Jun 2009
        • 208

        #18
        Re: Ganjarilla guerilla Black Jack en Dieselryder

        Nou, inderdaad :p

        Comment

        • D0RDT
          Wicked Stoner
          • May 2009
          • 215

          #19
          Re: Ganjarilla guerilla Black Jack en Dieselryder

          kommaropmetdiefototjuhs

          Comment

          • Ganjarilla
            Retired
            • May 2008
            • 78

            #20
            Re: Ganjarilla guerilla Black Jack en Dieselryder

            Zozo, de update is wat vroeger dan verwacht, het kwam mij beter uit vandaag. Hopelijk hebben jullie niet te veel verwacht alhoewel ik zelf heel blij ben over de Black Jacks. Vandaag Aveve biologische insecticide opgedaan want er waren nl. overal kleine gaatjes, ik vermoed bladluizen, misschien is dit nog te zien op de foto. Bj 1 is iets meer dan 1m 10 cm, BJ 2 is iets meer dan 1 m 20 cm hoog. Wel niet groot, heb ze praktisch geen voeding gegeven want ze mogen niet te groot worden, het blijft nog altijd guerilla.

            foto 1 en 2: BJ 1
            foto 3 en 4: BJ 2
            Attached Files

            Comment

            • organic
              Psychonaut
              • May 2009
              • 739

              #21
              Re: Ganjarilla guerilla Black Jack en Dieselryder

              Fantastisch man
              Ik hoop echt dat ze niet gestolen wordt en je ze oogsten kan.
              She won't let you down man

              Comment

              • Ganjarilla
                Retired
                • May 2008
                • 78

                #22
                Re: Ganjarilla guerilla Black Jack en Dieselryder

                Update van de dieselryders, 2 van de 3 zijn geoogst. De overige 2 mannetjes zijn al 2 weken dood. De oogst is niet geweldig, heb ze namelijk iets te ver onder de bomen geplant waardoor een deel van de bladeren van de bomen het zonlicht voor een 5-tal uur tegen hield toch hadden ze de hoogte van 50 cm bereikt, alhoewel er niet veel buds te bespeuren waren.

                foto: DR 1 en 2, DR 3 ben ik vergeten te fotograferen maar deze is nog niet klaar voor de oogst.
                Attached Files

                Comment

                • JamesBonte
                  Wicked Stoner
                  MemberLucky Member
                  • Aug 2008
                  • 264

                  #23
                  Re: Ganjarilla guerilla Black Jack en Dieselryder

                  hoe staat het er ondertussen mee?
                  Ik zag hoger in dit topic dat je voor een zaadkweek van je dieselryders ging? Ik heb (binnen enkele weken) LR2 zaad. Geïnteresseerd om wat te ruilen?

                  Comment

                  • Ganjarilla
                    Retired
                    • May 2008
                    • 78

                    #24
                    Re: Ganjarilla guerilla Black Jack en Dieselryder

                    Ja de zaadkweek is gelukt,ik heb zo een 60-70 zaden maar of ze kweekwaardig zijn weet ik niet. Normaal gezien ga ik ze testen eind september voor een binnenkweekje,zou je tot dan kunnen wachten?

                    Comment

                    • JamesBonte
                      Wicked Stoner
                      MemberLucky Member
                      • Aug 2008
                      • 264

                      #25
                      Re: Ganjarilla guerilla Black Jack en Dieselryder

                      Hier het zelfde hoor met mn LR2. Net geoogst, maar moet ook nog checken of het zaad wil gaan kiemen enzo...
                      ik kan nog wachten, want het zou toch pas voor een buitenkweekje/vensterbankkweekje zijn voor volgend jaar eigenlijk hoor.

                      Comment

                      • Ganjarilla
                        Retired
                        • May 2008
                        • 78

                        #26
                        Re: Ganjarilla guerilla Black Jack en Dieselryder

                        ik zal dan zoiezo al 10 zaden opzij houden....

                        Comment

                        • JamesBonte
                          Wicked Stoner
                          MemberLucky Member
                          • Aug 2008
                          • 264

                          #27
                          Re: Ganjarilla guerilla Black Jack en Dieselryder

                          thx, ik zal het zelfde doen! (zal niet zo moeilijk zijn, heb namelijk zo'n 300 zaden...)

                          Comment

                          • Ganjarilla
                            Retired
                            • May 2008
                            • 78

                            #28
                            Re: Ganjarilla guerilla Black Jack en Dieselryder

                            Hay, foto update zal snel volgen maar er was iets mis met het fototoestel, weeral .
                            Maar wel een groot probleempje. 1 van de BJ's is opengebarsten aan de stam, daar waar hij de eerste keer getopt werd. Dit is waarschijnlijk te wijten aan het te vroeg toppen.
                            Ik heb de 2 delen samengebonden maar is dit genoeg om te zorgen dat hij blijft leven?

                            Comment

                            • Plofkop
                              Retired
                              • Aug 2009
                              • 11

                              #29
                              Re: Ganjarilla guerilla Black Jack en Dieselryder

                              Hey, planten zien er goed uit.

                              Kun je straks ook nog ff je oogst posten?
                              Want ik zit ook te denken om dieselryder te gaan kweken maar ik wil eerst is ff weten wat de oogst nu ongeveer is

                              Thnx

                              Comment

                              • thelos
                                Bong Master
                                Lucky Member
                                • Jun 2008
                                • 306

                                #30
                                Re: Ganjarilla guerilla Black Jack en Dieselryder

                                Oorspronkelijk geplaatst door Ganjarilla
                                Hay, foto update zal snel volgen maar er was iets mis met het fototoestel, weeral .
                                Maar wel een groot probleempje. 1 van de BJ's is opengebarsten aan de stam, daar waar hij de eerste keer getopt werd. Dit is waarschijnlijk te wijten aan het te vroeg toppen.
                                Ik heb de 2 delen samengebonden maar is dit genoeg om te zorgen dat hij blijft leven?
                                als de plant nog niet volledig losgebarsten was heb je een grote kans dat het weer (lichtjes) samengroeit als je het losgescheurde stuk vastbind aan zijn originele stuk (de wonde dus eigenlijk). Ik hoop dat hij het overleeft, want je bent 1 van de enige updatende guerillakwekers bijna aangezien het erop lijkt dat ze veel miserie hadden dit jaar. Zou jammer zijn als je project mislukt.

                                Succes, thelos

                                Comment

                                Bezig...