mooie kweek

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • django1
    Retired
    • Apr 2009
    • 22

    #1

    mooie kweek

    Korting op 420shop
    mooie kweek al zeg ik het zelf,nu al zohoog als de schutting en ze hebben nog wel ff voor de bloei,ben benieuwt naar de opbrengst
    Attached Files
  • CannaVis
    Banned
    • Jul 2009
    • 845

    #2
    Re: mooie kweek

    ziet er idd mooi uit.
    ben ook benieuwd naar de opbrengst.
    welke soort is het???

    Comment

    • django1
      Retired
      • Apr 2009
      • 22

      #3
      Re: mooie kweek

      weet het soort niet precies heb ze gekregen als stekjes,ik ben wel met voeding bezig geweest.eerst kalk met vinasskali,en als de bloei begint krijgen ze nog wat kalk met beendermeel.

      Comment

      • monty
        Banned
        • May 2009
        • 11215

        #4
        Re: mooie kweek

        High django,

        Flinke jungle heb je daar ziet er prachtig uit. Dat groeit nog wel ff door. Veel succes verder met je struiken.

        Grtz

        Comment

        • belladonna
          Guru of all Growers
          Lucky Member
          • Aug 2008
          • 10674

          #5
          Re: mooie kweek

          Wau je gaat me over treffen wat een bos zeg ga goed op letten als ze in bloei raken voor schimmel
          Ziet er super uit hoor
          God was never on your side..

          Comment

          • -Stoney-
            Ultra Stoner
            • Jul 2009
            • 111

            #6
            Re: mooie kweek

            django1 Gebruik je ook voeding of is dit puur natuur in volle grond ?

            Comment

            • Flip Hasjkip
              Wicked Grower
              420 MemberMemberLucky Member
              • Sep 2008
              • 3595

              #7
              Re: mooie kweek

              Hey Stoney,

              Oorspronkelijk geplaatst door django1
              ik ben wel met voeding bezig geweest.eerst kalk met vinasskali,en als de bloei begint krijgen ze nog wat kalk met beendermeel.
              Een dag zonder wiet kent Flip niet.

              Comment

              • django1
                Retired
                • Apr 2009
                • 22

                #8
                Re: mooie kweek

                schimmel is inderdaad een probleem,vorige keer had ik er ook last van,maar na behandeling is dit ook weer goed gekomen.maar je moet erwel vroeg bij zijn voor de behandeling.

                Comment

                Bezig...