Eerste buitenkweek - verslag

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • wigyour
    Retired
    • Jun 2009
    • 265

    #61
    Re: Eerste buitenkweek - verslag

    Zien er heel mooi uit

    Comment

    • Xilvero
      Retired
      • Jun 2009
      • 208

      #62
      Re: Eerste buitenkweek - verslag

      HOERA! Ik heb 3 vrouwtjes!
      Ik had natuurlijk wel feminized zaden maar dan nog is het een opluchting..
      De plantjes groeien verder lekker door, nog steeds vooral in de breedte, ze maken echt een groot bladerdek, mooi!
      Ik geef ze nog steeds om de 3-4 dagen 1,25ml/l groeivoeding.
      Hebben jullie nog tips? Wat denken jullie over verduisteren?
      Oh, en hoe zie ik het als ze beginnen te bloeien? Als die witte haartjes gaan groeien?

      De foto's zijn (nog) niet geweldig omdat mijn macro lens ontbreekt.





      Ik heb op sommige plaatsen bruine uitlopers, wat kan dit betekenen?



      En nog allemaal:



      Reacties zijn altijd welkom!

      Grow'se!

      Comment

      • Skadril
        Chronic Stoner
        MemberLucky Member
        • Feb 2009
        • 181

        #63
        Re: Eerste buitenkweek - verslag

        Proficiat met de dames!
        Als beginner kan ik verder niet helpen met info oververduisteren en al.
        Die bruine uitlopers heb ik wel al op meerder foto's van buitenkweekverslagen gezien. Niemand leek erover te stressen. Zal niets ergs zijn dan zeker?

        Comment

        • Xilvero
          Retired
          • Jun 2009
          • 208

          #64
          Re: Eerste buitenkweek - verslag

          Dankje Skadril!

          Gister een web ontdekt onder een blaadje, die ging direct eraf. Als ik nog eens iets vind dan ga ik maar weer met Spruzit aan de gang.. Liever even niet.


          Opeen kwam er een klein rupsje uitgekropen..


          Gistermiddag:


          In het zonnetje stralend:


          's Avonds bijna slapend:

          Comment

          • westport
            Wicked Grower
            420 MemberLucky Member
            • Aug 2008
            • 3847

            #65
            Re: Eerste buitenkweek - verslag

            Compacto mondo.
            Mooie compacte planten.

            Grtz
            420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle

            Comment

            • bobo
              Cronic Grower
              • Oct 2007
              • 3103

              #66
              Re: Eerste buitenkweek - verslag

              Ohhh, een wees rupsje. Ze staan er netjes bij .

              Grtz

              Comment

              • caraskunk
                Retired
                • Jan 2009
                • 64

                #67
                Re: Eerste buitenkweek - verslag

                Hoi...
                Bedankt om bij mij te komen zien.
                Die van u staan er zeer mooi bij.ze zullen wel smaken.
                groetjes caraskunk

                WEED JUST DO IT! sinds 1996 beer and smoke!

                Comment

                • Xilvero
                  Retired
                  • Jun 2009
                  • 208

                  #68
                  Re: Eerste buitenkweek - verslag

                  Haha, bedankt allemaal!

                  Comment

                  • thejemghost
                    Retired
                    • Jun 2009
                    • 187

                    #69
                    Re: Eerste buitenkweek - verslag

                    Mooie compacte plantjes zijn het!
                    Doe zo verder en hou ons op de hoogte!

                    Comment

                    • Xilvero
                      Retired
                      • Jun 2009
                      • 208

                      #70
                      Re: Eerste buitenkweek - verslag

                      Dankje!
                      Ze staan er weer lekker bij vandaag, de komende dagen word het +/- 30 graden dus dat beloofd wat!







                      Lekker dikke steel al:


                      Vol bladerdekske:




                      Comment

                      • organic
                        Psychonaut
                        • May 2009
                        • 739

                        #71
                        Re: Eerste buitenkweek - verslag

                        Schoon foto's,

                        Ja 30° dat belooft veel water geven haha
                        Zal ze goed doen he, dat ze maar goed aangesterkt en volgroeid de bloei in gaan...

                        Allez succes der nog mee ej Ik heb al lang in de mot da ge gebeten zijt

                        Comment

                        • Xilvero
                          Retired
                          • Jun 2009
                          • 208

                          #72
                          Re: Eerste buitenkweek - verslag

                          Dankje voor de reactie organic!
                          Ze staan er nog steeds lekker bij, de vrouwkes groeien nog steeds vooral in de breedte en minder in de hoogte.
                          De stam is ookal lekker dik en de bladeren zijn lekker donkergroen zonder last van beestjes oid.
                          Ziet voor uzelf:














                          Tot snel weer allen!

                          Comment

                          • Xilvero
                            Retired
                            • Jun 2009
                            • 208

                            #73
                            Re: Eerste buitenkweek - verslag

                            Hallo! Weer een tijdje geleden (drukdruk!), foto's van eergister, zijn nu nog stukkie groter!

















                            Comment

                            • belladonna
                              Guru of all Growers
                              Lucky Member
                              • Aug 2008
                              • 10674

                              #74
                              Re: Eerste buitenkweek - verslag

                              Gaat goed hoe zo vol
                              God was never on your side..

                              Comment

                              • Xilvero
                                Retired
                                • Jun 2009
                                • 208

                                #75
                                Re: Eerste buitenkweek - verslag

                                Thanks!


                                Weet iemand wat dit kan zijn? Ik zag vanmorgen dat er vocht in de top zat van regen en heb hem toen droog proberen te schudden, ookal werkte dat niet geweldig..
                                Zou het rot kunnen zijn? Moet ik het er dan afhalen? (help!)



                                Verder zien ze er goed uit






                                Comment

                                Bezig...