Methos' SwissSimone

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • yrrab
    Wicked Stoner
    • May 2008
    • 200

    #16
    Re: Methos' SwissSimone

    ik denk van niet want dan zou toch elke plant of boom of gras daar last van hebben dat na de regen alles verbrand als de zon erop schijnt

    Comment

    • Methos
      Bong Master
      MemberLucky Member
      • Apr 2008
      • 322

      #17
      Re: Methos' SwissSimone

      ja een beetje lens-effect denk ik.

      hmm... slecht nieuws

      ik denk dat ik beginselen van meeldauw heb ontdekt, op BEIDE planten.

      vorig jaar had ik daar ook last van, al was de enige overblijvende plant een manneke :/

      behandelen zal dus vrijwel onmogelijk zijn vrees ik. Zullen die planten daarmee kunnen afbloeien? Je kan het trouwens al zien op de vorige foto's denk ik
      >>> LR2 mini-kweekje<<<

      Comment

      • Smokey
        Ultra Grower
        MemberLucky Member
        • Oct 2007
        • 2488

        #18
        Re: Methos' SwissSimone

        Als dat meeldauw is dan hebben mijn planten het al zwaar te pakken .
        Achja. Als ze het niet halen het zij zo, ik ben en blijf toch een binnenkweker sinds ik geen fatsoenlijke buitenplaats heb.

        Hoop voor je dat het geen meeldauw is



        Peace

        Comment

        • Methos
          Bong Master
          MemberLucky Member
          • Apr 2008
          • 322

          #19
          Re: Methos' SwissSimone

          2 eerste fotos zijn eerste plantje, heeft blijkbaar nog altijd grote achterstand, de slakken zitten er weer aan -.- zal nog wat korreltjes strooien.

          foto's 2 & 5 (beide planten) => IS DIT MEELDAUW?? maar ik vrees dat ik het antwoord al weet :/ Zoja: bestaan een middeltjes die werken bij wekelijks - 2 -wekelijks gebruik?

          >>> LR2 mini-kweekje<<<

          Comment

          • Methos
            Bong Master
            MemberLucky Member
            • Apr 2008
            • 322

            #20
            Re: Methos' SwissSimone

            ok, ben rap naar den aveve geweest en heb daar sulphon gekocht van ecostyle (7,5€ maar)


            iemand ervaring met dit product? ik heb ze alvast al eens behandeld

            http://ecostylebvba.tsjil-projects.nl/s ... t=1&id=113
            >>> LR2 mini-kweekje<<<

            Comment

            • Guest's Avatar

              #21
              Re: Methos' SwissSimone

              Keurig verslag Methos
              Dat verdient zeker pluimen. Click and go photo's

              Ziet er goed uit!
              Goe bezig man!

              Van je voeding weet ik niet.
              Persoonlijk voel ik me veiliger bij erkende "dealers". (qua voeding in water dan he, plagron, hesi, bio canna, ..)

              Comment

              • Methos
                Bong Master
                MemberLucky Member
                • Apr 2008
                • 322

                #22
                Re: Methos' SwissSimone

                Oorspronkelijk geplaatst door Leffe
                Keurig verslag Methos
                Dat verdient zeker pluimen. Click and go photo's

                Ziet er goed uit!
                Goe bezig man!

                Van je voeding weet ik niet.
                Persoonlijk voel ik me veiliger bij erkende "dealers". (qua voeding in water dan he, plagron, hesi, bio canna, ..)
                't is geen voeding, 't is meeldauw bestrijding
                >>> LR2 mini-kweekje<<<

                Comment

                • Smokey
                  Ultra Grower
                  MemberLucky Member
                  • Oct 2007
                  • 2488

                  #23
                  Re: Methos' SwissSimone

                  Ze zijn weer een pak gegroeit, gaat wel lekker he?
                  Ik hoop dat het geen meeldauw is want dan heb ik het ook, heb ook een paar bladeren die volstaan met zo een gele vlekskes.

                  Kzal ook eens naar den aveve moeten gaan,

                  Peace

                  Comment

                  • Methos
                    Bong Master
                    MemberLucky Member
                    • Apr 2008
                    • 322

                    #24
                    Re: Methos' SwissSimone


                    't is niet het geel die gevaarlijk is, 't is het wit hier zie je het goed, die hele kleine vlekjes zijn meeldauw
                    >>> LR2 mini-kweekje<<<

                    Comment

                    • Smokey
                      Ultra Grower
                      MemberLucky Member
                      • Oct 2007
                      • 2488

                      #25
                      Re: Methos' SwissSimone

                      De bladjes die half opgegeten waren of er zo uitzagen heb ik eraf gehaalt.



