Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

1ste keer wiet in de tuin

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #76
    Re: 1ste keer wiet in de tuin

    ja gebuik nu wel voeding maar zou echt niet weten welke heb het weer gekregen van een maatje van me
    het is in ieder geval wel voor de bloei zat in een grote groene kan maar het is wel sterk spul want de verhouding is eigenlijk 1 op 200 liter
    maar komt allenmaal wel goed zal morgen een update doen met wat fotokes erbij want heb er nu wel weer tijd voor want nederland ligt er toch weer uit heb er gisteren weer genoeg op

    Comment


      #77
      Re: 1ste keer wiet in de tuin

      jongens hier de fotokes die ik nog belooft had
      deze gaan lekker

      de rechtse een weekje later bijgezet gaat ook een beetje de verkeerden kant op

      zo lekker vol

      deze binnen kort ook maar overpotten maar deze zijn ook weer freaky aan het worden weet niet waar het aan ligt miss de potgrond wel van de intratuin :o


      jongens freaky of niet deze gaat wel mooi nu

      en 12/12




      en de bovenkant maar zit helemaal vol

      ohja gasten kan dit zijn van het nevelen (sproeien) met de zon dat het toch verbrand is




      ok dat was het weer en reatie en tips altijd welkom

      Comment


        #78
        Re: 1ste keer wiet in de tuin

        Die verbrande plekjes komen idd door bij zonlicht te sproeien, altijd smorgens vroeg of savonds als de zon ondergaat dan is ze zo fel niet meer.
        Zien er heel goed uit je planten, Binnenkort heb je zelfs al een buiten rokertje . Ik word jaloers .

        Grtz

        Comment


          #79
          Re: 1ste keer wiet in de tuin

          Oorspronkelijk geplaatst door yrrab
          ok hoop dat je het hier op kan zien wat denkt te zien


          deze hebben het wel naar der zin


          en anders heb ik deze als reserve
          yooooo,

          wavoor potgrond gebruikt gij hierbij? gebruikt ge ook ng andere voedingstoffen dan gewone potgrond?

          grtz

          Comment


            #80
            Re: 1ste keer wiet in de tuin

            @ daafson ten 1ste welkom en ten 2de als je het een beetje heb gelezen kom je er achter dat het de zwaar bemesten potgrond is van de growshop
            zit alles in wat het nodig heeft voor de 1 ste 5 a 6 weken een zak kost rond de 10 a 12 eurotjes ok

            Comment


              #81
              Re: 1ste keer wiet in de tuin

              Die ene ziet er inderdaad ook lekker uit ! Ik denk dat we tegelijkertijd gaan oogsten, dat de beste mag winnen.
              Je hebt er trouwens aardig wat staan jouw oogst kan al niet meer stuk !!
              Succes!!

              grtz

              Comment


                #82
                Re: 1ste keer wiet in de tuin

                heb er nu 8 staan waarvan 1tje op 12/12 en de rest laat ik gewoon aan moeder natuur over ik heb er 1tje van die freaky meiden op 12/12 gezet om te kijken wat het ging doen als het nou niks deed dan had ik er afscheid van genomen en wer een paar nieuwe stekken weg gezet :o maar het ziet er aardig uit dus ze mogen lekker blijven

                Comment


                  #83
                  Re: 1ste keer wiet in de tuin

                  ha die gasten even een zzzzzeeeeeeeeeeeeeeerrrrrrrrrrrrrr dringende VRAAG :o
                  moet ik me eigen hier druk om maken of is er niks aan de hand miss wel iets aan de hand maar kan het geen kwaad want de bladeren worden dof (lijkt net of er stof op zit hier de foto's

                  :o


                  en de laatste ik denk dat jullie het nu wel begrijpen oz zien wat ik bedoel


                  nou ik hoor het graag van jullie

                  Comment


                    #84
                    Re: 1ste keer wiet in de tuin

                    Ai dat ziet er uit naar meeldauw
                    In elk geval wacht op meer replies, want ik ben geen kenner he . Maar ik denk dat die wel dringend zal behandelt moet worden.

                    Grtz
                    Skanna

                    Comment


                      #85
                      Re: 1ste keer wiet in de tuin

                      sorry gozur ik weet het ook niet , maar apart dat ie toch wel lekker toppen geeft, maar goed dat je hem niet weg gedaan hebt !!
                      Mijn vrouwtje heeft vandaag met een tuinslang per ongeluk een zijscheut van mijn pp afgerukt, echt kut nou een gapend gat aan 1 kant.

                      grtz

                      Comment


                        #86
                        Re: 1ste keer wiet in de tuin

                        Even naar de vakhandel om iets om de meeldauw te behandelen. Helemaal verdwijnen zal het niet doen. Maar de plant zal er beter resistent tegen worden en zo de besmetting vertragen.

                        Onthoud ook dat sommige middelen maar tot drie weken voor de oogst mogen gebruikt worden.

                        Grtz

                        Comment


                          #87
                          Re: 1ste keer wiet in de tuin

                          jongens bedankt
                          heb meteen een middeltje van bayer gehaald nu maar hopen dat het helpt
                          ik moet het 2 a 3 keer herhalen binnen 14 dagen en dan moet het weg zijn hoop ik

                          Comment


                            #88
                            Re: 1ste keer wiet in de tuin

                            Succes ermee! Ik hoop dat het onder controle blijft, meeldauw is een hele vervelende "ziekte".

                            Comment


                              #89
                              Re: 1ste keer wiet in de tuin

                              kan niet ,meer doen als besproeien heb vanmorgen voor de 2e keer behandeld nu maar af wachten maar hoe krijg je eigenlijk meeldauw

                              Comment


                                #90
                                Re: 1ste keer wiet in de tuin

                                Ik denk door hoge LV en weinig circulatie Yrrab.
                                Daarom dat je daar binnen niet zoveel last van hebt.

                                Maar je hebt ze behandeld, hoewel ik moet toegeven dat op uw bladeren het zowa meer donsig is. Kunt ge het er bv met een nat watteke af doen?
                                Of blijft het er gewoon op?

                                Comment

                                Bezig...
                                X