mooie kweek al zeg ik het zelf,nu al zohoog als de schutting en ze hebben nog wel ff voor de bloei,ben benieuwt naar de opbrengst
mooie kweek
Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
-
Re: mooie kweek
Wau je gaat me over treffen wat een bos zeg ga goed op letten als ze in bloei raken voor schimmel
Ziet er super uit hoorGod was never on your side..Comment
-
Re: mooie kweek
Hey Stoney,
Oorspronkelijk geplaatst door django1ik ben wel met voeding bezig geweest.eerst kalk met vinasskali,en als de bloei begint krijgen ze nog wat kalk met beendermeel.
Een dag zonder wiet kent Flip niet.Comment






Comment