                      Peace

                      Comment

                      • zion
                        Advanced Grower
                        • Feb 2008
                        • 1056

                        #26
                        Re: Methos' SwissSimone

                        Ecostyle is een goe merk. Ik ken een paar mensen die producten gebruiken van Eco.
                        Hopelijk gaat die vieze meeldauw weg.

                        Greetz,
                        zion

                        Comment

                        • Methos
                          Bong Master
                          MemberLucky Member
                          • Apr 2008
                          • 322

                          #27
                          Re: Methos' SwissSimone

                          mja dus toch :p
                          >>> LR2 mini-kweekje<<<

                          Comment

                          • Methos
                            Bong Master
                            MemberLucky Member
                            • Apr 2008
                            • 322

                            #28
                            Re: Methos' SwissSimone

                            kan mij iemand vertellen of dit echte of valse meeldauw is??

                            de ene is namelijk een schimmel en het andere niet. Daarvoor niet minder schadelijk... maar wel een ander bestrijdingsproduct nodig.


                            grtz
                            >>> LR2 mini-kweekje<<<

                            Comment

                            • Methos
                              Bong Master
                              MemberLucky Member
                              • Apr 2008
                              • 322

                              #29
                              Re: Methos' SwissSimone


                              die Sulphon doet precies goed zn werk, heb nu juist nog eens gespoten, schimmel lijkt verminderd en breidt bijna niet uit ^^ kwaliteit van de foto's zijn wat minder het begon al donker te worden

                              het traagste plantje begint zich nu blijkbaar ook te activeren ik was wel verwonderd van de vooruitgang, in maar 4 dagen

                              grtz
                              >>> LR2 mini-kweekje<<<

                              Comment

                              • bobo
                                Cronic Grower
                                • Oct 2007
                                • 3103

                                #30
                                Re: Methos' SwissSimone

                                Zien er mooi uit je planten waarschijnlijk in het begin paar rupsen en slakken gevreten aan je plant maar alles ok nu . succes

                                Ik ken maar één doeltreffend middel tegen meeldauw en is supervit, roeit het niet uit maar laat de plant zich van binnen naar buiten toe versterken en geeft het zo minder kans om uit te breiden.

                                Je kan het natuurlijk dagelijks zelf verwijderen door het blad tussen twee zachte vochtige doekjes mooi te maken. En zo beheers je ook de meeldauw. Op deze manier ga je hem ook niet uitroeien maar wel de baas blijven en niets van schade aan je planten ondervinden



                                Superactief concentraat van 25 stimulerende vitale stoffen.

                                Hesi SuperVit is een geconcentreerde mix van vitaminen en aminozuren, die direct in de stofwisseling van de planten ingrijpt en de conditie zichtbaar verbetert. Dit resulteert in een sterkere groei en een rijkere bloei.

                                Super Vit is voor alle planten en voor alle toepassingen geschikt.

                                - Versterkt de bloem- en harsvorming
                                - Activeert de bloei- en groeihormonen
                                - Meer lichtopname en versneld transport in de plant, meer stofwisseling, kortom: gezondere planten en

                                een betere oogst!

                                HOE KAN DAT?

                                De 15 vitaminen en 10 aminozuren van Super Vit spelen allemaal een grote rol in de stofwisseling van de planten. Principieel maken de planten alle benodigde stoffen zelf aan vanuit de anorganische voedingszouten. Geeft men de plant deze vitale stoffen in een kant-en-klare vorm kan de plant de aanmaakprocedure overslaan en spaart zo tijd en energie. Deze extra energie gaat de plant gebruiken voor een bijzonder intensieve bloei en een krachtige groei tijdens de gehele periode.

                                DOSERING:

                                1druppel op 4,5 liter gietwater 10 ml Super Vit is voldoende voor de aanmaak van 650 liter water.

                                Super Vit wordt tijdens de gehele groei- en bloeiperiode regelmatig toegediend. Super Vit in het gietwater geven of sproeien.

                                Als je dit leest zou je denken wat heeft dat met meeldauw te maken maar het product maakt je plant resistent er tegen. Een eigenschap dat door mij en paar colegas ondervonden zijn.

                                Grtz

                                Comment

                                Bezig...