Robba's Dwarfmix.

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • markster
    Ultra Grower
    MemberLucky Member
    • Jul 2008
    • 2151

    #46
    Re: Robba's Dwarfmix.

    ziten toch echt wel aardige toppen op je lowryder 1nice job

    Comment

    • Xilvero
      Retired
      • Jun 2009
      • 208

      #47
      Re: Robba's Dwarfmix.

      Ziet er goed uit, ga zo door!

      Comment

      • Robba
        Senior Grower
        MemberLucky Member
        • May 2008
        • 809

        #48
        Re: Robba's Dwarfmix.

        De dames genieten van het warme weer.
        De toppen groeien lekker dicht.
        Even wat foto's als bewijs.

        Grtz.
        Last edited by Robba; 3 September 2009, 19:43.

        Comment

        • ijscoman1
          Super Grower
          MemberLucky Member
          • Mar 2008
          • 1768

          #49
          Re: Robba's Dwarfmix.

          Prachtig Robba! Ziet er heel mooi uit Lekker groen kleurtje ook!

          Greetzz

          Comment

          • bassassin
            Big Bongmaster
            MemberLucky Member
            • Jun 2009
            • 382

            #50
            Re: Robba's Dwarfmix.

            Damn das een van de mooiste toppen die ik ooit gezien heb
            node voor node van klein naar groot
            LST LEMON SKUNK VERSLAG

            Comment

            • Robba
              Senior Grower
              MemberLucky Member
              • May 2008
              • 809

              #51
              Re: Robba's Dwarfmix.

              Weer even een update , de trichomes worden zachtjes aan milky.
              Dus het zal niet lang meer duren voordat ik beide dames gaat omleggen.
              Hier weer wat foto's.

              Grtz.
              Last edited by Robba; 3 September 2009, 19:43.

              Comment

              • markster
                Ultra Grower
                MemberLucky Member
                • Jul 2008
                • 2151

                #52
                Re: Robba's Dwarfmix.

                ze staan nog steeds mooi groen,een teken dat ze t goed bij je hebben.dus zullen ze je binnekort wel belonen voor de moeite.grtz

                Comment

                • IWANtweed
                  Chronic Stoner
                  • Jun 2009
                  • 151

                  #53
                  Re: Robba's Dwarfmix.

                  Die shit ziet er damn tasty uit

                  Comment

                  • Robba
                    Senior Grower
                    MemberLucky Member
                    • May 2008
                    • 809

                    #54
                    Re: Robba's Dwarfmix.

                    Nog even wat fotootjes , de trichomes zijn nu bijna allemaal milky.
                    Ik denk dat ik de dames aankomend weekend gaat omhalen.
                    Ze krijgen nog een paar dagen mooi weer , en daar genieten ze heel erg van hé

                    1ste foto de beide dames , 2de en 3de foto zijn van de kleine plant .
                    4de en 5de van de grootste dan hé
                    Grtz.
                    Last edited by Robba; 3 September 2009, 19:43.

                    Comment

                    • Wierie Wierie
                      Senior Grower
                      MemberLucky Member
                      • Oct 2008
                      • 848

                      #55
                      Re: Robba's Dwarfmix.

                      Mooie planten robba ziet er erg goed uit
                      NLX outdoor kweek 2011
                      Wierie Wierie`s Outdoor Festijn 2010
                      De eerste maal; 4x NLX outdoor 2009

                      Comment

                      • misty
                        Expert Grower
                        MemberLucky Member
                        • Jun 2009
                        • 1462

                        #56
                        Re: Robba's Dwarfmix.

                        Hi Robba,het eind in zicht,zal wel een heelijk parfummetje zijn daar.
                        Ziet eruit alsof het gesneeuwd heeft...en dat in augustus.
                        Erruggg mooi.

                        Grts
                        Daniella
                        Geef een lach elke dag,je zal er vaak een voor terugkrijgen.

                        Misty's ABC

                        Comment

                        • Robba
                          Senior Grower
                          MemberLucky Member
                          • May 2008
                          • 809

                          #57
                          Re: Robba's Dwarfmix.

                          Het is een zeer sterk parfummetje Misty .
                          Vorig jaar had ik 3 struiken , die je veel minder ruikte dan deze 2 mini's.

                          Grtz.

                          Comment

                          • Robba
                            Senior Grower
                            MemberLucky Member
                            • May 2008
                            • 809

                            #58
                            Re: Robba's Dwarfmix.

                            Zo weer een mini-update.
                            Kleine plantje gaat nu om
                            De grote ook.
                            Grtz.
                            Last edited by Robba; 3 September 2009, 19:43.

                            Comment

                            • organic
                              Psychonaut
                              • May 2009
                              • 739

                              #59
                              Re: Robba's Dwarfmix.

                              slurp slurp mooi robba

                              Comment

                              Bezig...