Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Smokey's 1ste buitenkweek ( Testzaad )

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Smokey's 1ste buitenkweek ( Testzaad )

    Korting op 420shop
    Dit word dus mijn eerste "buitenkweek", ik ga het voor de eerste keer klein houden dus ik start met 2 plantjes(Komt er mss nog 1tje bij)

    Waar:
    Hier op de koer

    Welke soort:
    Test Zaad --->2x 6 Shooter (Haze x Skunk x NL x Brazilian x N.Indian x TrainWreck)
    Zaadbank : RoyalDutchgenetics

    Grond:
    Universele potgrond
    NPK 12 14 24

    Pot:
    Eens ze wat groter zijn gaan ze wss in 11 liter potten.

    Voorgroei:
    Ze staan voorlopig ieder onder een spaarlamp maar eens mijn kast in orde is (binnekort hoop ik) gaan ze onder TL.

    Plannen:
    Ik ga ze de 1ste mei buiten zetten, een weekje of 2 laten wennen aan de buitenlucht en dan verduisteren. Edit --> Plannen zijn verandert, sinds mijn kastje nog niet direct in orde gaat komen staan ze nu al buiten op de koer .

    Fotos:
    Nr1:

    Nr2:

    Samen:


    Zoals je kan zien hangt bij beide plantjes het zaadhulsel er nog aan.

    Peace

    #2
    Re: Smokey's 1ste buitenkweek.

    De start is gemaakt, veel succes gewenst en ik volg je op de voet Ziet er alvast goed uit en mooie soortjes gekozen.

    Grtz

    Comment


      #3
      Re: Smokey's 1ste buitenkweek.

      Update:

      Ze zijn weeral een klein beetje gegroeit, kvind ze er eerlijk gezegt wat geel bij staan. De nr1 geef ik teveel water dus die ga ik een paar dagen met rust laten. Straks ga ik zien voor grotere potten,

      Fotos:

      Nr1



      Nr2



      Peace

      Comment


        #4
        Re: Smokey's 1ste buitenkweek.

        Mooie plantjes!

        Heb je 2 verschillende hoeveelheden water gegeven?
        Meer bij nr1 dan bij nr2 bedoelijk ik dus

        Ik dacht dat ook eens te testen, om te zien wat nu slechter is: teveel water of teweinig water?
        Wat denken de pro's ervan?

        Greetz,
        zion

        Comment


          #5
          Re: Smokey's 1ste buitenkweek.

          Een Cannabis plant kan best goed tegen droogte, als ze wat groter zijn laat ik mijn plantjes meestal een paar dagen droog staan. Er word gezegt dat de wortels dan harder gaan zoeken naar water.

          Je moet trouwens je vinger in de aarde steken om te voelen of die nog vochtig is , maar bij mij is de aarde 1 grote klomp . Spaarlampen staan 24/7 aan dus denk dat het door de warmte is.


          peace

          PS: Ik ben geen pro, maar ik denk beter te weinig water. Wel eigenlijk geen van beide maarja

          Comment


            #6
            Re: Smokey's 1ste buitenkweek.

            in het begin geregeld water geven (nie te veel voor stekjes)

            naarmate ze groter worden best langs onderen water geven ( op een schaaltje zetten)

            zodat de wortels verder groeien en zoeken naar water, en ook voor vliegjes en dergelijk van je aarde te houden


            ik volg je , succes!

            Comment


              #7
              Re: Smokey's 1ste buitenkweek.

              De regen komt van boven dus ik geef water langs boven .
              Ga me niet bezig houden met schaaltjes onder mijn potten te zetten enz,


              Peace

              Comment


                #8
                Re: Smokey's 1ste buitenkweek.

                Groot gelijk heb je, laat de natuur maar oen wat ze wil. Alhoewel er in de natuur wel geen plastic poten in of op de aarde groeien.

                Is het wat mooi weer daar bij jou?

                Comment


                  #9
                  Re: Smokey's 1ste buitenkweek.

                  jup smokey!
                  Hop naar de tweede internode!
                  Zijn goed op weg!

                  Comment


                    #10
                    Re: Smokey's 1ste buitenkweek.

                    ik ben een groentje in het kweken, maar ik ben niet dom
                    ik denk dat het bij binnekweek onder lampen, beter is dat je ze genoeg water geeft omdat ze hun wortelstelsel niet ver kunnen uitbreiden en omdat de lampen veel warmte afgeven.
                    bij volle grond kan je je planten gerust een tijdje zonder water zetten, zo breiden zij hun wortelstelsel uit, die zoeken dan veel vocht, overigens valt er af en toe in de zomer wel regen, zeker in onze landen, dus veel watertekort zullen ze niet krijgen.
                    Dit is wat ik denk en wat ik denk dat correct is, als een pro me gelijk kan geven of me wil verbeteren... doe maar
                    ---greetz---

                    Comment


                      #11
                      Re: Smokey's 1ste buitenkweek.

                      Niemand zegt toch dat jij dom bent .

                      Je kan gelijk hebben, maar de cannabis plant kan zeker goed genoeg tegen de droogte zelfs onder lampen. Ik denk dat onder TL of spaarlampen het niet veel warmer word dan dat het buiten zou zijn als we een goede zomer hebben. Natuurlijk moet je je plant niet gaan laten uitdrogen he, maar ze af en toe eens droog laten staan kan zeker geen kwaad.

                      Edit: Dat de wortels gaan zoeken naar water gebeurt even goed in potten (als die groot genoeg is natuurlijk) minder omdat ze daar ook minder ruimte in hebben. Lijkt me logisch .

                      Peace

                      Comment


                        #12
                        a friend with weed, is a friend indeed. zegge ze altijd maar das toch te zien zenne

                        Comment


                          #13
                          Re: Smokey's 1ste buitenkweek.

                          Thanks Okiwiet,
                          Zal ze buiten goed te drinken geven .

                          Peace

                          Comment


                            #14
                            Re: Smokey's 1ste buitenkweek.

                            Update:

                            Het gaat niet zo goed met de plantjes, de bladeren beginnen helemaal geel te worden . Enige wat ik kan bedenken is dat het te warm en te droog in het kastje is.

                            Nr1 heb ik over gepot maar heb de wortels weeral eens beschadigt (gebeurt altijd bij mij als ik overpot )

                            Nummer 1:


                            Hij heeft een raar blad, het lijkt of er een stuk is uit geknipt maar dat is niet zo.




                            Nr 2



                            Peace

                            Comment


                              #15

                              Comment

                              Bezig...
                              X