1ste keer wiet in de tuin

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • yrrab
    Wicked Stoner
    • May 2008
    • 200

    #136
    Re: 1ste keer wiet in de tuin

    ha gasten het is weer even geleden dat ik een updatetje gedaan heb :o
    we hebben een week aardig weer achter de rug
    de toppen staan er nu mooi bij maarja kan altijd beter heb van de week om de dag de pk 13/14 mee gegeven ik denk dat ik het morgen voor de laatste keer mee geef want ik denk dat het er volgende week of die daar op eraf gaat miss. iets eerder ligt aan de rot gelukkig nu nog niet zo veel last van nou gasten dat was hem hier nog wat fotokes







    en de laatste


    ok gasten dat was hem tips of reacties altijd welkom

    Comment

    • Cannab0y

      #137
      Re: 1ste keer wiet in de tuin

      Ik heb ook plantjes die binnen een week of twee gaan klaar zijn, waaronder de Early Misty. Deze zit het verst en kan je ongeveer vergelijken met de jouwe.

      Ik zou binnen twee weken de grootste toppen al oogsten en de rest - de kleine topjes - nog wat tijd geven (een weekje extra) om uit te harden.

      Verder ziet het er goed uit, zeer goed zelfs Mooie toppen

      Greetz

      Comment

      • B-low
        Retired
        • Sep 2008
        • 44

        #138
        Re: 1ste keer wiet in de tuin

        Ziet er goed uit, hebben blijkbaar een trap onder hun kont gekregen veel succes nog

        B

        Peace

        Comment

        • yrrab
          Wicked Stoner
          • May 2008
          • 200

          #139
          ha gasten het was even uitzoeken maar we zijn er weer
          ok hier het laatste verhaaltje van de buiten kweek
          afgelopen weekend heb ik mijn meisjes geoost en geknipt
          het was een kut werk maar het hoort er nou eenmaal bij maar het waren 7 plantjes en we waren met 8 knippers dus na 3 uurtjes waren we klaar met knippen er kwam 4,5 kilo nat af dus ik mag niet klagen
          helaas heb ik geen foto's meer dus ik hoop dat jullie hier genoegen mee nemen
          ik wil iedereen bedanken voor de tips en reacties en tot de volgende buiten kweek in 2009

          bedankt en houdoe

          Comment

          • beernd
            Retired
            • Jul 2008
            • 135

            #140
            wow 4,5 kilo, das t betere werk! Ik zeg rook ze en geniet ervan! laat ff weten wat t droog gewocht is geworden?

            Comment

            • weedlover
              Banned
              • May 2008
              • 975

              #141
              wow, 4.5 kilo is echt niet mis
              amuseert je ermee.
              grtz

              Comment

              • laurens_enzu
                T.H.C. Master
                • May 2008
                • 512

                #142
                zot veel man!

                Comment

                • Smokey
                  Ultra Grower
                  MemberLucky Member
                  • Oct 2007
                  • 2488

                  #143
                  Mooi man, idd wel spijtig dat je geen foto's hebt.
                  Het is 4.5 kilo NAT he mensen, niet droog. Maar dat neemt niet weg dat het zeker genoeg is!

                  Peace

                  Comment

                  • Cannab0y

                    #144
                    Mooi resultaat yrrab, je plantjes hebben er van begin tot eind goed uitgezien en dat doet ook al iets

                    Geen toprot gevonden?

                    Greetz

                    Comment

                    • yrrab
                      Wicked Stoner
                      • May 2008
                      • 200

                      #145
                      Oorspronkelijk geplaatst door Cannab0y
                      Mooi resultaat yrrab, je plantjes hebben er van begin tot eind goed uitgezien en dat doet ook al iets

                      Geen toprot gevonden?

                      Greetz
                      nee bijna niet, echt maar een paar kleine plekjes maar die waren te verwaarlozen

                      Comment

                      • yrrab
                        Wicked Stoner
                        • May 2008
                        • 200

                        #146
                        volgend jaar neem ik denk toch iets grotere potten
                        mijn maatje had er 5 staan en daar kwam nat 7,7 kilo nat vanaf
                        en een andre 3 in de volle grond en die had 5 kilo
                        dus we hebben goed gedaan voor de 1ste keer. en dat met zoon zomer

                        Comment

                        Bezig...