Mijn Skunk Vraagen en Foto's

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Honestus
    Retired
    • Apr 2008
    • 31

    #1

    Mijn Skunk Vraagen en Foto's

    Korting op 420shop
    Hallo,
    Ik ben totaal nieuw met het laten groeien van wiet planten.
    En ik heb een paar dingen gekocht (zie foto's). Ik doe alles stap voor stap
    en probeer er een mooi verslag van te maken. Daarvoor heb ik ook nog wel een beetje hulp nodig en wilde vragen of andere mij daar misschien mee konden helpen....?
    Heeft iemand tips hoe ik een mooie gezonde leuke grappige wiet plant kan maken?

    grtjs
    Klijne nieuwe dingentjes
    5/5 van de zaden zijn nu opengegaan
    Attached Files
  • bobo
    Cronic Grower
    • Oct 2007
    • 3103

    #2
    Re: Mijn Skunk Vraagen en Foto's

    Hey, netjes . dus je gaat aan de voeding te zien aarde als medium gebruiken, welke had je in gedachten ? Vraag 1 , ja soms zijn we hier rapper dan het licht, maar kan ook andersom zijn .

    Stel je even voor in de member-introduction.html bij de andere cannabis vrienden .
    En vergeet zeker niet ons Cannazine te lezen cannabis-forum-magazine-f73.html hier staat ook veel info in die je niet terug vind op het forum.

    Grtz

    Comment

    • Honestus
      Retired
      • Apr 2008
      • 31

      #3
      Re: Mijn Skunk Vraagen en Foto's

      Ik wou het buiten laten groeien.
      ik heb potten van 20L gekocht.
      heb nog geen potgrond gehaald.
      ik was van plan om morgen naar de growshop te gaan.
      en daar speciale mix te halen.
      maar na het lezen van deze form's zit ik er ook over te denken om bobo's
      mix te gebruiken.
      wat is jullie advies

      Comment

      • okiwiet
        Son of the Bong
        MemberLucky Member
        • Jan 2008
        • 435

        #4
        Re: Mijn Skunk Vraagen en Foto's

        bobo's mix zal je heel goed doen
        succes met je kweekje.

        en welkom btw

        grtz
        a friend with weed, is a friend indeed. zegge ze altijd maar das toch te zien zenne

        Comment

        • Honestus
          Retired
          • Apr 2008
          • 31

          #5
          Re: Mijn Skunk Vraagen en Foto's

          Alle zaadjes zijn nu uit gekomen, en er zit een mooi stukje aan.
          En in de morgen ga ik bobo's mix halen
          Ik ga ze morgen in poten doen
          Ik zal er morgen foto's van maken er er op zeten
          dan zet ik de poten voor het raam.
          Dan krijgen ze zon licht.

          Comment

          • daniel62638
            Retired
            • Mar 2008
            • 184

            #6
            Re: Mijn Skunk Vraagen en Foto's

            Skunk gekocht, leuke keuze goed soortje, maar naar mijn mening ruikt hij teveel verder okay, als beginner,
            Ik ben als beginner aan de Afgan seeds gegaan en groeien al mooi

            Veel succes met je kweek, en foto's

            Greets

            Comment

            • Honestus
              Retired
              • Apr 2008
              • 31

              #7
              Re: Mijn Skunk Vraagen en Foto's

              Oorspronkelijk geplaatst door daniel62638
              Skunk gekocht, leuke keuze goed soortje, maar naar mijn mening ruikt hij teveel verder okay, als beginner,
              mmm woord leuk voor de buuren
              Attached Files

              Comment

              • Honestus
                Retired
                • Apr 2008
                • 31

                #8
                Re: Mijn Skunk Vraagen en Foto's

                Ik heb weer een paar foto's voor jullie
                De growshop was dicht waar ik mijn grond wou halen dus heb intratuin grond gehaald
                dit staat er op
                Jppfdnestamdde;em: Tuinturf Turstrooisel,
                Kokosveze;, kalk En meststoffen

                pH (H20) (Methode EN 13037) 5,2- 6,2 Ik dacht dat dat de goeie graaden was

                Hoeveelhijd toegevoegde mestsof samengestelde meststof 14-5-18 0,5KG/m3

                stekgrond zag ik niet
                Attached Files

                Comment

                • Sammy
                  Son of the Bong
                  MemberLucky Member
                  • Mar 2008
                  • 417

                  #9
                  Re: Mijn Skunk Vraagen en Foto's

                  Je worteltjes waren al wat aan de lange kant, volgende keer iets eerder in de grond doen. Maar het zal wel geen grote gevolgen hebben op je plant (hoop ik ).

                  Comment

                  • Honestus
                    Retired
                    • Apr 2008
                    • 31

                    #10
                    Re: Mijn Skunk Vraagen en Foto's

                    ja ik wou het eiglijk al gisteren doen maar da ging niet met grond halen
                    had er wel op gehoopt op de grond gistre maar ja

                    Comment

                    • bobo
                      Cronic Grower
                      • Oct 2007
                      • 3103

                      #11
                      Re: Mijn Skunk Vraagen en Foto's

                      Een tip zeef de potgrond de volgende keer door middel van een keukenzeef en plant daar dan je ontkiemde zaadjes in, deze aarde is dan nog wat losser van structuur en kan het kiempje makkelijk de weg naar boven vinden zonder gehinderd te worden door grote brokken potgrond.

                      Grtz

                      Comment

                      • Honestus
                        Retired
                        • Apr 2008
                        • 31

                        #12
                        Re: Mijn Skunk Vraagen en Foto's

                        Ik heb de grond in de potjes eerst redlijk geschud zo dat het loser was en total niets aangedrukt zo dat de grond redlijk los zit

                        Comment

                        • bobo
                          Cronic Grower
                          • Oct 2007
                          • 3103

                          #13
                          Re: Mijn Skunk Vraagen en Foto's

                          Mooi zo Honestus, half werk is geen werk en je zal beloond worden naar werken .

                          Grtz

                          Comment

                          • Smokey
                            Ultra Grower
                            MemberLucky Member
                            • Oct 2007
                            • 2488

                            #14
                            Re: Mijn Skunk Vraagen en Foto's

                            haha, bobo met zijn uitspraken .

                            @Honestus

                            Wat een lange slierten hebben ze al.
                            Nu is het afwachten geblazen, succes .


                            Peace

                            Comment

                            • timtum
                              Retired
                              • Apr 2008
                              • 3

                              #15
                              Re: Mijn Skunk Vraagen en Foto's

                              heeeej maatjee!!!!
                              ziet er allemaal goed uit kerel..
                              kom van de week nog ff langs!
                              en zal me morgen ook ff voorstellen!!

                              Greetzzz Timm

                              Comment

                              Bezig...