Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Black Widow in volle grond!

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Black Widow in volle grond!

    Korting op 420shop
    Na een succesvolle oogst binnen vond ik het tijd om ook eens buiten iets neer te zetten. Ik heb ervoor gekozen om dit in volle grond te doen en heb ook meerdere soorten staan om eens met elkaar te vergelijken en vooral om te kijken hoe de black widow het buiten zal doen.

    De soorten die er staan zijn de volgende, Black widow 4X, Ak 47 x1, ice cool x1, cream caramel x1, sweet tai x1, afhani x3

    Om deze goed te laten groeien heb ik de grond luchtiger gemaakt en bijgemest. Ik heb eigenlijk waar de planten komen een redelijke put gemaakt en 50% gewone aarde en 50% batmix in gedaan.

    De zaadjes heb ik laten ontkiemen en zijn 2 dagen erna allemaal uitgekomen. Daarna kleine potkes met zaai en stekgrond afgevuld en deze voor het raam laten voorgroeien. Na een 5 dagen boven de grond heb ik ze af en toe even laten wennen aan de buitenlucht.

    Na 2,5 week zagen ze er best gelukkig uit!
    Attached Files

    #2
    Re: Black Widow in volle grond!

    Alvast veel succes gewenst, ben benieuwd naar de black widow, heb hier nog een paar zaadjes liggen voor de buitenkweek voor volgend jaar.

    Grtz
    420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle
    Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

    Comment


      #3
      Re: Black Widow in volle grond!

      suc6 man black widdow klinkt goed
      Schutto In tha house

      Comment


        #4
        Re: Black Widow in volle grond!

        De plantjes deden het direct goed toen ik ze na 2-3 weken de vrijheid van volle grond gaf. Qua fotos gaan jullie een gat van enkele weken zien. Had het toen zelf veel te druk. Dat is eigenlijk het grote voordeel van volle grond. Je kan er een week niet bijgeweest zijn en toch zullen ze er goed uitzien. Maar toch moet ik erbij vertellen dat ik al redelijk wat ongewenste bezoekers heb gehad. meneervliegen, bladluizen, tripsen noem het maar op, ze komen allemaal een kijkje nemen,zelfs soms meer dan dat. Sporen op de bladeren en gaten erin was en is het gevolg ervan. Als je kijkt op de fotos waar ze staan tussen al dat ander groen kan het ook niet anders. Om bezoekers tegen te gaan heb ik vooraf al slakkenkorrels gestrooid, die heb je liever niet in je tuin. Nadat ik de eerste beestjes had gezien heb in de growshop een middeltje gehaald tegen tripsen luizen... Dit had in het begin wat effect maar na verloop van tijd heb ik dan toch een ietsjes sterker product gaan halen ik de lokale tuinwinkel. Ze blijven er op maar zolang ik het onder controle kan houden komt het wel goed...Denk ik ...
        Attached Files

        Comment


          #5
          Re: Black Widow in volle grond!

          Groeien doen ze goed, heel goed zelfs. Nu al is het duidelijk dat de black widow qua grote alle andere planten zal achterlaten. De afhani plantjes zijn de mindere qua groeisnelheid maar ik weet uit de ervaring onder een lamp dat deze soort ook geen monsters worden. Naar mijn gevoel doen ze het allemaal niet slecht. Op een dag lagen er 2 plantjes volledig neer. Mijn hart ging nogal te keer. Op de eerste foto kan je het zien dat de kop van de plant zich al terug naar de zon aan het richten was. Na deze ervaring heb ik ze maar wat steun gegeven.
          Attached Files

          Comment


            #6
            Re: Black Widow in volle grond!

            nice, mooie struiken ga zo door

            Comment


              #7
              Re: Black Widow in volle grond!

              Hier fotos van een weekje later. Met wat bamboo voor de stevigheid. Black widow geeft niet af en blijft doorgroeien!
              Attached Files

              Comment


                #8
                Re: Black Widow in volle grond!

                Hier nog enkele fotos van mn vrouwtjes, de grootste black widow is even groot als ik
                Attached Files

                Comment


                  #9
                  Re: Black Widow in volle grond!

                  voorlopig laatste update van mijn planten. ze groeien en groeien... de fotos zijn enkele dagen oud nu. In totaal staan ze nu bijna 2 maand buiten. De laatste is een foto van de black w...
                  Attached Files

                  Comment


                    #10
                    Re: Black Widow in volle grond!

                    ziet er niet slecht uit, guerillakweekje?

                    Mvg

                    Comment


                      #11
                      Re: Black Widow in volle grond!

                      Zo zo, mooie struiken ... JA inderdaad, volle grond brengt heel wat voordelen mee.
                      Heb je nog wederkerende bezoekers dan?

                      Maar je bent goed bezig en dat valt op
                      Had je trouwens nog geen welkom gewenst, dus bij deze welkom

                      Comment


                        #12
                        Re: Black Widow in volle grond!

                        nieuw soortje ken 'k nog niet zal je volgen! suc6, heb btw zelf purple widow staan...


                        peace

                        Comment


                          #13
                          Re: Black Widow in volle grond!

                          Oorspronkelijk geplaatst door Freddy View Post
                          ziet er niet slecht uit, guerillakweekje?

                          Mvg

                          Nee geen guerillakweekje. groeten

                          Comment


                            #14
                            Re: Black Widow in volle grond!

                            Wow mooie planten man....dat gaat echt goed in de volle grond zo te zien.

                            Ik denk dat ik volgend jaar ook in de volle grond ga groeien
                            NLX outdoor kweek 2011
                            Wierie Wierie`s Outdoor Festijn 2010
                            De eerste maal; 4x NLX outdoor 2009

                            Comment


                              #15
                              Re: Black Widow in volle grond!

                              Bij deze de volgende fotos. vandaag voor de eerste keer een beetje groeivoeding gegeven om te zorgen dat ze zeker niets tekort komen. Binnenkort ga ik dan ook van start met de bloeivoeding. Dit is voor mij ook de eerste keer dat ik ze buiten neer zet dus als iemand mij tips kan geven laat ze maar komen. De grootste blijft de black widow. op 1 foto zie je hoe klein de afhanis blijven t.o.v. de andere.
                              Attached Files
                              Last edited by Bro; 28 July 2009, 18:19.

                              Comment

                              Bezig...
                              X