Methos' SwissSimone

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • ashdra
    Banned
    • Aug 2008
    • 326

    #121
    Re: Methos' SwissSimone

    Oorspronkelijk geplaatst door gooner2007
    hoelang kan een weed plant zonder water ?

    mischien domme vraag! maar wil het gewoon weten!
    tot ie dood gaat in ieder geval..
    ligt een beetje aan je wortel gestel en het ras en hoeveel blad je hebt en of ie in een pot staat en waar die staat precies.. het is goed minder water te geven of helemaal geen water meer, voor je gaat oogsten of tussendoor, dan hopen de harsen zich op in de plant en krijg je lekkere wiet van, maar gaat wel ten koste van je bloei en groei.

    Als je ff weg bent van huis, kun je een emmer water naast je pot zetten en dan een wollen draad van de emmer naar de pot grond brengen, dat sijpeld druppelgewijs je pot in, dan kun je weken op vacantie.


    EDIT: Gelieve niet te dubbelposten.

    Methos, ze zien er toch erg goed uit hoor! voordeel van de vole grond weer.

    let ff op dat je oud blad weg haald onder op de grond. Dat kan ook spint of schimmels helpen zich te ontwikkelen. als je het blad wilt laten liggen, kun je er beter wat (pot) grond op pleuren, dan is het bedekt, en word het door de grond opgenomen als voedding,. zou klote wezen als die spint weer terug komt.. brrr.... ik had 1 takje, spint ine en kiwi plant, die vlakbij me weed staat, die tak heb ik meteen geamputeerd. Geen besmettingskansen creeren!

    en die vloeibare mest is goed voor ja!

    Comment

    • Methos
      Bong Master
      MemberLucky Member
      • Apr 2008
      • 322

      #122
      Re: Methos' SwissSimone

      iemand heeft mijn planten gekapt.

      ze zijn juist aan het begin vd stam afgezaagd. geen spoor meer van de planten.

      't zijn allesinds mijn ouders niet, daar ben ik 90% zeker van.
      gewoon kwade opzet, ik kan maar gokken op de boer die zijn veld ernaast heeft. De planten stonden trouwens op onze grond. De planten waren zelfs nog niet in bloei ofzo dus kunnen ze er niets mee doen

      maar ik weet het dus helemaal niet zeker, volgens mij kan het alleen die boer zijn... het enigste dat er staat is een veld van ons waar nu niets op staat (tot voor kort koeien) en de andere kant 3meter hoge mais.

      ik baal er echt van, naar je planten gaan om ze te verzorgen en zien dat ze alletwee verdwenen zijn.

      de bewuste persoon heeft trouwens de twee planten meegnomen. wtf? ge kunt daar toch niet mee onopgemerkt mee rondlopen. echt niet fair, het was zelfs geen guerilla kweek ofzo, echt op eigen grond!

      soit, niets meer aan te doen
      >>> LR2 mini-kweekje<<<

      Comment

      • Smokey
        Ultra Grower
        MemberLucky Member
        • Oct 2007
        • 2488

        #123
        Re: Methos' SwissSimone

        Ah man das dik kut voor je...

        Zoveel werk en liefde in gestopt en dan dit...

        kop op

        Peace

        Comment

        • Guest's Avatar

          #124
          Re: Methos' SwissSimone

          FUCK !!!
          Gewoon afgezaagd??? Das idd zware kak man!
          Ik leef met je mee!

          Mijn advies! Verneuk zijn Mais oogst!
          Desnoods met zware chemische producten, nachtje werk!
          But revenge is the sweetest joy next to getting pussy!

          Comment

          • ashdra
            Banned
            • Aug 2008
            • 326

            #125
            Re: Methos' SwissSimone

            Fuckzooi man!

            mischien komt er nog een takje uit de stam, maar weinig kans dat het veel word. Tenzij je hem binnen haald in de winter.

            Comment

            • scrapy
              Retired
              • May 2008
              • 107

              #126
              Re: Methos' SwissSimone

              eerlijk is eerlijk, het zijn wel vette struiken man !!!
              Keep up the good work !!

              grtz

              Comment

              • Methos
                Bong Master
                MemberLucky Member
                • Apr 2008
                • 322

                #127
                Re: Methos' SwissSimone

                ze zijn weg. lees vorige post, toch bedankt

                >>> LR2 mini-kweekje<<<

                Comment

                • Smokey
                  Ultra Grower
                  MemberLucky Member
                  • Oct 2007
                  • 2488

                  #128
                  Re: Methos' SwissSimone

                  Haha, mss handig om eerst het topic te lezen voor je post scrapy .

                  Peace

                  Comment

                  • scrapy
                    Retired
                    • May 2008
                    • 107

                    #129
                    Re: Methos' SwissSimone

                    ah das kut man, sorry had net die laatste topic niet gelezen.
                    sterkte met dit zware verlies !!!

                    grtz

                    Comment

                    • yrrab
                      Wicked Stoner
                      • May 2008
                      • 200

                      #130
                      Re: Methos' SwissSimone

                      dat is balen man

                      en nu het net van die mooie struiken waren
                      maar miss een stommen vraag als dat land van jullie is waarom helemaal daar dan
                      nou in ieder geval sterkte

                      Comment

                      • Cannab0y

                        #131
                        Re: Methos' SwissSimone

                        Da's echt wel kut voor je Methos

                        Weet niet hoe ik hier anders moet op reageren, maar zoiets is gewoon tragisch. Ik heb iets soortgelijks voorgehad vorig jaar, toen zijn er 2 van m'n 4 planten gestolen geweest (beiden vrouwtjes btw) en bleef ik achter met het kleinste vrouwtje en nog een mannetje.

                        Zo'n mensen zouden ze moeten lynchen, wie doet er nu zoiets :s ?

                        Veel sterkte en hopelijk vat je wie het gedaan heeft.

                        Greetz

                        Comment

                        • leo
                          Retired
                          • May 2008
                          • 659

                          #132
                          Re: Methos' SwissSimone

                          echt klote man zo zie je maar wat er kan gebeuren.

                          Comment

                          • scrapy
                            Retired
                            • May 2008
                            • 107

                            #133
                            Re: Methos' SwissSimone

                            so dan gangster op en top !!! scary hoor !!!

                            grtz

                            Comment

                            • Fridge
                              Retired
                              • Jul 2008
                              • 133

                              #134
                              Re: Methos' SwissSimone

                              Cool! Geef me ff het adres van de speelgoedwinkel waar je ze gekocht hebt! Lijken net echt! Muahahahahahahaha..!

                              Kan ik je ook inhuren voor 's nachts? LOL

                              Comment

                              • leo
                                Retired
                                • May 2008
                                • 659

                                #135
                                Re: Methos' SwissSimone

                                ja wat een show off pic he

                                het adres van die winkel kan ik je wel geven maar dan moet je eerst ff een jaartje lid zijn van een schietvereniging
                                en ik ben helaas niet te huur

                                Comment

                                Bezig...