1e Buitenkweek is begonnen! NIEUWE FOTO'S MET VRAAG!!!

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • okiwiet
    Son of the Bong
    MemberLucky Member
    • Jan 2008
    • 435

    #61
    Re: 1e Buitenkweek is begonnen! NIEUWE FOTO'S MET VRAAG!!!

    is ook een mogelijkheid natuurlijk maar in dit weer verwacht ik da nie direkt

    hoeveel water/voeding geef je ze nu mee?

    grtz
    a friend with weed, is a friend indeed. zegge ze altijd maar das toch te zien zenne

    Comment

    • daniel62638
      Retired
      • Mar 2008
      • 184

      #62
      Re: 1e Buitenkweek is begonnen! NIEUWE FOTO'S MET VRAAG!!!

      Ongeveer 700 ml de dag, en af en toe wat korrels mest erbij! NPK 12 18 8 volgens mij

      Comment

      • okiwiet
        Son of the Bong
        MemberLucky Member
        • Jan 2008
        • 435

        #63
        Re: 1e Buitenkweek is begonnen! NIEUWE FOTO'S MET VRAAG!!!

        ik zou voorlopig even stoppen met voeden en als je kan regenwater geven.

        zet je pot na dat je juist gewaterd hebt eens op een weegschaal nauwkeurig tot één na de comma.
        noteer je gewicht
        doe dit de dag nadien opnieuw voor je ze water geeft en kijk naar het verschil daar uit kan je je voedingsbeurten doseren
        het verschil is hetgeen verdampt en opgenomen is door de plant

        je blad is echt aant vergaan he is da eerst zo vergeeld of gewoon slap beginnen hangen en vergaan?

        grtz
        a friend with weed, is a friend indeed. zegge ze altijd maar das toch te zien zenne

        Comment

        • daniel62638
          Retired
          • Mar 2008
          • 184

          #64
          Re: 1e Buitenkweek is begonnen! NIEUWE FOTO'S MET VRAAG!!!

          Nee, het gaat niet slap hangen ofsow, word gewoon geel en word knapperig(verdroogt als het waren)

          Comment

          • daniel62638
            Retired
            • Mar 2008
            • 184

            #65
            Re: 1e Buitenkweek is begonnen! NIEUWE FOTO'S MET VRAAG!!!

            Hallo allemaal,,

            Gaat weer wat beter met mn plant, heb het probleem gevonden, water teKORT,

            En heb een ruil gepleegt met Oki, krijg :Early Durban Some info:

            Early Durban is een sterke plant die het in de meeste gematigde klimaten zowel buiten als binnen goed doet en zal de kweker snel belonen met hoge opbrengst. De plant is grotendeels een Sativa-ras met een cerebraal-fysiek effect en een anijssmaak. Vroeg, gemakkelijk en krachtig. Laat zich prima buiten kweken.

            * Bloei: 55 - 60 dagen
            * Opbrengst: 140 gr.
            * Sativa / Indica

            Dus leuk soortje soor een Buiten kweekje,

            UPDATE: heb 1 plantje buiten gezet, openbare kweek als het ware, en heb tijdens het varen met de kano, een heel leuk afgezonder plekje gevonden, waar ik met gemak 20 planten kan zetten, in omtrek van 10 km zijn er geen wegen(wel waterwegen) of wonen mensen! praktich afgelegen en helemaal verwaarloos, was een soort van oude eendenkooi, alle bomen zijn weg, dus alleen soort van riet, en grote(20m2) stukken gras, en brand netels, zal binnenkort wat stekjes neerzetten+ mn grote plant!

            Greets

            Comment

            • daniel62638
              Retired
              • Mar 2008
              • 184

              #66
              Re: 1e Buitenkweek is begonnen! NIEUWE FOTO'S MET VRAAG!!!

              En heb nog een vraag: over het geslacht,

              Bij alle internodes van mijn plantjes, groeien vertakkingen, zijn het dan vrouwelijke of mannelijke plantjes??


