eentje voor balkon

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Dragon
    Retired
    • Mar 2008
    • 63

    #91
    Re: eentje voor balkon


    hierbij een foto van mijn plantje na 6 weken

    thx voor de hulp!!!

    grtz

    Comment

    • Smokey
      Ultra Grower
      MemberLucky Member
      • Oct 2007
      • 2488

      #92
      Re: eentje voor balkon

      Die link zet je dus tussen de [img]xxxx[/img] tags.
      Plantje ziet er goed uit.

      Peace

      PS: Als je nog iets wilt bijposten gebruik je de Edit functie, gelieve niet te dubbelposten.

      Comment

      • NLX
        Retired
        • May 2008
        • 91

        #93
        Re: eentje voor balkon

        Looking good, voor jou te hopen dat je lekker weinig plaats op je balkon krijgt

        Comment

        • Dragon
          Retired
          • Mar 2008
          • 63

          #94
          Re: eentje voor balkon


          Hierbij nog een fotootje van mijn plantje gezaaid op 24 mei!
          Denk dat de foto voor zich spreekt!

          grtz

          Comment

          • Guest's Avatar

            #95
            Re: eentje voor balkon

            Gaat goed daar he
            Spijtig dat de rest weg is Maar deze ziet er al veelbelovend uit man
            Btw, wat is da plantje op de achtergrond als ik zo cerieus mag zijn?

            Goe bezig man

            Comment

            • Smokey
              Ultra Grower
              MemberLucky Member
              • Oct 2007
              • 2488

              #96
              Re: eentje voor balkon

              Ziet er goed uit .

              Mss eens de vorige posts lezen... Zo kunnen wij direct je fotos zien zonder op een link te klikken

              Peace

              Comment

              • Dragon
                Retired
                • Mar 2008
                • 63

                #97
                Re: eentje voor balkon

                plantje op achtergrond is een Fatsia japonica.
                heb da van vorig jaar uit de winkel mee, maar hij was tot 5cm boven de grond afgesneden!
                heb die terug moeten opkweken
                tis alleen ni zo een sterke groeier als onze lievelingetjes!

                grtz

                Comment

                • ashdra
                  Banned
                  • Aug 2008
                  • 326

                  #98
                  Re: eentje voor balkon

                  jee wat een ellende lees ik hier, met die zogenaamde vrienden..

                  maar goed dat je balkon plant er wel goed uit ziet!
                  das 1 troost, maar wel verzuurd man die vriend, bah bah..

                  Comment

                  Bezig...