Robba's Dwarfmix.

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Robba
    Senior Grower
    MemberLucky Member
    • May 2008
    • 809

    #16
    Re: Robba's Dwarfmix.

    Weer een update , zijn weer lekker gegroeit de laatste 2 dagen.
    Hier weer wat fotootjes.
    Grtz.
    Last edited by Robba; 3 September 2009, 19:43.

    Comment

    • monty
      Banned
      • May 2009
      • 11215

      #17
      Re: Robba's Dwarfmix.

      Gaan goed die spruiten robba.

      Succes verder

      Grtz

      Comment

      • Xilvero
        Retired
        • Jun 2009
        • 208

        #18
        Re: Robba's Dwarfmix.

        Ziet er inderdaad goed uit! Ga je ze wel binnenkort verpotten?

        Gr

        Comment

        • Robba
          Senior Grower
          MemberLucky Member
          • May 2008
          • 809

          #19
          Re: Robba's Dwarfmix.

          Update , ik ga ze niet verpotten ze moeten nog een week of 5 á 6 denk ik.

          Ze groeien weer lekker met dit geweldige weer van de laatste dagen.

          Nog even een paar foto's , die zeggen meer dan woorden hé

          Grtz.
          Last edited by Robba; 3 September 2009, 19:43.

          Comment

          • organic
            Psychonaut
            • May 2009
            • 739

            #20
            Re: Robba's Dwarfmix.

            zozo robba
            Gaat lekker komen daar man. Eens ze op die hoogte komen vind ik altijd dat ze plots zo snel omhoog schieten
            Mooi

            Comment

            • Origineel
              Retired
              • Apr 2009
              • 348

              #21
              Re: Robba's Dwarfmix.

              ziet er leuk uit. Wat is de bedoeling verder ? Krijgen ze nog alleemaal een eigen bak ? En ga je ze verduisteren of gewoon laten afgroeien ?

              Comment

              • markster
                Ultra Grower
                MemberLucky Member
                • Jul 2008
                • 2151

                #22
                Re: Robba's Dwarfmix.

                zijn idd al weer lekker opgeschoten,gaat lekker

                Comment

                • Xilvero
                  Retired
                  • Jun 2009
                  • 208

                  #23
                  Re: Robba's Dwarfmix.

                  Nice nice.. maare, als je die 3 nog 5 á 6 weken daarin laat staan krijg je geheid een hoop gebroken wortels bij het verpotten..

                  Comment

                  • Robba
                    Senior Grower
                    MemberLucky Member
                    • May 2008
                    • 809

                    #24
                    Re: Robba's Dwarfmix.

                    Nee hoor , het zijn autoflowerplantjes die zijn rond die tijd klaar om geknipt te worden.

                    Grtz.

                    Comment

                    • Robba
                      Senior Grower
                      MemberLucky Member
                      • May 2008
                      • 809

                      #25
                      Re: Robba's Dwarfmix.

                      Heb zojuist een plantje moeten vermoorden , hij rust in vrede.

                      Grtz.

                      Comment

                      • markster
                        Ultra Grower
                        MemberLucky Member
                        • Jul 2008
                        • 2151

                        #26
                        Re: Robba's Dwarfmix.

                        mannetjes moeten we niet hebben,dat hij rust in vrede

                        Comment

                        • Robba
                          Senior Grower
                          MemberLucky Member
                          • May 2008
                          • 809

                          #27
                          Re: Robba's Dwarfmix.

                          Weer even een mini update , de overgebleven damesgroeien lekker door.
                          Het is duidelijk dat het 2 verschillende plantjes zijn: lowryder 1 en een lowryder 2 misschien?
                          Bij elke update horen een paar foto's dus bij deze.

                          Grtz.
                          Last edited by Robba; 3 September 2009, 19:43.

                          Comment

                          • Xilvero
                            Retired
                            • Jun 2009
                            • 208

                            #28
                            Re: Robba's Dwarfmix.

                            Ziet er goed uit, lijken precies op mijn plantjes

                            Comment

                            • Smoking Fifi
                              Expert Grower
                              MemberLucky Member
                              • Jan 2009
                              • 1362

                              #29
                              Re: Robba's Dwarfmix.

                              Damn al mijn Lowryder1 staan al veel verder in bloei en zijn nog maar de helft zo groot (ze zijn ook maar gestart op 03/07/2009) als die van u. Hopelijk worden da geen 5 gram topjes bij mij
                              Q. If there are two potheads in the back of a car, then who is driving?

                              A. The cop!

                              Comment

                              • Robba
                                Senior Grower
                                MemberLucky Member
                                • May 2008
                                • 809

                                #30
                                Re: Robba's Dwarfmix.

                                Weer even een update van mijn minimeisjes
                                Ze gaan goed ondanks de vele regen die er steeds valt.

                                Grtz.
                                Last edited by Robba; 3 September 2009, 19:43.

                                Comment

                                Bezig...