Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Eerste plantjes (buiten)

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Eerste plantjes (buiten)

    Korting op 420shop
    Ola,

    Zoals in mijn intro gezegd dat ik geen ervaring heb met kweken en ik heb in juli 5 stekjes gekregen. Ik weet niet welke soort, maar zal hier een paar fotootjes posten. Mij werd toen verteld dat ze wel 2 meter hoog en 4 meter breed konden worden, dus dat moet volgend jaar zeker het geval worden

    Ik weet ook niet of ze oogstrijp zijn, maar er is 2 keer nachtvorst overheen gegaan...

    Dus...

    als iemand zijn ervaren licht erover kan schijnen en me misschien wat tips kan geven, zou dat erg fijn zijn.
    Attached Files
    Smoke 'm if you got 'm

    #2
    Re: Eerste plantjes (buiten)

    die zou ik maar knippen lijkt wel toprot tussen te zitten

    Comment


      #3
      Re: Eerste plantjes (buiten)

      Ah, ok
      Moet wel zeggen dat de foto's wat onscherp zijn.
      Kunnen deze nu nog gerookt worden?
      Smoke 'm if you got 'm

      Comment


        #4
        Re: Eerste plantjes (buiten)

        Foto 1,2,3 & 5 hebben allen toprot.
        Direct wegknippen en voorzichtig zijn dat je geen andere planten/toppen besmet.
        Er zijn mensen hier op het forum die ze watercuren, wellicht kan je er iets mee?

        Comment


          #5
          Re: Eerste plantjes (buiten)

          Oorspronkelijk geplaatst door jsqs View Post
          Ah, ok
          Moet wel zeggen dat de foto's wat onscherp zijn.
          Kunnen deze nu nog gerookt worden?
          ja dat kan
          de toppen dan onderwater zetten iedere dag het water verversen dat doe je dan 7 dagen lang en dan goed stevig afdrogen
          dit heet watercuring
          op het forum vind je er wel meer info over

          Comment


            #6
            Re: Eerste plantjes (buiten)

            Dus direct knippen die handel... en in het water gooien
            Smoke 'm if you got 'm

            Comment


              #7
              Re: Eerste plantjes (buiten)

              Iemand trouwens enig idee welke soort dit zou kunnen zijn?
              Smoke 'm if you got 'm

              Comment


                #8
                Re: Eerste plantjes (buiten)

                Heb je een overzicht foto, wellicht dat er iemand is die je plant herkend?

                Comment


                  #9
                  Re: Eerste plantjes (buiten)

                  Jammer dat de foto's niet zo heel duidelijk zijn want ik denk niet dat het budrot is als de verkleuring alleen maar boven op de top is het normaal ,bij mij elk buitenkweek zal wel aan de temperatuur liggen
                  Zal morgen ff een foto maken van een topje kun je zien dat het bij mij het zelfde is en dat is echt geen rot

                  Comment


                    #10
                    Re: Eerste plantjes (buiten)

                    Ja, ik weet het echt niet, volgens mij is het alleen de bovenkant, maar op de foto zien ze er veel bruiner/grijzer uit dan in het zonnetje...

                    Ik zal zo nog wat fotootjes maken met de flitser...

                    Maar zal ik nu gaan knippen of niet, want dan hang ik ze vanavond nog op de zolder te drogen...
                    Attached Files
                    Smoke 'm if you got 'm

                    Comment


                      #11
                      Re: Eerste plantjes (buiten)

                      ik zie op de derde foto nog best veel witte haartjes ,je moet pas oogsten als de haartjes voor 80 % bruin zijn anders haal je niet de volle potentie van je plant

                      Comment


                        #12
                        Re: Eerste plantjes (buiten)

                        vandaag omgehakt ze was zover milky cloudy
                        Attached Files

                        Comment


                          #13
                          Re: Eerste plantjes (buiten)

                          Oorspronkelijk geplaatst door devils haze View Post
                          die zou ik maar knippen lijkt wel toprot tussen te zitten
                          ik zie geen budrot,alleen n top die paars verkleurt door de kou
                          budrot ,geeft grijze toppen die uit elkaar vallen als je er aankomt ,ook laat t blad in je top dan heel gemakkelijk los.
                          kom je dit nu tegen ,en je plant moet nog even bloeien knip je alles wat verkleurt is weg,en controleer je dagelijks op rot,zo kun je de tijd een beetje rekken
                          grtz

                          Comment


                            #14
                            Re: Eerste plantjes (buiten)

                            Ok, blij da'k nog nie alles geknipt heb ... 1 klein plantje... stevige toppen
                            alleen de bovenste haartjes zijn inderdaad wat paars bruinig. Ik heb geen grijze kleur erin kunnen ontdekken, behalve dan van het spinnetje die enorm high in de plant zijn web aan het bouwen was..

                            Moet ik ze nu voorzien van een afdakje tegen de regen?
                            Smoke 'm if you got 'm

                            Comment


                              #15
                              Re: Eerste plantjes (buiten)

                              als je die voor je dames kunt maken zouden ze dat zeer op prijs stellen,wanneer t regent.
                              je zou eigenlijk een s je trichomen moeten checken,dan kun je ongeveer zien hoe lang ze nog moeten staan(even de search knop gebruiken)
                              de komende week word het weer niet zo heel slecht en zou t zonde zijn als ze toch al ver uitgebloeid zijn,om dan nog een afdakje te maken.die energie kun je straks dan beter in t knippen steken.
                              grtz

                              Comment

                              Bezig...
                              X