Black Widow in volle grond!

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Mokee
    Senior Stoner
    Member
    • Dec 2008
    • 45

    #46
    Re: Black Widow in volle grond!

    Hé Organic,
    Mooie struiken heb je staan, je inspanningen hebben je wel resultaat opgeleverd. Mooi!!

    Comment

    • Bro
      Ultra Stoner
      MemberLucky Member
      • Jan 2009
      • 107

      #47
      Re: Black Widow in volle grond!

      nieuwe update, de laatste tijd aardig wat water er over heen gedaan. Ik hoop dat de bw het nu net iets beter gaan doen. (al mag ik niet klagen)Wel zijn ze de laatste dagen serieus breder geworden. Ook heb ik wat beendermeel en kiseriet ingekocht om de tekorten hopelijk goed te maken.

      reacties of tips steeds welkom!

      grtz
      Attached Files
      Last edited by Bro; 21 August 2009, 23:03.

      Comment

      • MarcoPM
        Wicked Stoner
        MemberLucky Member
        • Jun 2008
        • 220

        #48
        Re: Black Widow in volle grond!

        Zo zo, flinke bossen heb je daar, ziet er goed uit!

        Comment

        • organic
          Psychonaut
          • May 2009
          • 739

          #49
          Re: Black Widow in volle grond!

          Hey bro, je verwent je dames goed he!
          Ik ben blij dat je het zo nauw met ze neemt... ze laten dat ook zien!
          Schoon biologisch die kieseriet Die kalizouten gaan ze zeker goed doen man !!! (respecteer de maateenheid he aub)

          Ga je dat oplossen of gewoon strooien? Als je strooit zou ik het toch wat mengen met potgrond en dan water over gieten.
          Maarja, is wat ik zou doen eh Door die potgrond gaat da minder snel wegregenen omdat het al een beetje "ingedijkt" in de grond zit he

          Bon chance! Ge doet dat meer dan goed trouwens

          @Mokee, tzijn die van Bro hoor Die foto's dat je daar van mij in mijn post ziet is van vorig jaar
          Last edited by organic; 22 August 2009, 00:31.

          Comment

          • Bro
            Ultra Stoner
            MemberLucky Member
            • Jan 2009
            • 107

            #50
            Re: Black Widow in volle grond!

            merci Marcopm.

            Yo Organic, ja ik doe mijn best om de eenheden te respecteren al is het niet makkelijk de hoeveelheden te bepalen. Op de doos staat er 0,2-2kg de 10 vierkante meter. Een redelijk groot verschil lijkt mij. Merci voor je potgrondtip, daar had ik nog niet bij stilgestaan.
            Vlug eens mn dames gaan bekijken of ze al reageren op mijn toevoegingen. foto,s volgen.

            grtz Bro

            Comment

            • Freddy
              Wicked Stoner
              • May 2009
              • 221

              #51
              Re: Black Widow in volle grond!

              kiseriet, voor wat is dat goed?


              Mvg

              Comment

              • Bro
                Ultra Stoner
                MemberLucky Member
                • Jan 2009
                • 107

                #52
                Re: Black Widow in volle grond!

                Kieseriet is een magnesiumhoudende meststof. Het is een bijproduct bij de zuivering van ruwe kalizouten. Het voorkomt of behandeld magnesium tekorten. Het zorgt dus voor een groener blad. Hoop ik...

                grtz

                Comment

                • organic
                  Psychonaut
                  • May 2009
                  • 739

                  #53
                  Re: Black Widow in volle grond!

                  Inderdaad Bro,
                  Dat verschil is een wel aanzienlijk ...

                  Persoonlijk, ikzelf strooi de uit op zicht van mijn oog...
                  Je hoeft echt niet veel te gaan strooien aangezien je nog mineraal bijvoedt.

                  Tzal wel lekker komen man

                  Comment

                  • Bro
                    Ultra Stoner
                    MemberLucky Member
                    • Jan 2009
                    • 107

                    #54
                    Re: Black Widow in volle grond!

                    Vandaag de dames nog eens opgezocht en wat gezelschap gehouden. Enkele mooie plaatjes kunnen nemen. Het bladprobleem is nog niet weg bij de black widows, maar waarschijnlijk zal ik nog wat geduld moeten hebben.

                    foto 2 links de bw en rechts de sweetsseeds.
                    foto 3 steeds de gekleurde bladeren.
                    foto 4 staat links voor de sweet tai en rechtsvoor de creamcaramel.
                    Daarachter dan de bw,s.


                    Voor de rest hoop ik op wat regen want dat zouden ze goed kunnen gebruiken...

                    grtz Bro
                    Attached Files

                    Comment

                    • iszo
                      Retired
                      • Jun 2009
                      • 217

                      #55
                      Re: Black Widow in volle grond!

                      staan er zeer goed bij gast, regen komt morgen/morgen middag las ik....
                      suc6 met growen & smoken! verder

                      Comment

                      • Bro
                        Ultra Stoner
                        MemberLucky Member
                        • Jan 2009
                        • 107

                        #56
                        Re: Black Widow in volle grond!

                        kijk eens aan laat de regen maar komen...
                        thanks iszo

                        Comment

                        • organic
                          Psychonaut
                          • May 2009
                          • 739

                          #57
                          Re: Black Widow in volle grond!

                          LOL Bro, je moet er al een stoel bijzetten om er volledig bij te kunnen!
                          Leuk

                          Comment

                          • Bro
                            Ultra Stoner
                            MemberLucky Member
                            • Jan 2009
                            • 107

                            #58
                            Re: Black Widow in volle grond!

                            ja, die stoel is ook makelijk om de bovenkant van de planten te bekijken en tevens om er een jointje op te draaien...
                            Nooit gedacht dat ze het allemaal gingen overleven en zeker niet dat het zo,n reuzen zouden worden.

                            grtz Bro

                            Comment

                            • Freddie
                              Retired
                              • Aug 2009
                              • 9

                              #59
                              Re: Black Widow in volle grond!

                              Je hebt je zin gehad, hier heeft 't flink geregent vannacht.

                              Comment

                              • Bro
                                Ultra Stoner
                                MemberLucky Member
                                • Jan 2009
                                • 107

                                #60
                                Re: Black Widow in volle grond!

                                Oorspronkelijk geplaatst door Freddie
                                Je hebt je zin gehad, hier heeft 't flink geregent vannacht.
                                Ja idd, niets te vroeg

                                grtz

                                Comment

                                Bezig...