Methos' SwissSimone

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • emiel_s
    Grower
    MemberLucky Member
    • May 2008
    • 694

    #106
    Re: Methos' SwissSimone

    dat word een luchtig wietje nee grapje je zou eingelijk een netjes er om heen moeten plaatsen dus echt van dat fijne net
    Schutto In tha house

    Comment

    • Guest's Avatar

      #107
      Re: Methos' SwissSimone

      Ik heb het es gevraagd op een algemeen tuinforum... Daar weten ze echt bijna alles van insecten en bladschades. Ik zal het antwoord doorquoten zodra het er is Methos.
      Kwestie van op zeker te spelen he

      Comment

      • Methos
        Bong Master
        MemberLucky Member
        • Apr 2008
        • 322

        #108
        Re: Methos' SwissSimone

        hehe, thx leffe
        >>> LR2 mini-kweekje<<<

        Comment

        • Guest's Avatar

          #109
          Re: Methos' SwissSimone

          k krijg al als antwoord bladmineerder, maar als we die schadefoto's voor de hand nemen is het eigenlijk helemaal niet soortgelijk.
          Bladmineerders graven gangen in de bladeren, hier ist meer gaten.

          schade van bladmineerder:

          Comment

          • Methos
            Bong Master
            MemberLucky Member
            • Apr 2008
            • 322

            #110
            Re: Methos' SwissSimone

            hmm...

            ik denk toch wel dat het wantsen zijn. het zijn echt allemaal afzonderlijke gaatjes...

            toch bedankt voor de moeite
            >>> LR2 mini-kweekje<<<

            Comment

            • gooner2007
              Ultra Stoner
              • Jun 2008
              • 120

              #111
              Re: Methos' SwissSimone

              zijn u zwatsen of hoe het ook mag noemen ondertussen weg? ik ben van het spint vanaf, men bladeren zijn clean.

              heb vandaag een plant herplant en had het beter niet gedaan, 2 grote bladeren afgebroken en de plant heeft nu wat minder steun gekregen ( niet echt slim om dat te doen )

              maar het zal wel goedkomen

              Comment

              • Methos
                Bong Master
                MemberLucky Member
                • Apr 2008
                • 322

                #112
                Re: Methos' SwissSimone

                bah die wantsen komen en gaan denk ik, maar van spint ben ik tijdelijk vanaf.

                maar natuurlijk is er nu een veel erger probleem -.-

                een van de zijtakken is gebarsten, met een stuk van de stam... door de sterke wind.

                heb nu wat van die bruine tape errond gedaan in de hoop dat het zich stevig houdt... soit we zien wel wat er gebeurt.

                ik heb ALTIJD F*CKING TEGENSLAG.

                pft

                grtz
                >>> LR2 mini-kweekje<<<

                Comment

                • ashdra
                  Banned
                  • Aug 2008
                  • 326

                  #113
                  Re: Methos' SwissSimone

                  ik heb dat ook, in mindere mate dan jij gelukkig. Die gaatjes in het blad.

                  ik vermoed dat het komt door deze gangsters..:
                  Rododendroncicade

                  Comment

                  • gooner2007
                    Ultra Stoner
                    • Jun 2008
                    • 120

                    #114
                    Re: Methos' SwissSimone

                    hoelang kan een weed plant zonder water ?

                    mischien domme vraag! maar wil het gewoon weten!

                    Comment

                    • Robba
                      Senior Grower
                      MemberLucky Member
                      • May 2008
                      • 809

                      #115
                      Re: Methos' SwissSimone

                      Ligt er aan hoe groot ze is enzo denk ik.
                      Grtz

                      Comment

                      • gooner2007
                        Ultra Stoner
                        • Jun 2008
                        • 120

                        #116
                        Re: Methos' SwissSimone

                        2 maand oud , groote 1.50m in ne pot van 17 liter

                        Comment

                        • Smokey
                          Ultra Grower
                          MemberLucky Member
                          • Oct 2007
                          • 2488

                          #117
                          Re: Methos' SwissSimone

                          Een Cannabis plant kan goed tegen warmte/droogte maar je moet natuurlijk niet overdrijven.

                          Veel kwekers ( ik ook) laten hun planten soms eens een paar dagen zonder water terwijl ze het nodig hebben. Zo zouden de wortels harder gaan zoeken naar water,

                          Eens goed water geven en zeker 5-7 dagen, het regent toch af en toe in NL en BE

                          Peace

                          Comment

                          • gooner2007
                            Ultra Stoner
                            • Jun 2008
                            • 120

                            #118
                            Re: Methos' SwissSimone

                            bedankt voor de nuttige info

                            Comment

                            • Methos
                              Bong Master
                              MemberLucky Member
                              • Apr 2008
                              • 322

                              #119
                              Re: Methos' SwissSimone

                              het is weer tijd voor een kleine update;








                              Mn lowryder 2 doet het uitstekend. wel nog geen idee van het geslacht

                              zoals jullie zien heeft mn grootste plant ook te lijden gehad onder de felle wind van de voorbije dagen. Een linker zijtak heeft het half begeven en ik heb dit terug aan de stam moeten tapen. Al bij al geen ramp, maar toch wel een serieuze verzwakking. Nu alleen maar hopen dat de tape het volhoudt en alles komt wel in orde. Heb achteraf nog een soort koordje erond gedaan voor meer stevigheid. Haar stam is wel ongelooflijk, heeft wel een diameter van 6-7cm, je ziet zelfs enkele wortels uitsteken. de plant staat wel nogal scheef want ze vangt veel wind

                              mn middelmatige plant schiet volgens mij weldra in bloei, maar heeft blijkbaar ook weer wat voedingstekorten. Het blad is veel lichter van kleur dan de bladeren van de grotere plant. Wss gaan de wortels ook niet zo diep. ik heb en zal de komende dagen wat extra voeding geven in de hoop dat het wat helpt. Op het laatste blad zie je nog wat sporen van spint, maar die is volgens mij al verdwenen, zal de komende dagen nog eens spuiten voor de zekerheid

                              grtz
                              >>> LR2 mini-kweekje<<<

                              Comment

                              • Smokey
                                Ultra Grower
                                MemberLucky Member
                                • Oct 2007
                                • 2488

                                #120
                                Re: Methos' SwissSimone

                                Ziet er goed uit methos, lekker dikke stam .

                                Laat ze maar goed zuipen

                                Peace

                                Comment

                                Bezig...