Tjeute's guerillakweek 2008

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Smokey
    Ultra Grower
    MemberLucky Member
    • Oct 2007
    • 2488

    #91
    Re: Tjeute's guerillakweek 2008

    Wat een vette lowryders
    Ga je lekkere hasj van maken zeker?
    Op hoeveel zaden gok je?


    Peace

    Comment

    • tjeute
      Chronic Stoner
      • Apr 2008
      • 157

      #92
      Re: Tjeute's guerillakweek 2008

      Kheb er geen idee van hoeveel zaden ik er ga afhalen, hopelijk heel veel Het is mijn eerste zadenkweek dus alles valt nog wat af te wachten..

      Greatz tjeute.

      Comment

      • Guest's Avatar

        #93
        Re: Tjeute's guerillakweek 2008

        Wow tjeute!!!
        Da hebt gij super goe gedaan!
        echt leuk je verslag hier te lezen! Het is een grote aanwinst voor het forum, met u als lid erbij natuurlijk

        Super goed man! Jij gaat tevreden zijn met je eindresultaat!
        Bravo!

        Meegenomen is dat ge de zaden al direct kunt gebruiken, aangezien je er zo vroeg bij was!
        Slimmen tiest he gij

        Comment

        • tjeute
          Chronic Stoner
          • Apr 2008
          • 157

          #94
          Re: Tjeute's guerillakweek 2008

          Héhé bedankt Leffe. It's good to be here

          Ja die vroege zaden, that's part of the plan Dit is maar een voorsmaakje Hopelijk gaat het lukken want ik had er nog geen ervaring mee.
          Kheb nu een goed plekje gevonden tussen twee maisvelden in waar er aardig wat lowryders kunnen staan.

          High Greatz, tjeute..

          Comment

          • yrrab
            Wicked Stoner
            • May 2008
            • 200

            #95
            Re: Tjeute's guerillakweek 2008

            ziet er echt klasse uit dude
            maar wat zijn die blauwe korrels (staafjes)

            Comment

            • zion
              Advanced Grower
              • Feb 2008
              • 1056

              #96
              Re: Tjeute's guerillakweek 2008

              Knap Tjeute
              Plant die velden nu maar vol!

              Oorspronkelijk geplaatst door yrrab
              maar wat zijn die blauwe korrels (staafjes)
              Slakkenkorrels.

              Greetz,
              zion

              Comment

              • Jointjedraaien
                Admin
                Admin
                • Oct 2007
                • 4362

                #97
                Re: Tjeute's guerillakweek 2008

                Sucses nog Tjeute!

                Ps wel handig dat je topic in je signature staat, kom zo nu en dan eens kijken
                Veel gestelde vragen over het forum

                JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
                420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

                Comment

                • Cannab0y

                  #98
                  Re: Tjeute's guerillakweek 2008

                  Haha Tjeute, geloof het of niet 't is door jouw kweekje dat ik gisterennacht ook Lowryders besteld heb Komen de jouwe ook van bij Sannie's Seeds?

                  Ik ben van plan ook een kleine zaadkweek te doen en dan nog een stuk of vier-vijf lowryders is 15-literpotten te plaatsen zodat ik in augustus ook al kan genieten van een eigen soortje .

                  Greetz

                  Comment

                  • tjeute
                    Chronic Stoner
                    • Apr 2008
                    • 157

                    #99
                    Re: Tjeute's guerillakweek 2008

                    Bedankt voor de reacties mannen!

                    @Yrrab: Die blauwe staafjes zijn slakkenkorrels. Zonder die korrels waren mijn planten helemaal kaalgevreten. Kheb vandaag weer 11 slakkenhuisjes uit mijn potten gehaald

                    @Zion: Ben ik van plan(t)

                    @JD: Ja das wel handig, dan kunnen de mensen makkelijk mijn topic bekijken

                    @Cannaboy: Het is fijn om een bron van inspiratie te zijn . Kheb de mijne besteld bij happydude.
                    Succes met je lowryders canna.

