eentje voor balkon

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Guest's Avatar

    #61
    Re: eentje voor balkon

    klein houden? Ik zou bijna met zekerheid durven zeggen: lobblaadje eraf halen lol

    Comment

    • Dragon
      Retired
      • Mar 2008
      • 63

      #62
      Re: eentje voor balkon

      hoe wil je bedoelen met die lobblaadjes, Leffe?
      Een techniek die ik ni ken!

      grtz

      Comment

      • Guest's Avatar

        #63
        Re: eentje voor balkon

        LOL is iets dat ik en Landroval voor had...

        Door het zaadhoesje eraf te halen hebben we per ongeluk dat lobblaadje meegenomen.

        Bij mij was er een groei achterstand, maar kortere internodes op elkaar.
        Als dat bij hem nu ook het geval is, doe ik de volgende ronde bij een paar de lobblaadjes eraf.
        Raar, maar waar.

        Comment

        • Smokey
          Ultra Grower
          MemberLucky Member
          • Oct 2007
          • 2488

          #64
          Re: eentje voor balkon

          Succes met de kweek

          @ Leffe
          Hoe kan je weten of de internodes nu dichter op elkaar staan zonder die lobbladjes? dat had even goed ook zo kunnen zijn met de lobbladjes.

          Peace

          Comment

          • Dragon
            Retired
            • Mar 2008
            • 63

            #65
            Re: eentje voor balkon

            hierbij een kleine update: 5dagen geleden een zaadje in de grond gestopt
            en dit is het resultaat[attachment=0:1v5i4cc5]5 dagen.JPG[/attachment:1v5i4cc5]
            Tis toch echt onkruid!!!(ma wel van de goeie soort)

            grtz
            Attached Files

            Comment

            • Sammy
              Son of the Bong
              MemberLucky Member
              • Mar 2008
              • 417

              #66
              Re: eentje voor balkon

              Da gaat lekker. Maar je bent ook wel handig met planten he
              Welke school heb je gedaan?

              Comment

              • Dragon
                Retired
                • Mar 2008
                • 63

                #67
                Re: eentje voor balkon

                T.S.O. tuinbouwtechnieken!(tot 5e jaar)
                Dan leercontract florist en daarin mijn diploma
                Kan het alleen ni meer full-time volhouden
                Kapotte rug, ma ja, doe het nog altijd!!!
                Achter een zware dag is het en dan

                grtz

                Comment

                • jeanke
                  Retired
                  • May 2008
                  • 71

                  #68
                  Re: eentje voor balkon

                  yip

                  ben ook van BE
                  wel klote van je 'inboedel', lees ik net ...
                  enig idee hoe men er is opgekomen ?
                  van welk provincie ben je ?
                  Grtz and keep up the good work

                  Comment

                  • Dragon
                    Retired
                    • Mar 2008
                    • 63

                    #69
                    Re: eentje voor balkon

                    Tja, jeanke,
                    de buurvrouw in eerste instantie, en dan nen zogenaamde vriend!
                    Ambras om dat zijn gerief ni bij mij lag( lees: hij ergens verloren!)
                    En op gebied van da ben ik 100%!
                    Op forum is iemand die hierin kan getuigen!
                    btw: ben van O-VL

                    grtz

                    Comment

                    • Noto
                      Wicked Stoner
                      MemberLucky Member
                      • May 2008
                      • 288

                      #70
                      Re: eentje voor balkon

                      a das klote als een zogenaamde vriend u "ript" achter u rug..
                      *SmokingggGG* !

                      I wanna get high... so high!

                      Comment

                      • Skytje
                        Chronic Stoner
                        MemberLucky Member
                        • May 2008
                        • 171

                        #71
                        Re: eentje voor balkon

                        Tzijn van je vrienden dat je het moet hebben...de wind kan toch snel keren.
                        Maar kzie terug al ne kleine spruit ant groeien is.. .

                        Veel succes he ...

                        Keep it Green

                        Comment

                        • yrrab
                          Wicked Stoner
                          • May 2008
                          • 200

                          #72
                          Re: eentje voor balkon

                          zo gaat het altijd als het met jouw beter gaat als een ander
                          dat is gewoon afgunst stelletje tering lei.

                          Comment

                          • okiwiet
                            Son of the Bong
                            MemberLucky Member
                            • Jan 2008
                            • 435

                            #73
                            Re: eentje voor balkon

                            Oorspronkelijk geplaatst door Dragon
                            En op gebied van da ben ik 100%!
                            Op forum is iemand die hierin kan getuigen!


                            grtz
                            en da doe ik ook


                            vind het wel leuk dat ge de uitdaging aangaat met de wettelijke grens

                            als je voeding nodig hebt je weet me wonen

                            grtz
                            a friend with weed, is a friend indeed. zegge ze altijd maar das toch te zien zenne

                            Comment

                            • Dragon
                              Retired
                              • Mar 2008
                              • 63

                              #74
                              Re: eentje voor balkon

                              Pffff, altijd die regen!
                              mijn plantje groeit ff ni meer, nadeel van buiten te staan!

                              Ma heb ook nog een beetje leuk nieuws:
                              mag vrijdag om mijn gsm, al de rest ben ik wel kwijt!
                              Jaren verzamelen naar de knoppen!
                              ach, ja, nog ff en het vergeten zeker?

                              grtz

                              Comment

                              • yrrab
                                Wicked Stoner
                                • May 2008
                                • 200

                                #75
                                Re: eentje voor balkon

                                kop op hierkom je ook wel weer boven op en je gsm terug
                                en kan je je meisje dan niet naar binnen halen

                                in ieder geval su6 ermee

                                Comment

                                Bezig...