Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mijn eerste plantjes (test)

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #61
    Re: Mijn eerste plantjes (test)

    Oogst 430 gram nat gewogen 1 plant.
    hiervan zou ik toch wel 80gr rookbare weed aan moeten overhouden?

    Afijn, dat betekend met me huidige gebruik dat ik hier 2 tot 3 jaar mee vooruit kan, hihi.
    Mja gelukkig heb ik ook nog kennissen en vrienden die wel eens een jointje roken.

    2e plant ga ik vanaaf omleggen, hier zal een stuk minder van af komen, ik schat 100gr nat.

    Ik heb de toppen eigenlijk direct zo geknipt dat er alleen nog maar blaadjes met trichomes op zitten.
    Het fijne laatse knip afval en kleine topjes heb ik bewaard en daar ga ik wietboter van maken, mischien vanaaf al, hebben we dat alvast maar gehad.

    Het iets grote afval bewaren wij ook voor een thee melange, niet dat we daar high van worden, maar een thee met een weed smaakje is best lekker.

    Verder zie en kom ik ook wel wat zaadjes tegen, heb nu al 6 zaadjes eruit gehaald, en ik weet zeker dat er nog meer zaad in zit, jammer maar ach hoeven we dat volgend jaar niet meer te kopen..


    Vraagje: nu ben ik vandaag een beetje ziekjes, maar ik heb het idee dat ik giga koppijn heb gekregen tijdens het knippen.
    Kan dit kloppen dat je van de sterke geur van weed knippen hoofdpijn krijgt?
    Last edited by snaaps; 5 October 2009, 16:39.

    Comment


      #62
      Re: Mijn eerste plantjes (test)

      geen idee,maar iig geen last van gehad en heb de afgelopen 2 dagen ook wel een kilo nat geknipt

      Comment


        #63
        Re: Mijn eerste plantjes (test)

        Nou dan zal dat wel komen door de griep.
        laatse plant net ook maar geknipt.

        op dit moment heb ik alle fijne afval en kleine topjes, circa 150gr in 250gr boter in een pannetje staan.
        Dus vanavond hebben we lekkere wiet boter, ik denk dat we er een cake van gaan bakken.

        Comment


          #64
          Re: Mijn eerste plantjes (test)

          Laat het je smaken.

          Comment


            #65
            Re: Mijn eerste plantjes (test)

            Tering hee, wist niet dat dat wiet boter zo groen zou zijn!
            tis gewoon een diepe groene boter aan het worden, nog 2 uur prutelen en morgen maar een groene cake gaan bakken.

            Comment


              #66
              Re: Mijn eerste plantjes (test)

              Foto Update:

              bruine boter, 250gr:

              Comment


                #67
                Re: Mijn eerste plantjes (test)

                ziet er goed uit dat bakkie, en had trouwens ook last van ernstige hoofdpijn tijdens het knippen, kwam door het 1 tonige werk en de intense geur...

                Comment


                  #68
                  Re: Mijn eerste plantjes (test)

                  jah, sorry jongens het was al laat en had geen zin om eerst ff het bakje schoon te maken alvorens een foto te schieten.

                  Boter ruikt overigens niet naar wiet, maar een beetje een vieze geur.
                  Denk dat dit te maken heeft omdat ik vers afval en toppen heb gebruikt.
                  Boter is overigens nu weer groen en staat in de vriezer.

                  Tja, mijn vriendin had er gisteren toen ze ff in de kamer was ook een beetje last van die door dringende geur, maar nu we klaar zijn met knippen is de geur al stukken minder en niet meer zo door dringend.

                  Comment


                    #69
                    Re: Mijn eerste plantjes (test)

                    lool ik heb dezelfde weegschaal in de keuken
                    wel ng een handig ding

                    laat zeker iets weten over het effect dat je kreeg van de cake he
                    greets!!

                    Comment

                    Bezig...
                    X