Eerste buitenkweek - verslag

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • -Stoney-
    Ultra Stoner
    • Jul 2009
    • 111

    #31
    Re: Eerste buitenkweek - verslag

    Veel mooie foto's daar hou ik wel van zal nog wel wat vaker hier kijken.

    De plantjes zien er goed uit

    Comment

    • monty
      Banned
      • May 2009
      • 11215

      #32
      Re: Eerste buitenkweek - verslag

      ik heb een beetje moeite met de dosering; 1,25 ml per liter. Hoe moet ik zo weinig afmeten?
      Ik heb voor die plantjes niet meer nodig dan een liter.. Tips? Graag!
      Mischien een pipet aanschaffen. of gebruik zoon maatbekertje/lepeltje waar je medicijn mee afmeet. verder zou je een grotere hoeveelheid kunnen aanmaken voor enkele dagen. Bv 12,5 mililiter op 10 liter.


      Grtz

      Comment

      • cosmo
        Retired
        • Jul 2009
        • 2

        #33
        Re: Eerste buitenkweek - verslag

        grote bladen alvast verwijderen na 8/9 weken buiten,mogelijk?

        Comment

        • belladonna
          Guru of all Growers
          Lucky Member
          • Aug 2008
          • 10674

          #34
          Re: Eerste buitenkweek - verslag

          Waarom bladeren verwijderen?
          Elk blad wat je verwijderd daar mee maak je ook een wondje op je plant en dan is je plant gevoelig voor schimmel
          Daar naast verwerkt een plant af val stoffen in bladeren die dood gaan dus laten zitten en pas op ruimen als ze er af vallen

          Suc6
          God was never on your side..

          Comment

          • Xilvero
            Retired
            • Jun 2009
            • 208

            #35
            Re: Eerste buitenkweek - verslag

            Plantjes eergister:

















            En het grootste plantje heb ik over gepot naar een grotere pot:



            Reacties zijn altijd welkom!

            Comment

            • IWANtweed
              Chronic Stoner
              • Jun 2009
              • 151

              #36
              Re: Eerste buitenkweek - verslag

              Ziet er netjes uit Xilvero.
              Je plantjes zijn ongeveer net zo groot als de mijne
              Keep up the good work

              Comment

              • Xilvero
                Retired
                • Jun 2009
                • 208

                #37
                Re: Eerste buitenkweek - verslag

                Haha, inderdaad! kzal vandaag of morgen weer lekker foto's gaan trekken

                Comment

                • organic
                  Psychonaut
                  • May 2009
                  • 739

                  #38
                  Re: Eerste buitenkweek - verslag

                  Joe Xilvero,

                  Gaat wel goed daar he. Op die grootte duurt da ni lang meer voor ze ne groeispurt geven. Ge hebt daar mooi supplementjes aan voeding, dus kan niet misgaan he?
                  Just don't overdo it.

                  Komt wel goe daar. Let's pray for lots of sun

                  Comment

                  • monty
                    Banned
                    • May 2009
                    • 11215

                    #39
                    Re: Eerste buitenkweek - verslag

                    High xilvero,

                    Mooie spruiten daarzo en super scherpe foto's zeer mooi. plantje ontwikkeld zich goed. ga zo door

                    Grtz

                    Comment

                    • Xilvero
                      Retired
                      • Jun 2009
                      • 208

                      #40
                      Re: Eerste buitenkweek - verslag

                      Dankjullie voor de reacties

                      Vandaag stonden ze weer mooi van de zon te genieten (gelukkig niet de voorspelde regen!) en had zin om wat foto's te trekken:























                      Tot snel!

                      Comment

                      • Robba
                        Senior Grower
                        MemberLucky Member
                        • May 2008
                        • 809

                        #41
                        Re: Eerste buitenkweek - verslag

                        Gaat goed man , ziet er erg netjes uit .

                        Grtz.

                        Comment

                        • Xilvero
                          Retired
                          • Jun 2009
                          • 208

                          #42
                          Re: Eerste buitenkweek - verslag

                          Danku danku

                          Met dit weer heb ik ze helaas vaak binnen moeten zetten, maat tgaat nog goed!

                          Comment

                          • iszo
                            Retired
                            • Jun 2009
                            • 217

                            #43
                            Re: Eerste buitenkweek - verslag

                            leuke foto's, suc6 verder met het growen..

                            Comment

                            • monty
                              Banned
                              • May 2009
                              • 11215

                              #44
                              Re: Eerste buitenkweek - verslag

                              Ghehe Xilvero heeft de fotokoorts te pakken. Een lust voor het oog
                              Mooi compact je plantjes.Lekker korte internodes. Ze krijgen in elk geval genoeg licht das wel te zien. Ga zo door.


                              Grtz

                              Comment

                              • Xilvero
                                Retired
                                • Jun 2009
                                • 208

                                #45
                                Re: Eerste buitenkweek - verslag

                                Jaa, dat klopt!
                                Ik zal morgen weer eens tijd maken ervoor

                                Comment

                                Bezig...