Smokey's 1ste buitenkweek ( Testzaad )

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Smokey
    Ultra Grower
    MemberLucky Member
    • Oct 2007
    • 2488

    #61
    Re: Smokey's 1ste buitenkweek ( Testzaad )

    Update:

    NR1.
    Zijscheuten beginnen goed te groeien.
    Enorm veel beestjes vanonder op het blad en vlekjes op het blad, ik denk aan spint?
    Straks nog eens spuiten met insecticide.

    Fotos:







    Geele randjes, voedings tijd?



    1 van de bladjes VOL met vlekjes en beestjes.
    Vanvoor zit er een klein spinnetje op met een geel kontje, weet iemand soms iets over dit beestje?



    Nog een beestje dat ik tegen kwam.



    NR2.
    Geen echte vooruitgang.
    Dit plantje staat er vooral voor mijn kat .
    Pluk er af en toe eens wat bladjes af.




    Samen:


    Peace

    Comment

    • jeanke
      Retired
      • May 2008
      • 71

      #62
      Re: Smokey's 1ste buitenkweek ( Testzaad )

      dat ziet er mooi uit !!
      het idee voor de katten zou ik ook wel kunnen gebruiken ! er lopen hier wel katten van de buren...
      kan je mij eens uitleggen hoe je dat toppen doet want ik hoor hier veel van maar weet niet hoe het in zn werk gaat...
      keep up the good shit m8

      Comment

      • Smokey
        Ultra Grower
        MemberLucky Member
        • Oct 2007
        • 2488

        #63
        Re: Smokey's 1ste buitenkweek ( Testzaad )

        Bedankt man .
        Ik hoop alleen dat ik die beestjes wat in toom kan houden.

        Hier even een post van Leffe, als je nog vragen hebt shoot!



        Joepz

        Ge topt uwe plant zoda ze breder worden.
        Zolang je hoofdtop erop zit zal veel energie daarnaartoe gaan om nieuwe bladsetjes aan te maken.
        Zodra je dat eraf haalt, gaan je zijscheuten sneller ontwikkelen.

        Waarvoor is het nog? Dan heb je twee hoofdtoppen in plaats van 1.
        Als ge wat research doet op google ofzo, dan kan je wss wel ergens vinden wat de manier is om VIER hoofdtoppen te krijgen.

        Hoe doe je het?
        Ik haal hier meestal de vijfde internode eraf.
        Ik pits da eraf met mijn duim.

        Denk eraan, als uw plant nog maar drie internodes ofzo heeft, NOG niet doen he.[/quote]


        Peace

        Comment

        • Cannab0y

          #64
          Re: Smokey's 1ste buitenkweek ( Testzaad )

          Yo Smokey,

          Daar gaat alles goed zie ik, behalve dan je beestjesprobleem. Ik kan de vlekken niet identificeren, maar heb er ook al wel last van gehad. Op zich is dit denk ik niet zo erg, enfin, dat hoop ik toch. Anders hebben we beiden een probleem...

          Als ik er meer over weet laat ik van me horen .

          Greetz

          Comment

          • Smokey
            Ultra Grower
            MemberLucky Member
            • Oct 2007
            • 2488

            #65
            Re: Smokey's 1ste buitenkweek ( Testzaad )

            Nr2 na een zware onweersbui.



            Peace

            Comment

            • Sammy
              Son of the Bong
              MemberLucky Member
              • Mar 2008
              • 417

              #66
              Re: Smokey's 1ste buitenkweek ( Testzaad )

              Zow, die is goed met paint!

              Ze ziet er niet echt vrolijk uit Maar ze komt er wel weer bovenop.

              Comment

              • Smokey
                Ultra Grower
                MemberLucky Member
                • Oct 2007
                • 2488

                #67
                Re: Smokey's 1ste buitenkweek ( Testzaad )

                Ja natuurlijk komt ze er boven op .
                Gewoon leuk om het verschil eens te zien. De 1ne moment staat ze daar fier en 30 sec later staat ze daar als ne patate zak .

                En ja paint, lol. Moest wat weg gommen.

