Start kweek

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Weedy
    Ultra Grower
    420 MemberLucky Member
    • Jul 2008
    • 2248

    #76
    Re: Start kweek

    Welcome back,
    het zijn mooie struikjes!
    [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

    Comment

    • jeanke
      Retired
      • May 2008
      • 71

      #77
      Re: Start kweek

      zou me verwonderen ik zie geen webjes en/of spinnetjes

      zijn ze een normale grootte voor een 2.5 maand oud te zijn denken jullie ?

      alvast bedankt met de reacties

      Comment

      • Smokey
        Ultra Grower
        MemberLucky Member
        • Oct 2007
        • 2488

        #78
        Re: Start kweek

        Sorry, hier heb ik over gekeken .

        Je planten zien er zeker goed uit!

        tijd voor een Update??

        Een paar fotos van je lijken verwijdert te zijn via Mijnalbum.nl.
        Mss handig om die posts te editen,

        Peace

        Comment

        • jeanke
          Retired
          • May 2008
          • 71

          #79
          Re: Start kweek

          ow klopt zijn verwijderd:p

          het werd me te onoverzichtelijk

          maar tzijn de laatste foto's dat tellen hé

          dus bij deze
          niemand ?

          Comment

          • Smokey
            Ultra Grower
            MemberLucky Member
            • Oct 2007
            • 2488

            #80
            Re: Start kweek

            Wat bedoel je nu met Niemand?

            Je planten zien er goed uit, mijn plant in pot is ongeveer even groot.

            Peace

            Comment

            • jeanke
              Retired
              • May 2008
              • 71

              #81
              Re: Start kweek

              ik zou graag weten wanneer ik mijn lowrydervrouwtjes mag afkraken om te drogen ...
              ik zou gaan voor een eerder high effect...
              dus hoelang zouden ze nog moeten ?
              mag/moet ik ze nu nog bloeivoeding geven ?
              mvg

              Comment

              • Smokey
                Ultra Grower
                MemberLucky Member
                • Oct 2007
                • 2488

                #82
                Re: Start kweek

                Je mag ze nog bloeivoeding geven.

                In de hoeveelste week zitten ze nu?

                Als de kristallen/trichomes Helder -> Milky (wit laagje) zien kan je ze oogsten en zal je een goed High effect krijgen.

                Peace

                Comment

                • jeanke
                  Retired
                  • May 2008
                  • 71

                  #83
                  Re: Start kweek

                  bloeiweken weet ik niet tzijn dan ook lowryderkes e
                  kdenk nog een weekje bloeivoeding
                  dan nog een weekje water
                  en dan oogsten zeker ?

                  Comment

                  • Smokey
                    Ultra Grower
                    MemberLucky Member
                    • Oct 2007
                    • 2488

                    #84
                    Re: Start kweek

                    Ja, volgens mij kan die nog wel ff.

                    Lowryders moet je trouwens niet speciaal vroeger oogsten, die geven meestal meer een high effect dan een stoned.

                    Peace

                    PS: Mss kan je aan de hand van de posts zien hoe oud je LR is?

                    Comment

                    Bezig...