              Greets

              Comment

              • Smokey
                Ultra Grower
                MemberLucky Member
                • Oct 2007
                • 2488

                #67
                Re: 1e Buitenkweek is begonnen! NIEUWE FOTO'S MET VRAAG!!!

                Zowel mannelijke als vrouwlijke planten krijgen dat.
                Dat is de zijvertakking. Als je plant in bloei staat komen daar ballekes of topjes.

                Peace

                Comment

                • daniel62638
                  Retired
                  • Mar 2008
                  • 184

                  #68
                  Re: 1e Buitenkweek is begonnen! NIEUWE FOTO'S MET VRAAG!!!

                  Ik zit nu dus te balen als een stekker, 2 dagen de plant naar buiten, kom ik vanmiddag trug van een rondje wandelen, is mn plant weg gejat, men heeft hem simpel wel met een schop uit mn tuin geplukt,


                  Dan maar overnieuw beginnen

                  Comment

                  • Robba
                    Senior Grower
                    MemberLucky Member
                    • May 2008
                    • 809

                    #69
                    Re: 1e Buitenkweek is begonnen! NIEUWE FOTO'S MET VRAAG!!!

                    Klote man

                    Comment

                    • Sammy
                      Son of the Bong
                      MemberLucky Member
                      • Mar 2008
                      • 417

                      #70
                      Re: 1e Buitenkweek is begonnen! NIEUWE FOTO'S MET VRAAG!!!

                      R.I.P.

                      Oorzaak? heb je een open tuin? of kan je vanaf de straat erin kijken?

                      Comment

                      • zion
                        Advanced Grower
                        • Feb 2008
                        • 1056

                        #71
                        Re: 1e Buitenkweek is begonnen! NIEUWE FOTO'S MET VRAAG!!!

                        Laf laf, smerige mensen falen waarschijnlijk in het grootbrengen van een plantje dus stelen ze de jouwe.
                        Of misschien is het een buur die je plant heeft gezien en gewoon om je te kloten die heeft gestolen?

                        Comment

                        • Guest's Avatar

                          #72
                          Re: 1e Buitenkweek is begonnen! NIEUWE FOTO'S MET VRAAG!!!

                          Ja man dat is echt kut!!!
                          Gewoon erg dat men mensen hun planten steelt!

                          Ik hoop dat je stek wortelt, zo schiet er toch nog iets over

                          Niet opgeven he Hang in there.

                          Comment

                          • yrrab
                            Wicked Stoner
                            • May 2008
                            • 200

                            #73
                            Re: 1e Buitenkweek is begonnen! NIEUWE FOTO'S MET VRAAG!!!

                            gewoon een stel tering lijers
                            ik hoop echt dat dat mij niet gebeurd
                            sterkte man

                            Comment

                            • MissGreenFingers
                              Retired
                              • Apr 2008
                              • 16

                              #74
                              Re: 1e Buitenkweek is begonnen! NIEUWE FOTO'S MET VRAAG!!!

                              Zeer triest zulke mensen

                              Comment

                              • Skannabis
                                Wicked Stoner
                                MemberLucky Member
                                • Dec 2007
                                • 254

                                #75
                                Re: 1e Buitenkweek is begonnen! NIEUWE FOTO'S MET VRAAG!!!

                                Heb het zelf meegemaakt: een bijna 3 meter hoge sativa bijna afgebloeid, gewoon met wortels en al uit grond gegraven ...
                                Ik leef met je mee.

                                In elk geval geef de moed niet op. Je kan er nog nieuwe zetten. Maar let op, plaats ze niet in het openbaar of op dezelfde plek waar ze stonden. Ik heb ook op je foto gezien dat iedereen vanaf je straat je plantje kon zien(vensterbank).

                                Grtz
                                Skanna

                                Comment

                                Bezig...