Tjeute's guerillakweek 2008

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • bobo
    Cronic Grower
    • Oct 2007
    • 3103

    #106
    Re: Tjeute's guerillakweek 2008

    Doe even een kiemtest met je zaadjes die je nu al hebt, volgens mij zijn ze klaar. Verder je toprot zoveel mogelijk de baas blijven, maar ik vrees dat je niet zal winnen.

    Grtz

    Comment

    • tjeute
      Chronic Stoner
      • Apr 2008
      • 157

      #107
      Re: Tjeute's guerillakweek 2008

      Ik vrees het ook, het toprot verspreidt zich snel.
      Kzal de plant moeten kappen, er zit niets anders op..

      Greatz tjeute.

      Comment

      • bobo
        Cronic Grower
        • Oct 2007
        • 3103

        #108
        Re: Tjeute's guerillakweek 2008

        Als het moet direct doen niet te lang wachten, mooi het toprot er royaal uitknippen en laten drogen, leg er iets onder want tijdens het drogen zal er zaad uitvallen. En je zaad zal gedurende dit droog proces nog een paar weken rijpen dus geen zorgen, je zaad zal bruikbaar zijn.

        Grtz

        Comment

        • tjeute
          Chronic Stoner
          • Apr 2008
          • 157

          #109
          Re: Tjeute's guerillakweek 2008

          Thx voor de reactie bobo.
          Kzal er direct werk van maken maar eerst nog even m'n joint oproken

          Greatz.

          Comment

          • yrrab
            Wicked Stoner
            • May 2008
            • 200

            #110
            Re: Tjeute's guerillakweek 2008

            nou dan komt ervan dat werk ook niks meer tercht

            Comment

            • janjaap
              Retired
              • May 2008
              • 216

              #111
              Re: Tjeute's guerillakweek 2008

              moet je ook iedere dag naar je guerilla spot of heb je een irigatie systeem aangelegd ?

              Comment

              • Sammy
                Son of the Bong
                MemberLucky Member
                • Mar 2008
                • 417

                #112
                Re: Tjeute's guerillakweek 2008

                Bij een guerillakweek staat de plant in open grond, waar veel meer water in de grond zit, dus zoiezo niet elke dag water geven. Hooguit als het 2 weken achterelkaar bloedheet is. Nja beetje overdreven Maar you get the point.

                De plant heeft ook veel diepere wortels dan en kan beter en meer water opnemen.

                Comment

                • tjeute
                  Chronic Stoner
                  • Apr 2008
                  • 157

                  #113
                  Re: Tjeute's guerillakweek 2008

                  De plant stond in een pot in de tuin, dus het was geen guerillaplant..

                  Greatz.

                  Comment

                  • tjeute
                    Chronic Stoner
                    • Apr 2008
                    • 157

                    #114
                    Re: Tjeute's guerillakweek 2008

                    Even een overzicht van wat ik nu heb staan:

                    °In de tuin:
                    -Lowryder II: 1 in de groei, 1 in bloei (nog 1week) en de andere hangt te drogen.
                    -Top 44: 3 planten.
                    -Hollands Hope: 1 plant.

                    °In de kast:
                    -Early Special: 8 stuks, ze zijn nu een goeie twee weken oud.

                    Greatz tjeute.
                    Attached Files

                    Comment

                    • bobo
                      Cronic Grower
                      • Oct 2007
                      • 3103

                      #115
                      Re: Tjeute's guerillakweek 2008

                      Ziet er netjes uit . Heb je nog geen last ondervonden van je witte schijfjes ? Ik zie dat ze er nog steeds zijn.

                      Grtz

                      Comment

                      • tjeute
                        Chronic Stoner
                        • Apr 2008
                        • 157

                        #116
                        Re: Tjeute's guerillakweek 2008

                        Nee nog niets, die witte schijfjes doen het goed

                        By the way, gelukkige verjaardag man! Zag het nog maar juist. Maak er een highe dag van

                        Greatz tjeute.

                        Comment

                        • jeanke
                          Retired
                          • May 2008
                          • 71

                          #117
                          Re: Tjeute's guerillakweek 2008

                          waarom die witte schijfjes ?

                          Comment

                          • bobo
                            Cronic Grower
                            • Oct 2007
                            • 3103

                            #118
                            Re: Tjeute's guerillakweek 2008

                            Lees even deze tread vanaf pagina 1 en het zal je duidelijk worden .

                            Grtz

                            Comment

                            • tjeute
                              Chronic Stoner
                              • Apr 2008
                              • 157

                              #119
                              Re: Tjeute's guerillakweek 2008

                              Mijn kleinste lowryder begint nu ook wat rot te vertonen maar kzal hem zo lang mogelijk laten staan.
                              De rotte plekjes worden er natuurlijk uit geknipt .

                              De andere plantjes in de tuin beginnen nu echt een scheut te krijgen. Kzal er eens foto's moeten van maken.

                              Greatz tjeute.

                              Comment

                              • topsy
                                Ultra Stoner
                                • May 2008
                                • 123

                                #120
                                Re: Tjeute's guerillakweek 2008

                                mooie plantjes man!!!
                                al die lowryders, de volgende zaadjes dat ik bestel zullen zeker ook lowriders bijzitten
                                die liliputters zijn echt wel de moeite!!!
                                sneeuw is trouwens geen probleem voor de cannabisplant Siberië (waar één van de voorvaderen van de lowryder vandaan komt) en Himalaya (waar volgens sommigen alle cannabisplanten oorspronkelijk vandaan komen)
                                thc is dan ook niets anders dan zonnecrème en antivries bijeen: waar de planten oorspronkelijk vandaan komen (Himalaya en gebieden er rond) is het overdag zeer warm, zo warm dat de thc als het ware smelt, over de toppen loopt en ze zo beschermd tegen uitdroging. Snachts is het er zeer koud en kan het zelfs vriezen zodat de thc als het ware een pantser rond de toppen vormt en ze beschermd tegen de kou (en dus ook uitdroging). Vandaar die harsrijke planten uit afghanistan enzo.
                                peace

                                Comment

                                Bezig...