Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

mijn buite plantjes denk een haze soort

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    mijn buite plantjes denk een haze soort

    Korting op 420shop
    hoy ik ben steven. Hier fotoreportage van mijn planjes dit jaar anno 2009 weet ni juist welke soort maar denk een haze soort heb ze de eerst maand in potten in de veranda gezet ,dan lekker buiten in volle grond . Heb ik wel stukje van mijn terras voor moeten openleggen staan ze er ni mooi bij mijn fiere dames had ik het geweten had ik ze best meer ruimte mogen geven weet ik dus voor 2010 [QUOTE] zie ze eens genieten van het zonnetje groeien echt als kool ni te geloven Bij mij de eerst keer da ze zo groot worden ! Had er de zomer van 2008 ook eentje gezet om te proberen. Was een kleine soort K2 denk ik en was wa teleurgesteld daarom dit jaar 4 echt te gek groeien bijna 5 cm per dag heb ze niets van extra voeding gegeven,dacht dat proef je toch liever puur natuur zolang ik geen nare ziektes krijg of ernstige tekorten zie,doe ik niets dan water geven mooi toch moet je eens kijken wat een struiken dat gaat knallen worden mijn dames staan nu mooi in bloei en ze zijn 3m en 35cm geworden Echt wietbomen zijn het geworden heb aan de binnekant alles mooi weggeknipt ! Waar geen zonlicht komt,groeit toch niets,kan ze al haar voeding in de voorste takken steken moet je is kijken hoeveel bloemetjes ze heeft,ik begin ze ni te tellen want het zijn er VEEL zo dit is het nu nog knippen drogen en OPSMOREN ben benieuwd wat medehobbykwekers ervan vinden m.v.g Greensteven
    Last edited by greensteven; 17 October 2009, 13:12.

    #2
    Re: mijn buite plantjes denk een haze soort

    sjowww dan die zijn echt heeel moooi ......mijn complimentjes hoor -.....

    Comment


      #3
      Re: mijn buite plantjes denk een haze soort

      Hey die zien er heerlijk uit man, wel nog effe wachten om te oogsten he het ziet er naar uit dat ze nog effe mogen staan
      Q. If there are two potheads in the back of a car, then who is driving?

      A. The cop!

      Comment


        #4
        Re: mijn buite plantjes denk een haze soort

        yo

        da ziet er bangelijk geschift uit

        mocht ik grotere tuin hebben, kzet mijn hof vol om direct een haag te vormen

        enjoy your weed

        Comment


          #5
          Re: mijn buite plantjes denk een haze soort



          holy crap!!

          wat een bomen !!

          werkelijk waar prachtig

          ben een beetje jaloers...........

          maar aan de andere kant ook een beetje blij...................................

          ....................dat ik ze niet hoef te knippen

          veel plezier met het opstoken van je gigadames
          I like ladies with big buds !!

          Comment


            #6
            Re: mijn buite plantjes denk een haze soort

            echt he denk da ik een klein legertje vrienden ga vragen om mij te helpen

            Comment


              #7
              Re: mijn buite plantjes denk een haze soort

              blijft een hobby he,enkel voor mezelf moet me de buren ook een beetje rekening houden als ik elk jaar zonder last wat wil planten. Deze zijn een beetje te maar ja kon ze moeilijk omhakken omdat ze zo groot werden

              Comment


                #8
                Re: mijn buite plantjes denk een haze soort

                zoooooo dat zijn flinke bomen man ziet er wel leuk uit
                zal aardig wat vanaf komen..veel plezier eraan man
                pick it, pack it, fire it up, come along...

                Comment


                  #9
                  Re: mijn buite plantjes denk een haze soort

                  damn, nooit gedacht dat planten zo groot kunnen worden???
                  puur natuur?
                  Dan vraag ik me af wat voor voedingsstoffen er in u grond steekt? damn!!

                  Als je geoogst hebt, heb je dan voldoende plaats om te laten drogen? of ga je huis dan 3 weekjes een oerwoud zijn
                  Ik vraag me tevens af hoe je ng in je tuin geraakt

                  ng een voordeel! met je planten zullen ze toch moeilijk gaan lopen , ze zouden niet ver geraken!!!
                  succes ng en dit volg ik!
                  Last edited by evel_smoker; 16 October 2009, 22:56.

                  Comment

                  Bezig...
                  X