                Peace

                Comment

                • Guest's Avatar

                  #68
                  Re: Smokey's 1ste buitenkweek ( Testzaad )

                  Zien er mij toch schoon planten uit voor gewoon daglicht te vangen.
                  Spijtig van die beesjes! Maarja, das de prijs van buitenkweek helaas

                  Laters

                  Comment

                  • Smokey
                    Ultra Grower
                    MemberLucky Member
                    • Oct 2007
                    • 2488

                    #69
                    Re: Smokey's 1ste buitenkweek ( Testzaad )

                    Update:

                    Nr1:

                    Bij deze heb ik alle grote bladeren eraf gehaalt .
                    Deze zaten helemaal onder het spint.
                    Dus alle bladeren die je ziet zijn van zijscheuten.

                    Foto's:









                    Freak?


                    Bleh


                    Peace

                    Comment

                    • bobo
                      Cronic Grower
                      • Oct 2007
                      • 3103

                      #70
                      Re: Smokey's 1ste buitenkweek ( Testzaad )

                      Oorspronkelijk geplaatst door Smokey
                      Bij deze heb ik alle grote bladeren eraf gehaalt .Deze zaten helemaal onder het spint. Dus alle bladeren die je ziet zijn van zijscheuten.
                      Heeft nog blad genoeg, maar is wel spijtige zaak je moet de beestjes verdrijven niet je blad weg doen en elk blad, hoe dat het er ook uitziet heeft nog zijn nut.

                      Grtz

                      Comment

                      • scrapy
                        Retired
                        • May 2008
                        • 107

                        #71
                        Re: Smokey's 1ste buitenkweek ( Testzaad )

                        hee smoker,

                        wat je ook kan doen is sate of cocktail prikkers in de grond steken kijk maar bij mijn topic ( eerste buitenkweek nlx en pp van scrapy ). steek er genoeg in , zodra de katten erin stapt doet ie het niet nog een keer.

                        Succes

                        grt

                        Comment

                        • Smokey
                          Ultra Grower
                          MemberLucky Member
                          • Oct 2007
                          • 2488

                          #72
                          Re: Smokey's 1ste buitenkweek ( Testzaad )

                          @bobo
                          Heb de bladeren weg gedaan omdat er toch nog maar een paar aanhangde.
                          Deze zaten vol met spint en beestjes en op de zijscheuten zat nog niets.
                          Dus ik dacht dat als ik de bladeren weg zou halen en af en toe eens zou spuiten dat ik het in bedwang kon houden.

                          @scrappy
                          Mijn kat komt niet in de pot, ze bijt gewoon aan de bladeren en daar hoeft ze niet voor in de pot te staan.

                          Peace

                          Comment

                          • Smokey
                            Ultra Grower
                            MemberLucky Member
                            • Oct 2007
                            • 2488

                            #73
                            Re: Smokey's 1ste buitenkweek ( Testzaad )

                            Update:

                            Nr1:
                            Doet het nog steeds goed.
                            Heb haar geprobeert te fimmen, eens zien wat dat geeft.

                            Ze kan denk ik wel wat voeding gebruiken?
                            Binnekort maar wat gaan halen .

                            Fotos:

                            Ik ga plantje eens checken en wat zie ik?.... stront?
                            Hoe het beestje deze drol heeft gelegt is mij een raadsel .




                            Half opgegeten blad.

                            Geprobeert te fimmen.


                            Zijvertakking van de zijvertakking .








                            Dag vriendjes, dag vriendinnetjes, dat was het dan al weer. Tot de volgende keer!

                            Peace

                            Comment

                            • Smokey
                              Ultra Grower
                              MemberLucky Member
                              • Oct 2007
                              • 2488

                              #74
                              Re: Smokey's 1ste buitenkweek ( Testzaad )

                              Foto Update:













                              Hier zie je wat schade van de spint


                              Toppen.


                              Peace

                              Comment

                              • laurens_enzu
                                T.H.C. Master
                                • May 2008
                                • 512

                                #75
                                Re: Smokey's 1ste buitenkweek ( Testzaad )

                                ziet er zeer nice uit
                                grtz

                                Comment

                                Bezig...