Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

highway delight & afghani hindu kush onder glas

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    highway delight & afghani hindu kush onder glas

    Korting op 420shop
    hallo allemaal, ik ben dit jaar begonnen met het kweken van wiet. ik heb eerder al wat geexperimenteerd met planten en zaadjes, maar dit jaar heb ik de beslissing genomen om er ook geld in te investeren. ik hoop dat het voor andere mensen interessant is om te mijn kweek te volgen. en advies is altijd welkom.

    #2
    Re: highway delight & afghani hindu kush onder gla

    Zeker interessant, tenminste moeten we nog even afwachten natuurlijk
    Ik lees, highway delight & afghani hindu kush onder glas , wat bedoel je precies met "onder glas" enneh,,, foto's maken ook altijd veel duidelijk... suc6 in ieder geval
    met je grow bezigheden,


    peace!

    Comment


      #3
      Re: highway delight & afghani hindu kush onder gla

      ok voor ik begin met het plaatsen van fotos zal ik even wat informatie geven over mijn kweek. ik heb in mei 2 soorten zaadjes gekocht van het merk High Quality Seeds (HQS). ik heb 11 zaadjes van het soort highway delight gekocht en 22 van het soort afghani hindu kush. omdat ik eigenlijk niet buiten kweek maar in een kas had ik deze keuze gemaakt omdat ik benieuwd was hoe deze buiten en binnen wiet het in de kas zouden doen. nu zit ik echter met het probleem dat ik niet weet hoe ik fotos moet posten. zou iemand mij hierbij kunnen helpen.

      Comment


        #4
        Re: highway delight & afghani hindu kush onder gla

        fotos van plantjes ergens in begin mei
        Attached Files

        Comment


          #5
          Re: highway delight & afghani hindu kush onder gla

          jazeker, ga naar www.tinypic.com vervolgens bladeren en je bestand uploaden dan moet je de link die het meeste onder aan staat kopieren ( die eindigt op .JPG)
          dan heb je dus een link van je foto,

          vervolgens het makelijkste even het onderstaande kopieren, en je (foto) link er tussen kopieren

          [img] (link/foto) [/img]



          hopelijk een beetje duidelijk..

          Comment


            #6
            Re: highway delight & afghani hindu kush onder gla

            met onder glas bedoel ik in een kas. een glazen kas dus. zon 3 bij 9 als ik me niet vergis. de nok is zon 2,7 meter hoog. dat is dus ruimte genoeg. deze kas heb ik met mijn vader gebouwd. hij gebruikt deze om tropische planten zoals citrusplanten en druivenplanten etc in te telen

            Comment


              #7
              Re: highway delight & afghani hindu kush onder gla

              Wietplanten doen het beter vol in de zon.
              Dus geen glas er tussen

              Grtz.

              Comment


                #8
                Re: highway delight & afghani hindu kush onder gla

                @ iszo,
                het uploaden is nu wel gelukt zoals je ziet maar de grootte van de fotos klopt niet echt. maar ik ga nu ff kijken of ik dat geregeld krijg. ik ga nu even werken om de fotos online te krijgen en ook in de juiste volgorde en goeie grootte.

                Comment


                  #9
                  Re: highway delight & afghani hindu kush onder gla

                  hier nog wat fotos van mn planten dit zijn fotos van de highway delight.
                  fotos van de hindu kush heb ik eigenlijk nog niet gemaakt maar die ga ik nog maken. deze zijn nu echter al zo'n 60 cm en getopt dus de tussentijdse groei vanaf het ontkiemen staat niet vastgelegd helaas.
                  Attached Files

                  Comment


                    #10
                    Re: highway delight & afghani hindu kush onder gla

                    ik heb trouwens iets leuks uitgevonden tegen ongedierte. dit komt doordat ik toch wel gefascineerd ben door planten. zo heb ik een tijdje terug vleesetende planten gehaald. 2 daarvan waren zonnedauw en 3 waren bekerplanten. ik kwam erachter dat deze toch redelijk veel vliegjes vangen en ook luizen als ik me niet vergis. ik zal hier nog een keer wat fotos van posten

                    Comment


                      #11
                      Re: highway delight & afghani hindu kush onder gla

                      Oorspronkelijk geplaatst door groenteboer View Post
                      ik heb trouwens iets leuks uitgevonden tegen ongedierte. dit komt doordat ik toch wel gefascineerd ben door planten. zo heb ik een tijdje terug vleesetende planten gehaald. 2 daarvan waren zonnedauw en 3 waren bekerplanten. ik kwam erachter dat deze toch redelijk veel vliegjes vangen en ook luizen als ik me niet vergis. ik zal hier nog een keer wat fotos van posten

                      Leuk ! Ik heb 2 venusvliegenvallen !

                      http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...1-Hap-slik-weg

                      Houd je er wel rekening mee dat vleesetende planten ook insecten aantrekken dmv kleuren/lokstoffen ? Je kunt ook lieveheersbeestjes vangen, en deze in je kas plaatsen.

                      O ja, waarom zet je ze niet in de volle grond in je kas ? Heb je ook niet zo vlug last van voedingstekorten.
                      Last edited by Jointjedraaien; 13 September 2010, 23:39.
                      Een dag zonder wiet kent Flip niet.

                      Comment


                        #12
                        Re: highway delight & afghani hindu kush onder gla

                        insecteneter
                        Attached Files

                        Comment


                          #13
                          Re: highway delight & afghani hindu kush onder gla

                          dit zijn de afghani hindu kush planten. ze moeten overigens hoognodig overgepot worden. weet iemand welke potmaat ik het beste kan gebruiken. ik zat er eerst aan te denken om 30 liter potten te gebruiken maar aangezien het nu juli is denk ik dat ze die grootte niet volledig zullen benutten. misschien 20l?

                          [ATTENTIE]Gelieve niet te dubbelposten aub? Grtz[/ATTENTIE]
                          Last edited by westport; 27 July 2009, 00:59.

                          Comment


                            #14
                            Re: highway delight & afghani hindu kush onder gla

                            hindu kush
                            Attached Files

                            Comment


                              #15
                              Re: highway delight & afghani hindu kush onder gla

                              Wees Welkom groenteboer
                              Als je nog wil overpotten, (wat ik eigenlijk wel aanraad) zou ik dat toch doen voor de bloei hoor... Die is er binnen paar weken. En er is nog een stilstand na de overpotting...

                              Moest ik kiezen tussen 20L en 30L zou ik voor de 30L gaan. Aangezien je dan meer npk en sporenelementen hebt in het medium.

                              Succes ermee he

                              Comment

                              Bezig...
                              X