Eerste buitenkweek - verslag

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • westport
    Wicked Grower
    420 MemberLucky Member
    • Aug 2008
    • 3847

    #16
    Re: Eerste buitenkweek - verslag

    Zien er mij gezonde en mooie spruitjes uit.
    Ik gebruik de canna coco a&B lijn.
    Veel succes.

    Grtz
    420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle

    Comment

    • Xilvero
      Retired
      • Jun 2009
      • 208

      #17
      Re: Eerste buitenkweek - verslag

      Dankjewel, ik zal eens kijken of ze die hebben.

      Comment

      • Xilvero
        Retired
        • Jun 2009
        • 208

        #18
        Re: Eerste buitenkweek - verslag

        UPDATE TIJD!

        Lekker in het zonnetje:













        Ik heb net nog wat bruine bolletjes onder de blaadjes gezien, ik maak er nog wel foto's van later.


        ~ Xilvero

        Comment

        • monty
          Banned
          • May 2009
          • 11215

          #19
          Re: Eerste buitenkweek - verslag

          High,

          Dat ziet er al lekker gezond uit, ga zo door!

          Grtz

          Comment

          • Xilvero
            Retired
            • Jun 2009
            • 208

            #20
            Re: Eerste buitenkweek - verslag

            Thanks!
            Ik zal zsm even wat foto's van de 'bolletjes' maken.

            Comment

            • Xilvero
              Retired
              • Jun 2009
              • 208

              #21
              Re: Eerste buitenkweek - verslag

              HELP!

              Heeft iemand hier meer informatie over wat dit is, en wat ertegen te doen?






              En de pottekes op een rijtje:





              Bedankt!

              ~Xilvero

              Comment

              • snaaps
                Retired
                • Jun 2009
                • 181

                #22
                Re: Eerste buitenkweek - verslag

                Mogelijk luizen, haal ff anti luizen spray van ecostyle.
                Verkrijgbaar ik elke goede tuincentrum.

                Comment

                • Xilvero
                  Retired
                  • Jun 2009
                  • 208

                  #23
                  Re: Eerste buitenkweek - verslag

                  Nou, bedankt voor alle reacties..
                  Heb me toch maar Spruzit gehaald, lijkt nu weg te zijn!

                  Comment

                  • Xilvero
                    Retired
                    • Jun 2009
                    • 208

                    #24
                    Re: Eerste buitenkweek - verslag

                    Mijn plantjes gisteravond na de regenbuien..







                    Reacties zijn welkom!

                    Comment

                    • Freddy
                      Wicked Stoner
                      • May 2009
                      • 221

                      #25
                      Re: Eerste buitenkweek - verslag

                      een goeie bui nu en dan kan zeker geen kwaad tijdens de groei periode

                      Comment

                      • Xilvero
                        Retired
                        • Jun 2009
                        • 208

                        #26
                        Re: Eerste buitenkweek - verslag

                        Nee, ze groeien opeens hard nu inderdaad!

                        UPdate: Ik heb ze eergisteren voor het eerst voeding gegeven, ik heb een beetje moeite met de dosering; 1,25 ml per liter. Hoe moet ik zo weinig afmeten?
                        Ik heb voor die plantjes niet meer nodig dan een liter.. Tips? Graag!

                        - Advanced Nutrients Monkey Juice Bloom Part A & B
                        -
                        Advanced Nutrients SensiCal Grow
                        - Ecostyle Spruzit





                        Geïmproviseerd afdakje:

                        Comment

                        • IWANtweed
                          Chronic Stoner
                          • Jun 2009
                          • 151

                          #27
                          Re: Eerste buitenkweek - verslag

                          Hey Xilvero,

                          Mooie plantjes hoor, staan er goed bij
                          Zelf heb ik ze onafgedekt staan.
                          Hoop dat dat weinig kwaad kan met al die stortbuien en windhozen van de afgelopen dagen.
                          Succes met je kweek, ik volg je

                          Comment

                          • Retronix
                            Retired
                            • May 2009
                            • 19

                            #28
                            Re: Eerste buitenkweek - verslag

                            die van jou staan er ook netjes bij
                            klein maar fijn, als dit lekkere weer aanhoudt en met de juiste verzorging dan schieten ze vast ook zo de lucht in!

                            Comment

                            • Xilvero
                              Retired
                              • Jun 2009
                              • 208

                              #29
                              Re: Eerste buitenkweek - verslag

                              Bedankt voor de reacties, ze groeien nu wel goed ja.

                              Comment

                              • MarcoPM
                                Wicked Stoner
                                MemberLucky Member
                                • Jun 2008
                                • 220

                                #30
                                Re: Eerste buitenkweek - verslag

                                Dat afmeten kan met een spuitje, ik heb ze zelf van een Chinese webshop, 1ml-2,5ml-5ml spuiten, erg handig, en mocht ik een keer heroïne willen gebruiken dan heb ik naalden klaarliggen, haha.

                                Comment

                                Bezig...