Dave1980, Eerste kweek

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • wigyour
    Retired
    • Jun 2009
    • 265

    #16
    Re: Dave1980, Eerste kweek

    Wow, het hele balkon staat vol.

    Comment

    • Dave1980
      Retired
      • Aug 2009
      • 43

      #17
      Re: Dave1980, Eerste kweek

      ja met 2 planten

      Comment

      • CannaVis
        Banned
        • Jul 2009
        • 845

        #18
        Re: Dave1980, Eerste kweek

        hey dave ziet er goed uit dude.
        doe zo voort en check mijn plantjes ook eens

        Comment

        • devils haze
          Banned
          • Aug 2009
          • 965

          #19
          Re: Dave1980, Eerste kweek

          dat ziet er lekker uit ga zo door

          Comment

          • kel
            Retired
            • Aug 2009
            • 108

            #20
            Re: Dave1980, Eerste kweek

            mooie planten maat

            Comment

            • Dave1980
              Retired
              • Aug 2009
              • 43

              #21
              Re: Dave1980, Eerste kweek

              ja mooie plantjes he! heb jij ook fotos gemaakt?

              Comment

              • Dave1980
                Retired
                • Aug 2009
                • 43

                #22
                Re: Dave1980, Eerste kweek

                Nog een paar weken te gaan! Foto van vanmorgen

                Comment

                Bezig...