Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Eerste plantjes (buiten)

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: Eerste plantjes (buiten)

    he jsqs gelukkig ben je nog niet aan het knippen zou zonde zijn als ze nog niet klaar is
    sucses ermee zal een leuk rokertje worden
    afdakje is niet nodig en beetje wind blaast ze zo weer droog ,kweek altijd buiten en heb bijna geen last van toprot

    Comment


      #17
      Re: Eerste plantjes (buiten)

      idd, ik zie ook geen toprot, 2 planten van mij hebben nu ook paarse bladen door de kou, deze moeten wel nog eventjes... 3weken ofzo

      men andere 2 planten zijn ver klaar, 1 woensdag of vrijdag... ben aan het wachten tot ik de bruine trichomen kan zien, en 1 andere denk ik ng een kleine 2weken dus deze zullen wel mooi kunnen afbloeien, die andere 2moeten geluk hebben met het weer

      Comment


        #19
        Re: Eerste plantjes (buiten)

        mij lijken voor zover zichtbaar de trichomen nu milky,zal dus niet lang meer duren.als je plant nog gewoon mooi gezond is zou ik haar nog even laten staan.
        grtz

        Comment


          #20
          Re: Eerste plantjes (buiten)

          Hey hallo,

          Markster, bedankt voor je raad.

          Net nog even wat foto's gemaakt en heb nu bij de kleinste plant toprot ontdekt... denk ik... Ik heb voor de zekerheid de rotte plekken eruit geknipt.

          Kan iemand dit bevestigen?
          Attached Files
          Smoke 'm if you got 'm

          Comment


            #21
            Re: Eerste plantjes (buiten)

            Hier nog een fotootje van de top die ik heb weggeknipt en ontdaan van de meeste blaadjes...

            Ik heb trouwens ook geen idee hoe ik ze moet knippen, dus ik doe maar wat...
            Attached Files
            Smoke 'm if you got 'm

            Comment


              #22
              Re: Eerste plantjes (buiten)

              op de vierde foto ziet er idd verdacht uit,gewoon goed wegknippen,beter te veel dan te weinig.de schone wiet die je dan over houd zal je vast kunnen drogen ,om zo t effect en de smaak eens te proberen.

              Comment


                #23
                Re: Eerste plantjes (buiten)

                Hey Markster,
                Dat mag jij voor mij doen .. ik en mijn vriendin roken niet
                In alle eerlijkheid, Het is gewoon harstikke leuk om te doen, ik vind het supermooie planten. En nu het tegen oogsten aanloopt, krijg ik helemaal de koorts en wil het gewoon goed afronden. Helemaal gaaf vind ik die plantjes van Oblivion echt super! Dat wil ik volgend jaar ook, mijn tuin helemaal vol...
                (beetje provoceren, grenzen opzoeken en proberen te verleggen... op naar 100% legaal!!!!)

                Ik ga zo nog even kijken en knippen.. desnoods knip ik de hele plant weg. De overige 3 zijn ongeveer een meter hoog en zien er goed en gezond uit
                Smoke 'm if you got 'm

                Comment


                  #24
                  Re: Eerste plantjes (buiten)

                  Ze beginnen nu allemaal verschijnselen van toprot (bruine blaadjes) te vertonen. Dus ik denk dat ik dit weekend alles maar knip..
                  Smoke 'm if you got 'm

                  Comment


                    #25
                    Re: Eerste plantjes (buiten)

                    Laatse foto nog ? ikke wil effe kijken
                    God was never on your side..

                    Comment


                      #26
                      Re: Eerste plantjes (buiten)

                      Nou, hierbij, wat ik denk de foto's met toprot.

                      Tevens wat leuke foto's van toppen die er nog wel prachtig bij staan.

                      Iemand trouwens nog enig idee welke soort het is? Is het Indica of Sativa?
                      Attached Files
                      Smoke 'm if you got 'm

                      Comment


                        #27
                        Re: Eerste plantjes (buiten)

                        nette toppen hoor

                        Comment


                          #28
                          Re: Eerste plantjes (buiten)

                          Als ik je foto's zo bekijk zie ik geen rot. Alleen een paarsbruine verkleuring, die best bij je plant kan horen daar jij niet weet welke soort het is.

                          Toprot kun je herkennen aan stoffige (licht)bruin/goudkleurige blaadjes. Tevens gaan de bladeren rond de top vergelen en verwelken.
                          Je kunt de blaadjes en bloemen zonder probleem uit de top trekken.

                          In mijn optiek heb je een paar prachtige toppen, lekker rokertje gaan ze worden.
                          Je mag mij wel een sample opsturen

                          vale.

                          Comment


                            #29
                            Re: Eerste plantjes (buiten)

                            Is goed.. zal ik het per post opsturen of denk je dat het dan niet aankomt als een snuggere postbode zijn neus gebruikt...

                            Trouwens.. ons huisje is plusminus 100m2... 1 top in een doosje gedaan voor de nacht en de volgende ochtend ruikt heel mijn huis naar wiet, wat ruikt die sterk... is ongelooflijk... lekker man... Ik denk dat ik er pot-pourri van maak en op de wc zet
                            Smoke 'm if you got 'm

                            Comment


                              #30
                              Re: Eerste plantjes (buiten)

                              Lekkere pot-pourri Is niks beters als de pure natuur!

                              Sommige soorten ruiken als een grote, de mijne drogen in de garage en daar ruikt het naar een grasdrogerij. Langzamerhand komt er een andere ondertoon bij, die ruikt beter!

                              In de hoop dat een post-bode altijd een verstopte griepneus heeft, gaat dat goed komen

                              vale.

                              Comment

                              Bezig...
                              X