Eerste buitenkweek - verslag

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Xilvero
    Retired
    • Jun 2009
    • 208

    #46
    Re: Eerste buitenkweek - verslag

    Nou hier zijn ze dan:













    Comment

    • monty
      Banned
      • May 2009
      • 11215

      #47
      Re: Eerste buitenkweek - verslag

      Mooi scherp geschoten die pics. Plantjes gaan lekker. Dat gaan vast mooie worden


      Grtz

      Comment

      • Xilvero
        Retired
        • Jun 2009
        • 208

        #48
        Re: Eerste buitenkweek - verslag

        Let's hope so!

        Comment

        • Skadril
          Chronic Stoner
          MemberLucky Member
          • Feb 2009
          • 181

          #49
          Re: Eerste buitenkweek - verslag

          Zalig mooie plantjes & foto's.
          Looking good

          Comment

          • cuncun
            Retired
            • Jun 2009
            • 17

            #50
            Re: Eerste buitenkweek - verslag

            Ey gaat lekker man mooie planten!

            Foto's zien er ook top uit.

            Comment

            • organic
              Psychonaut
              • May 2009
              • 739

              #51
              Re: Eerste buitenkweek - verslag

              Hey X,

              Vind jouw methode voor ondersteuning best aardig gevonden man
              Veel zon en weinig regen toegewenst man

              Comment

              • Xilvero
                Retired
                • Jun 2009
                • 208

                #52
                Re: Eerste buitenkweek - verslag

                Bedankt voor de reacties!
                Het is weer een aantal dagen geleden, maar hier hoe het ervoor staat:






















                Ik heb het idee dat ze vooral in de breedte groeien en niet in de hoogte, is dat normaal of doe ik iets verkeerd?
                Nogmaal, ik gebruik SensiCal Grow.

                Bedankt!

                Comment

                • organic
                  Psychonaut
                  • May 2009
                  • 739

                  #53
                  Re: Eerste buitenkweek - verslag

                  You got bugs mineervlieg
                  En neen hoor, je doet nies verkeerd. laat ze maar doen zoals ze gaan $

                  Comment

                  • Xilvero
                    Retired
                    • Jun 2009
                    • 208

                    #54
                    Re: Eerste buitenkweek - verslag

                    Inderdaad, ik pluk ze er dagelijks af, is er niets preventief tegen te doen?

                    Comment

                    • organic
                      Psychonaut
                      • May 2009
                      • 739

                      #55
                      Re: Eerste buitenkweek - verslag

                      Die larf zit al gangeskes te vreten in uw blad man
                      Ik denk dat je toch moet oppassen;;. weet niet zeker of ze in uw scheuten hun stam kruipen... maar als dat hol gevreten wordt.... is't voor die scheut in spé volgens mij gedaan met spelen

                      Tuurlijk valt er iets aan te doen, verdelgen mijn beste

                      Comment

                      • Xilvero
                        Retired
                        • Jun 2009
                        • 208

                        #56
                        Re: Eerste buitenkweek - verslag

                        Tsja, zoveel vliegskes zitten er niet op, vorige keer toen er eitjes op zaten heb ik Spruzit gebruikt, moet ik dit nu nog eens doen dan?

                        Thanks!

                        Comment

                        • Bro
                          Ultra Stoner
                          MemberLucky Member
                          • Jan 2009
                          • 107

                          #57
                          Re: Eerste buitenkweek - verslag

                          leuk verslag, mooie struikjes heb je staan.

                          Comment

                          • Xilvero
                            Retired
                            • Jun 2009
                            • 208

                            #58
                            Re: Eerste buitenkweek - verslag

                            Haha, als dit al struiken zijn is dat van jou een oerwoud!

                            Comment

                            • iszo
                              Retired
                              • Jun 2009
                              • 217

                              #59
                              Re: Eerste buitenkweek - verslag

                              vind struiken ook wat overdreven idd, maar mooie plantjes/foto's suc6 verder met het growen toegewenst

                              Comment

                              • Xilvero
                                Retired
                                • Jun 2009
                                • 208

                                #60
                                Re: Eerste buitenkweek - verslag

                                hehe, dankjewel, ik zal straks nog wat foto's maken!

                                Comment

                                Bezig...