Hoe het compleet NIET moet!

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Tosti
    Retired
    • Jun 2009
    • 306

    #61
    Re: Hoe het compleet NIET moet!

    Na een paar weken toch maar even gekeken in je topic

    Superleuk ben benieuwd of daar nog mooie bloemen aan gaan groeien!

    Succes verder! Ik volg je

    Comment

    • Subblaffer
      Chronic Stoner
      • Jul 2009
      • 166

      #62
      Re: Hoe het compleet NIET moet!

      Thnx Tosti!

      Het is nu echt absurd hoe hard ze groeien. Er komt zeker 10 cm per dag bij in de lengte!
      Het valt me op dat ze ook alleen maar in de lengte groeien. Eigenlijk zou ik ze moeten toppen, waardoor ze meer vertakkingen gaan maken, maaaaarjaaaaa, het zijn maar kempertjes, dus ik laat gewoon de natuur lekker de vrije loop!

      Nog een fotootje (met een aanstekertje erbij ter vergelijking met een paar weekjes geleden, hihi):
      Attached Files

      Comment

      • monty
        Banned
        • May 2009
        • 11215

        #63
        Re: Hoe het compleet NIET moet!

        still going strong die kemp leuk om te zien.

        Comment

        • Youknowhowtogro
          Retired
          • Jun 2009
          • 16

          #64
          Re: Hoe het compleet NIET moet!

          Ziet er leuk uit man, maar zo te zien toch allebei wel mannetjes.

          Comment

          • Subblaffer
            Chronic Stoner
            • Jul 2009
            • 166

            #65
            Re: Hoe het compleet NIET moet!

            Oorspronkelijk geplaatst door Youknowhowtogro
            Ziet er leuk uit man, maar zo te zien toch allebei wel mannetjes.
            Hoe zie je dat?
            Ik zie tot op heden nog steeds geen bloeiverschijnselen...

            Comment

            • Ganjarilla
              Retired
              • May 2008
              • 78

              #66
              Re: Hoe het compleet NIET moet!

              Ik denk ook mannelijke planten, vooral aan de bouw van de plant en aan de kroon is dat te zien. Maar toch nog niet zeker.

              Comment

              • Subblaffer
                Chronic Stoner
                • Jul 2009
                • 166

                #67
                Re: Hoe het compleet NIET moet!

                Oorspronkelijk geplaatst door Ganjarilla
                Ik denk ook mannelijke planten, vooral aan de bouw van de plant en aan de kroon is dat te zien. Maar toch nog niet zeker.
                Ik denk er ook aan, maar goed, we zullen het binnen korte tijd zeker weten!

                Wanneer het mannen zijn zal ik ze toch echt de nek moeten omdraaien. Oooh dat gaat me pijn in het hart geven!
                Maar anders krijg ik echt ruzie met de buurman denk ik. Stel dat mijn kempplanten zijn vrouwtjes bevruchten... Zou zwaar lullig zijn!

                Kunnen kempzaad / hennepplantjes echte cannabisvrouwtjes eigenlijk wel bevruchten???

                Comment

                • Subblaffer
                  Chronic Stoner
                  • Jul 2009
                  • 166

                  #68
                  Re: Hoe het compleet NIET moet!

                  Vandaag dacht ik iets van bloei te hebben ontdekt:

                  Plant 2, dat is nu de grootste, vertoont balletjes, dus helaas is het een mannetje vrees ik...


                  Plant 1, de eenna grootste, die laat geen ballen zien, lijkt mij toch iets meer op een vrouwtje, alhoewel ik nog geen echte bloei met haartjes zie...


                  Bij plant 3, klein plantje die het in het begin heel moeilijk heeft gehad, zie ik ballen.....


                  Plantje 4, het laatkomertje, vertoont iets, maar ik denk eerder dat dit een beginnend zijscheutje is en geen bloei... Alhoewel het ook een beetje op vrouwelijke bloei lijkt.


                  Wat denken jullie?
                  Attached Files

                  Comment

                  • green farmer
                    Big Bongmaster
                    MemberLucky Member
                    • Jul 2009
                    • 359

                    #69
                    Re: Hoe het compleet NIET moet!

                    Van plant nummer 1 weet ik het ook nog niet zeker, die moet je even in de gaten houden.. Ik denk dat plant nummer 4 een vrouwelijke plant is gezien de haartjes die uit de "balletjes" steken.. de andere twee zijn mannetjes, dus die zal je helaas de nek moeten omdraaien

                    succes verder man!

                    Comment

                    • Subblaffer
                      Chronic Stoner
                      • Jul 2009
                      • 166

                      #70
                      Re: Hoe het compleet NIET moet!

                      Plant 1 vertoont nu ook duidelijk ballen! GRMBLL *&%#
                      Plant 4 laat eigenlijk nog helemaal geen voorbloei zien... Maar de plant heeft exact dezelfde bouw etc. als zijn broertjes, dus ik vreessss...

                      Het lijkt er dus op dat kempzaad altijd 100% mannetjes voortbrengt. Best vreemd, ik had op z'n minst toch wel 1 of 2 vrouwtjes verwacht.

                      Dus het lijkt erop dat dit "hoe het compleet niet moet" projectje binnenkort ten einde zal zijn... snif...

                      Maar ondanks dat toch nog even een fotootje:


                      De grootste komt al bijna boven de schutting uit.
                      Hij is op het moment 1.58m hoog!
                      Attached Files

                      Comment

                      • Origineel
                        Retired
                        • Apr 2009
                        • 348

                        #71
                        Re: Hoe het compleet NIET moet!

                        Je kan nog voor een auto-flower(Low-ryders) soortjes kunnen gaan. Het is laat, maar het is mogelijk als je toch nog iets wil kweken.

                        Comment

                        • monty
                          Banned
                          • May 2009
                          • 11215

                          #72
                          Re: Hoe het compleet NIET moet!

                          Wel veel geleerd. Jammer van de kerels maar zoals je zelf al zie het is een leerkweek en dat heb je zeker gedaan. Respect!

                          Grtz

                          Comment

                          • SirSmokeAllot
                            Super Grower
                            MemberLucky Member
                            • Sep 2008
                            • 1968

                            #73
                            Re: Hoe het compleet NIET moet!

                            Jammer sub!
                            Dat ze 100% mannelijk zijn zou ik daar nog niet gaan uit besluiten. OVerlaatst pech gehad en alle uitgekomen white widow kiemen waren mannetjes. Gefemd zaad kopen he!
                            Grtz $iR
                            sigpic

                            Comment

                            • Weedie
                              Senior Stoner
                              • Jun 2009
                              • 29

                              #74
                              Re: Hoe het compleet NIET moet!

                              deze is leuk deze ga ik volgen,
                              succes dermee

                              Comment

                              • Xilvero
                                Retired
                                • Jun 2009
                                • 208

                                #75
                                Re: Hoe het compleet NIET moet!

                                Ziet er goed uit, hoop dat er nog een vrouwke bij zit.. succes!

                                Comment

                                Bezig...