Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Big Bang feminised

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: Big Bang feminised

    Dik in orde daar

    Die Mysterie's, zijn dat echt planten van een soort of zijn dat gewoon zaadjes die je gekregen hebt maar waar je de naam niet van kent?

    Greetz

    Comment


      #17
      Re: Big Bang feminised

      yup die mistery-s zijn gewoon onbekend welke soort het is...ey maar ik heb even wat nieuwe ontwikkelingen.

      Ik begin steeds meer te denken dat ik toch echt een plantje heb die al vroeg laat zien wat voor soort ie is.

      Hij had eerst wat bolvormige knopjes uit de oksels van steel en takken....enkele bolletjes werden steeds wit/geler en zijn ontpopt in kleine soort achtige bloemetjes waar zelfs een soort van stuifmeel is gekomen? ...ben ik nu gek of is dit gewoon een mannetje? :o

      Check de pics
      [attachment=2:2w4e0jw3]mannetje1.JPG[/attachment:2w4e0jw3]
      [attachment=1:2w4e0jw3]mannetje2.JPG[/attachment:2w4e0jw3]
      [attachment=0:2w4e0jw3]mannetje3.JPG[/attachment:2w4e0jw3]

      Groeten en bedankt voor reacties,

      Stuntman Bart
      Attached Files

      Comment


        #18
        Re: Big Bang feminised

        ok naar eigen inzien en rond te hebben gekeken op forum moet dit toch een mannetje zijn lijkt me..

        Ik heb hem al wat stuifmeel zien droppen zelfs...ben ik nu te laat met hem er tussen uit halen..hij heeft me ook wel erg verrast ...de smeerlap!

        Het is namelijk zo dat ie in de buurt stond van een vrouwtje waar ik ook al heel toevallig de allereerste tekenen begin te zien

        Moet ik nu maar rustig afwachten? en hoe zie ik of het vrouwtje bevrucht is geraakt?

        Groeten,

        Stuntman Bart

        Comment


          #19
          Re: Big Bang feminised

          Dat is zeker een mannetje.
          Nu snel weggooien, mss is het nog niet te laat.

          Wil je mss een fototje van je dame trekken?
          Staat ze al lang in bloei?

          Peace

          Comment


            #20
            Re: Big Bang feminised

            hier zijn 2 pics van mijn vrouwtje (de big bang) ...de foto-s zijn niet scherp maar waarschijnlijk kun je wel zien dat ze nog niet in bloei staan, zover ik weet.

            Wat je misschien niet kan zien maar wel aanwezig is zijn enkele dunnen draadjes/knopjes achtige sliertjes tussen de oksels, die zouden kunnen duiden op dat het een vrouwtje is..ben nog geen expert in het herkennen van het eerst thc draadje.

            Ma goed, misschien zie jij toch nog wel meer....echter de grote vraag is natuurlijk: als ze nog niet in bloei staat zal er toch nog niks gebeurt kunnen zijn?

            Groeten,
            Stuntman Bart

            [attachment=1:3egw50s9]vrouwtje.JPG[/attachment:3egw50s9]
            [attachment=0:3egw50s9]vrouwtje1.JPG[/attachment:3egw50s9]

            Ps vandaag ook nog wortelchecks etc. gedaan, de wortels zijn mooi wit, grond voelt goed, plant ziet er verder mooi uit (veel vertakkingen nu al en groeit flink in de breedte..dus das verder goed nieuws, hopen dat het niet allemaal voor niks is, hehe
            Begonnen met voeding staat inmiddels al ruim 2 weken in zijn nieuwe pot.
            Attached Files

            Comment


              #21
              Re: Big Bang feminised

              Echte tekenen van vrouwelijkheid heb ik hier nog niet opgemerkt hoor. Dat vorige plantje was inderdaad een mannetje en je hebt er goed aan gedaan om hem te verwijderen. Aangezien hij nog maar in de voorbloei zat en je vrouwtjes nog niet eens aan hun voorbloei toe zijn, is er geen kwaad geschied. Gewoon het mannetje wegdoen (wat je ondertussen al gedaan hebt) en de rest laten gaan .

              Misschien kan je morgen een betere foto maken, overdag dan. Dat is altijd een pak duidelijker dan 's avonds met je planten te liggen klooien .

              Greetz

              Comment


                #22
                Re: Big Bang feminised

                ja lol inderdaad...ik maak morgen overdag wel effe een goede foto (probeer althans) van mijn vrouwtje.

                Indd. dan maar hopen dat alles goed komt en anders is het ook gewoon jammer...eerste keer, hier leer ik weer van

                Groetjes,

                Stuntmanbart

                Comment


                  #23

                  Comment


                    #24
                    Re: Big Bang feminised

                    ok hier zijn wat betere foto-s van mijn vrouwtje

                    De eerste foto is net onder het bovenste stuk van de plant (de top).
                    De tweede foto is van het hoogste gedeelte van de plant op dit moment (de top). Misschien zijn de nieuwe blaadjes in ontwikkeling in de oksels beetje misleidend.
                    De derde foto is van midden in de plant tussen alle takken en bladeren.

                    zover ik zie is ze nog niet aan het bloeien en kan ze nog niet bevrucht worden...hoop ik?

