hoy ik ben steven. Hier fotoreportage van mijn planjes dit jaar anno 2009 weet ni juist welke soort maar denk een haze soort 
heb ze de eerst maand in potten in de veranda gezet ,dan lekker buiten in volle grond . Heb ik wel stukje van mijn terras voor moeten openleggen
staan ze er ni mooi bij mijn fiere dames 

had ik het geweten had ik ze best meer ruimte mogen geven
weet ik dus voor 2010 [QUOTE]
zie ze eens genieten van het zonnetje
groeien echt als kool ni te geloven
Bij mij de eerst keer da ze zo groot worden ! Had er de zomer van 2008 ook eentje gezet om te proberen. Was een kleine soort K2 denk ik en was wa teleurgesteld daarom dit jaar 4 
echt te gek
groeien bijna 5 cm per dag
heb ze niets van extra voeding gegeven,dacht dat proef je toch liever puur natuur
zolang ik geen nare ziektes krijg of ernstige tekorten zie,doe ik niets dan water geven
mooi toch

moet je eens kijken wat een struiken
dat gaat knallen worden
mijn dames staan nu mooi in bloei en ze zijn 3m en 35cm geworden
Echt wietbomen zijn het geworden
heb aan de binnekant alles mooi weggeknipt ! Waar geen zonlicht komt,groeit toch niets,kan ze al haar voeding in de voorste takken steken

moet je is kijken hoeveel bloemetjes ze heeft,ik begin ze ni te tellen want het zijn er VEEL
zo dit is het nu nog knippen drogen en OPSMOREN
ben benieuwd wat medehobbykwekers ervan vinden m.v.g Greensteven

heb ze de eerst maand in potten in de veranda gezet ,dan lekker buiten in volle grond . Heb ik wel stukje van mijn terras voor moeten openleggen
staan ze er ni mooi bij mijn fiere dames 

had ik het geweten had ik ze best meer ruimte mogen geven
zie ze eens genieten van het zonnetje
echt te gek
mooi toch 
moet je eens kijken wat een struiken
dat gaat knallen worden
mijn dames staan nu mooi in bloei en ze zijn 3m en 35cm geworden
heb aan de binnekant alles mooi weggeknipt ! Waar geen zonlicht komt,groeit toch niets,kan ze al haar voeding in de voorste takken steken 

moet je is kijken hoeveel bloemetjes ze heeft,ik begin ze ni te tellen want het zijn er VEEL
ben benieuwd wat medehobbykwekers ervan vinden m.v.g Greensteven

Comment