                    Greatz tjeute.

                    Comment

                    • zion
                      Advanced Grower
                      • Feb 2008
                      • 1056

                      #100
                      Re: Tjeute's guerillakweek 2008

                      Pfff damn zeg, Cannaboy, nu heb ik ook zin om die te bestellen.
                      Ik dacht er nog aan vandaag. "Wel slim van Tjeute, zaadplant-->zaadjes-->veel plantjes-->vroege oogst"
                      Maarjah, zal voor volgend jaar zijn.
                      Heb ook een vraagje. Moest je nu heel veel lowryder zaadjes in een natuurreservaat strooien. Veel plantjes, mannetjes bestuiven vrouwtjes, zaadjes versrpeiden zich. Kiemen de lente daarop. Zou het zich dan zodanig kunnen verspreiden dat het bijna onmogelijk is te bestreiden? Zoals brandnetels in feite.

                      Greetz,
                      zion

                      Comment

                      • Cannab0y

                        #101
                        Re: Tjeute's guerillakweek 2008

                        Die natuurlijke verspreiding zal zich in beperkte mate wel voortzetten, maar daar zullen jaren overheen gaan denk ik. De eerste wietplanten zijn ook zo tot stand gekomen en hebben zich ook natuurlijk verspreid, dus dat is perfect mogelijk.

                        Wel stel ik me vragen hoe dit zou kunnen slagen in ons Belgische klimaat. Veel regen, weinig zon, sneeuw in de winter, ...

                        Cannabis is oorspronkelijk een tropische plant hé...

                        Greetz

                        Comment

                        • Sammy
                          Son of the Bong
                          MemberLucky Member
                          • Mar 2008
                          • 417

                          #102
                          Re: Tjeute's guerillakweek 2008

                          Die gaat het echt niet redden hoor. Wat canna zegt: in de winter ligt er sneeuw, en is het vochtig, en vogels en andere dieren lussen er ook wel een paar.
                          Dan hebben we het nog niet over de mensen/politie die de planten weg komen halen.

                          Maar wie weet gaat het wel helemaal goed? Ik zou het wel proberen, als je toch zoveel zaadjes hebt. Maar niet op hele grote schaal, zeg 50 zaadjes ofzo.

                          Succes iig

                          Comment

                          • jeanke
                            Retired
                            • May 2008
                            • 71

                            #103
                            Re: Tjeute's guerillakweek 2008

                            heb je eigenlijk werk aan die bestuiving ofzo?
                            of ist het gewoon man en vrouw naast elkaar en laat moeder natuur maar fucken

                            Comment

                            • Cannab0y

                              #104
                              Re: Tjeute's guerillakweek 2008

                              Laat moeder natuur maar fucken

                              Of, als je zou kiezen om enkel de kleine topjes te bestuiven, kan je het stuifmeel opvangen. Zo blijven je grote toppen vrij van zaad, enfin, je hebt toch minder zaad alleszins.

                              Greetz

                              Comment

                              • tjeute
                                Chronic Stoner
                                • Apr 2008
                                • 157

                                #105
                                Re: Tjeute's guerillakweek 2008

                                kzit met een probleem, mijn grootste lowryder begint toprot te vertonen. Kheb gisteren mijn hoofdtop moeten inkorten omdat die anders helemaal ging verrotten.
                                Kheb daarjuist weer gaan kijken en terug een paar rotte plekken uit geknipt.

                                De plant is nu 8 weken oud en moet normaal nog één week staan, dan is ze klaar om geoogst te worden.
                                De zaadjes zijn nu nog niet optimaal ontwikkeld. Ze zijn er wel al maar ze zijn nog niet groot genoeg.

                                Kan iemand me advies geven met wat ik nu het best zou doen?

                                Greatz tjeute.
                                Attached Files

                                Comment

                                Bezig...