                    Groeten,

                    Stuntman Bart


                    [attachment=1:2zuy1z24]vrouwtje middenstengel.JPG[/attachment:2zuy1z24]
                    [attachment=0:2zuy1z24]vrouwtje top van plant.JPG[/attachment:2zuy1z24]
                    [attachment=2:2zuy1z24]vrouwtje midden plant.JPG[/attachment:2zuy1z24]
                    Attached Files

                    Comment


                      #25
                      Re: Big Bang feminised

                      Hier nog een foto van 1 van haar eerste en best ontwikkelde vertakingen (uiteinde ervan)[attachment=0:1h3f96xl]vrouwtje vertaking.JPG[/attachment:1h3f96xl]
                      Attached Files

                      Comment


                        #26
                        Re: Big Bang feminised

                        volgens mij wordt dit toch een vrouwtje toch wat ik er al over weet.
                        grtz

                        Comment


                          #27
                          Re: Big Bang feminised

                          Het is en blijft afwachten hoor, dat kunnen evengoed nieuwe vertakkingen zijn. Toch leunt het momenteel eerder naar het vrouwelijke, dan naar het mannelijke toe.

                          Fingers crossed

                          Greetz

                          Comment


                            #28
                            Re: Big Bang feminised

                            Ok hier weer wat nieuwe foto-s over 3 dagen is ze 2 maanden oud.
                            [attachment=1:2ztqz7u5]big bang bijna 2 maanden.JPG[/attachment:2ztqz7u5]
                            [attachment=0:2ztqz7u5]big bang bijna 2 maandenn.JPG[/attachment:2ztqz7u5]
                            Attached Files

                            Comment


                              #29
                              Re: Big Bang feminised

                              Dit was al een mooi verslag, maar dit gaat nog uitgroeien tot een mooier verslag man
                              Echt goed gedaan.
                              Ik heb uw verslag doorlezen, weet niet of je het nu vernoemd hebt of niet (), maar welke grondmix heb je?

                              Comment


                                #30
                                Re: Big Bang feminised

                                Mijn plantjes zien er in het eerste opzicht goed uit (toch?)..zie fotos boven...Maar! toch ook weer enkele bijzonderheden

                                Naast dat ik enkele rupsjes heb gehad en je misschien kan zien dat enkele blaadjes klein beetje zijn aangevreten heb ik hieronder nog wat foto-s met wat plantprobleempjes...

                                De eerste is een foto van de onderkant van de big bang (stam) hier hebben zich net de eerste geel wordende bladeren zich vertoond...ze verschrompelen zich ook..dus teken van dood gaan, omdat het echter de onderste bladeren zijn maak ik me nog niet direct zorgen.
                                [attachment=2:3j5mvxzw]big bang onderste blaadjes dood.JPG[/attachment:3j5mvxzw]

                                Echter vertonen ook enkele nieuwere bladeren wat tekenen van dat het blad niet echt gezond is..zoals de bladeren hangen een klein beetje (niet alle bladeren zijn even fier en sterk) en verder vergeling.
                                [attachment=1:3j5mvxzw]big bang geel wordende bladeren.JPG[/attachment:3j5mvxzw]

                                Ten slotte het meest vreemde wat ik tegenkwam was een soort van verschroeing? ...althans daar lijkt het op.
                                [attachment=0:3j5mvxzw]big bang verschroeid.JPG[/attachment:3j5mvxzw]

                                Begin me al met al toch wat zorgen te maken....heb gelezen over te weinig water of te veel (wortelrot) tijdje geleden al op rot gecontroleerd..leek niet het geval te zijn...verder te veel of te weinig voeding...tjah..ben net 2 weken begonnen...slechts enkele keren gegeven en zeker niet meer dan voorgeschreven (denk ik dan) mix het met water, etc. (ik gebruik een supermix van bio nova).
                                Ik moet wel toegeven dat ik heerlijk amateuristisch bezig ben...ik doe het allemaal een beetje op gevoel en meet ook niet echt iets af....ik probeer de plant zoveel mogelijk haar eigen gang te laten gaan...ik probeer zelf uit te zoeken wat ik wel en niet moet doen zonder er heel afgemeten mee bezig te zijn.

                                Dit is hoe ik het de eerste keer ook wil(de) doen...leuk experimenteren en dan kom je waarschijnlijk ook veel tegen....gaat tot nu toe toch redelijk goed denk ik zo, maar misschien iemand toch weer wat wijze tips/ adviezen over deze recente (zorgelijke) ontwikkelingen?

                                Reuze bedankt alweer en super dat jullie zo betrokken zijn

                                Groeten,

                                Stuntman Bart
                                Attached Files

                                Comment

                                Bezig...
                                X