1ste (late) kweek Shaman

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Weedie
    Senior Stoner
    • Jun 2009
    • 29

    #16
    Re: 1ste (late) kweek Shaman

    mooie plant!
    Toppen kun je doen,
    daar is het nooit te laat voor,
    succes.

    Weedie,

    Comment

    • Xilvero
      Retired
      • Jun 2009
      • 208

      #17
      Re: 1ste (late) kweek Shaman

      Houdt er wel rekening mee dat je plant dan 2-3 dagen niet zal groeien en aaangezien het al zo laat in het jaar is, zijn 2-3 dagen best veel..

      Gr

      Comment

      • wiemels
        Advanced Stoner
        • Jul 2009
        • 72

        #18
        Re: 1ste (late) kweek Shaman

        Ja heb het niet gedaan, wist niet dat ze dan even stopte met groeien maar dan is het beter zo. Nu met het goede weer groeit ze heel goed...

        Comment

        • wiemels
          Advanced Stoner
          • Jul 2009
          • 72

          #19
          Re: 1ste (late) kweek Shaman

          Nog enkele foto's, blijft het goed doen beetje last van rups gehad maar had het snel in de mot, die rups en heb ze tussen duim en wijsvinger plat genepen. Ben dierenvriend maar van men weed kunnen ze precies beter afblijven.
          Attached Files

          Comment

          • misty
            Expert Grower
            MemberLucky Member
            • Jun 2009
            • 1462

            #20
            Re: 1ste (late) kweek Shaman

            Niet tegen misty vertellen dat je rupsjes doodmaakt,vind ze niet leuk...

            Verder ziet het er inmiddels weer prima uit,mooi aan het groeien daar,

            Grts
            Daniella
            Geef een lach elke dag,je zal er vaak een voor terugkrijgen.

            Misty's ABC

            Comment

            • wiemels
              Advanced Stoner
              • Jul 2009
              • 72

              #21
              Re: 1ste (late) kweek Shaman

              ficus, bellenbland, kruidentuin, geraniums, bucsus, etc... allemaal goed voor de rupsen maar niet op men groen plantje. Maar zal hem volgende keer op nen andere plant zetten zenne misty

              Comment

              • wiemels
                Advanced Stoner
                • Jul 2009
                • 72

                #22
                Re: 1ste (late) kweek Shaman

                Bloeitijd...
                Attached Files

                Comment

                • wiemels
                  Advanced Stoner
                  • Jul 2009
                  • 72

                  #23
                  Re: 1ste (late) kweek Shaman

                  Hier nog enkele fotokes. Ondertussen blijft men plantje het goed doen. Het enige probleem was even die meneervlieg maar die bladeren heb ik weggeknipt. Ook raar dat er bena geen geur vrijkomt... Kan dit nog komen of is dit een probleem?

                  Mvg
                  Attached Files

                  Comment

                  • monty
                    Banned
                    • May 2009
                    • 11215

                    #24
                    Re: 1ste (late) kweek Shaman

                    Hoi Wiemel,

                    Staat al mooi in bloei. Dat geuren zal nog wel komen. Veel succes verder.

                    Grtz.

                    P.S. Stel je even voor in de membersintoductie.

                    http://jointjedraaien.nl/wietforum/f34/

                    Comment

                    • wiemels
                      Advanced Stoner
                      • Jul 2009
                      • 72

                      #25
                      Re: 1ste (late) kweek Shaman

                      Nog een paar mooie close ups.
                      Attached Files

                      Comment

                      • misty
                        Expert Grower
                        MemberLucky Member
                        • Jun 2009
                        • 1462

                        #26
                        Re: 1ste (late) kweek Shaman

                        Wat een prachtige foto's wiemels!
                        Plant doet het goed!en heel mooi in de bloei.

                        Grts
                        Daniella
                        Geef een lach elke dag,je zal er vaak een voor terugkrijgen.

                        Misty's ABC

                        Comment

                        • wiemels
                          Advanced Stoner
                          • Jul 2009
                          • 72

                          #27
                          Bedankt. Ja ben echt tevreden had nooit gedacht dat het eerste keer zo goed ging gaan, hopelijk blijft ze het goed doen tot de oogst.

                          Zijn bladluizen een groot probleem? Zijn er niet overdreven veel maar toch...
                          Last edited by misty; 23 September 2009, 21:11.

                          Comment

                          • misty
                            Expert Grower
                            MemberLucky Member
                            • Jun 2009
                            • 1462

                            #28
                            Re: 1ste (late) kweek Shaman

                            Bladluis op zich is geen probleem,ze hebben alleen vaak virussen ed bij zich(zoals tmv,het mozaiekvirus)
                            Bladluis op kleine plantjes kun je met de hand verwijderen en ook van je blad afspoelen met een plantenspuit,
                            Ze houden niet van water(OOK de onderkant van je blad afspuiten)

                            Grts
                            Daniella
                            Geef een lach elke dag,je zal er vaak een voor terugkrijgen.

                            Misty's ABC

                            Comment

                            • wiemels
                              Advanced Stoner
                              • Jul 2009
                              • 72

                              #29
                              Re: 1ste (late) kweek Shaman

                              thx nogmaals heb hem al eens goed afgespoten

                              Comment

                              • wiemels
                                Advanced Stoner
                                • Jul 2009
                                • 72

                                #30
                                Re: 1ste (late) kweek Shaman

                                Heb voor de lste keer mest gegeven, heb gelezen dat je zeker twee weken voor oogst niet meer mag mesten voor de smaak van de weed... Ik denk te oogsten de eerste week van Oktober. Of mijn plant moest andere gedachten hebben.

                                Comment

                                Bezig...